Jump to content

Wie is jouw favoriete personage uit de Strangers and Freaks?


Michael

Recommended Posts

Van een crackverslaafde prostituee uit Davis naar een oude Britse koppel op vakantie in de Verenigde Staten van Amerika, tijdens de Strangers and Freaks missies zal je een aantal interessante figuren ontmoeten waar je missies voor moet spelen. Mijn favoriete personage uit een Strangers and Freaks missie zal waarschijnlijk wel Abigail Mathers zijn, een nogal vreemde vrouw die je voor het eerst ontmoet nadat je een haven koopt in Blaine County. Uiteindelijk ontmoet je haar nadat je alle onderdelen hebt gevonden van Frank Mathers zijn duikboot, ze geeft Michael een paar dollars en een foto van Frank Mathers. Daarna wordt ze bang omdat Michael vertelt dat hij erachter is gekomen dat er is gesaboteerd met de boot. Ze kan uiteindelijk vermoord worden in Blaine County en Los Santos, maar wie is jouw favoriete personage uit de Strangers and Freaks missie?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een lange tijd geleden dat ik de meeste Strangers and Freaks missies heb gedaan, maar ik kan me herinneren dat die Mary-Ann zulke gruwelijk irritante praatjes had, dat het gewoon hilarisch werd. Verder vond ik Nigel en mrs. Thornhill ook wel erg leuk.

800px-VinewoodSouvenirs3.jpg

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Die crackverslaafde bij Davis. Die missies waren ook harstikke makkelijk. thumbsup2.gif

Ik vond dat ook wel een interessante freak, ze had wat dingen te vertellen over Franklin en zijn verleden die je anders nooit had geweten. Ze was sowieso best wel grappig :puh:

Hier nog twee verstopte gesprekjes met Tonya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...