Dexist Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Tjah, denk maar niet dat er op het begin veel valt te grijpen
JasonStatham Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Tot driemaal toe netjes het advies gevolgd en geen ene cent binnengehaald en ook niks anders van waarde. Ik blijf lekker op mijn plekkie. Inderdaad, zo ga je echt geld binnenhalen. Top idee. Ik weet niet of jij het in de gaten hebt, maar als we geen enkele move hadden gezet, zou er nu meer in de pot hebben gezeten.
Dexist Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Maar wat wil je bereiken door stil te blijven staan
JasonStatham Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Maar wat wil je bereiken door stil te blijven staan Het is meer wat ik niet wil bereiken en dat is tegen nog meer -€ aanlopen, want na 3 moves heb je het nog geen een keer voor mekaar gekregen ons richting +€ te brengen
MegaPilot Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Ik weet niet of jij het in de gaten hebt, maar als we geen enkele move hadden gezet, zou er nu meer in de pot hebben gezeten. Oh my god. Stilstaan zal het inderdaad veel beter maken. Er kan DRIEDUIZEND DRIEHONDERD euro verdiend worden, meneer loopt te zeuren omdat er in het begin TWEEHONDERD VIJFTIG euro verloren is gegaan. Okay.
Dexist Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Dat reaction :O Maar true. Maar wat wil je bereiken door stil te blijven staan Het is meer wat ik niet wil bereiken en dat is tegen nog meer -€ aanlopen, want na 3 moves heb je het nog geen een keer voor mekaar gekregen ons richting +€ te brengen Jawel hoor alleen is het nog een aantal kamers verder
JasonStatham Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Het is een simpele vertrouwenskwestie MegaPilot, je hoeft het niet groter te maken dan het is.
MegaPilot Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Ik heb meer het gevoel dat dit een IQ-kwestie aan het worden is.
JasonStatham Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Ik heb meer het gevoel dat dit een IQ-kwestie aan het worden is. Als het niet vertrouwen van de begeleider iets kenmerkend voor zwakbegaafden is, so be it! Ik blijf lekker op mijn plek, zo neem ik niet het risico de pot verder omlaag te trekken en kunnen de intelligente mensen verder met waar ze zo goed in zijn.
KoningJesper Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 (bewerkt) Aangezien SC weer de instructies niet heeft opgevolgd en ik bang ben dat ik m tegenkom zal ik naar boven gaan voor de zekerheid Bewerkt: 13 april 2016 door KoningJesper
MegaPilot Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Als het niet vertrouwen van de begeleider iets kenmerkend voor zwakbegaafden is, so be it! Ik blijf lekker op mijn plek, zo neem ik niet het risico de pot verder omlaag te trekken en kunnen de intelligente mensen verder met waar ze zo goed in zijn. Er is al meerdere malen niet geluisterd naar de begeleider, maar toch is het zijn schuld dat we geld verliezen? Seems legit.
Bassieboy35 Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2016 SpacyColours naar links, 3L1077 en MegaPilot naar boven. Niets gevonden.
JasonStatham Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Er is al meerdere malen niet geluisterd naar de begeleider, maar toch is het zijn schuld dat we geld verliezen? Seems legit. Ik vertrouw de begeleider niet en dat heb ik al bekend gemaakt voordat hij zijn allereerste instructies uitdeelde, je mag ook gewoon mijn keuze om stil te staan respecteren..
KoningJesper Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 SpacyColours naar links, 3L1077 en MegaPilot naar boven. Niets gevonden. Ik ook naar boven toch?
Dexist Geplaatst: 13 april 2016 Rapport Geplaatst: 13 april 2016 Ik denk Bassie net bezig was met zijn kaart.
Recommended Posts