JasonStatham Geplaatst: 2 juni 2016 Rapport Geplaatst: 2 juni 2016 Als deze regering met succes door de stemming heen komt, verdienen we het ook om vergast te worden.
Dexist Geplaatst: 2 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2016 Dan ziet de tafel er als volgt uit: 3-3! Het wordt spannend, is de chancellor van ronde 7 Hitler? En wordt dat aan hem gevraagd? Dan is het over en uit, en hebben de Fascisten gewonnen! Of wordt er deze ronde iemand vermoord(fascistische kaart #4) en wordt dan Hitler vermoord? Dan hebben de Liberalen gewonnen! Als in bovengenoemde situaties Hitler de Chancellor is of vermoord wordt, mag hij hier niet over liegen. Uitgevoerde wetten: Ik voer een wet in waarbij alle liberalen huisarrest krijgen, en niet meer bij zonlicht naar buiten mogen komen. Bij overtreding van deze wet volgt een ogenblikkelijke executie. Fascisten moeten vanaf nu 5 keer per dag bidden naar onze heer en redder Adam Smith. Met deze nieuwe wet is het vakantiegeld wat de liberalen krijgen gestegen met maar liefst 50%! Het fascisten zullen helaas geen vakantiegeld meer ontvangen. Vanaf vandaag krijgen ook alle vrouwen in ons midden recht om mee te stemmen. Dit recht beperkt zich echter alleen tot stemmen voor de Liberalen. Vanaf nu is het verboden om 'zwarte' muziek en andere vormen van entartete kunst te consumeren. Alle liberalen mogen niet meer zwemmen! Ronde 7 De president(kandidaat) is door DDG7 gekozen: 3L1077 De zevende President is: 3L1077 Aan hem de taak om nu een Chancellor te kiezen. Iedereen mag hier over meepraten, al beslist de President helemaal zelf wie hij nomineert als Chancellor! 3L1077 heeft Votair als chancellor gekozen. Nu discussiëren jullie of jullie vertrouwen hebben in deze President en Chancellor. De discussie doen jullie in dit topic, je stem breng je uit in de PB naar mij, noem bij je stem (JA! of NEIN!) even op welk koppel je stemt. Belangrijk om te weten: je stem is niet anoniem. Note: Deze president is 'extra', volgende ronde ( 8 ) schuift de presidentskandidaat weer één plek op, dus één plek vanaf DDG7.
Dexist Geplaatst: 3 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Uitslag ronde 7 10 mensen hebben gestemd. [table=simple]naam|stem KingJesper|JA Votair|JA 3L1077|JA KaiSkillzz|JA DDG7|JA FFF|NEIN Spacy|NEIN Thunderduck|NEIN Sir_Ballas|NEIN Aron24|NEIN [/table] 5 tegen / 5 voor. Er is geen meerderheid behaald in het JA! kamp; het NEIN! kamp wint. 3L1077 en Votair mogen deze ronde nietregeren! Totale Chaos (1/3)* In ronde 7 gebeurt er verder niks. Dus de tafel ziet er nog steeds het zelfde uit: Uitgevoerde wetten: Ik voer een wet in waarbij alle liberalen huisarrest krijgen, en niet meer bij zonlicht naar buiten mogen komen. Bij overtreding van deze wet volgt een ogenblikkelijke executie. Fascisten moeten vanaf nu 5 keer per dag bidden naar onze heer en redder Adam Smith. Met deze nieuwe wet is het vakantiegeld wat de liberalen krijgen gestegen met maar liefst 50%! Het fascisten zullen helaas geen vakantiegeld meer ontvangen. Vanaf vandaag krijgen ook alle vrouwen in ons midden recht om mee te stemmen. Dit recht beperkt zich echter alleen tot stemmen voor de Liberalen. Vanaf nu is het verboden om 'zwarte' muziek en andere vormen van entartete kunst te consumeren. Alle liberalen mogen niet meer zwemmen! * Als er drie keer achter elkaar wordt gewonnen door het NEIN! kamp (geen meerderheid door het JA! kamp) dan wordt de bovenste policy kaart omgedraaid en direct op tafel neergelegd. Eventuele powers(bij fascistische kaarten) worden genegeerd. Ook mag iedereen weer worden genomineerd voor chancellor. Ronde 8 De president(kandidaat) schuift weer één plek op. De achtste president is: 3L1077 Ronde 7 was extra, dus de volgende na DDG is toevallig weer 3L1077. Aan hem de taak om nu een Chancellor te kiezen. Iedereen mag hier over meepraten, al beslist de President helemaal zelf wie hij nomineert als Chancellor! ELI moet zijn Chancellor-nominatie bevestigingen, hier in het topic, als volgt: "ik, de President, nomineer ... als mijn Chancellor" Zodra hij dit heeft gedaan mogen jullie discussiëren, of jullie vertrouwen hebben in deze President en Chancellor. De discussie doen jullie in dit topic, je stem breng je uit in de PB naar mij, noem bij je stem (JA! of NEIN!) even op welk koppel je stemt. Belangrijk om te weten: je stem is niet anoniem. Let op: de President en Chancellor van ronde 6 (DDG, KJ) mogen niet worden genomineerd als Chancellor van ronde 8. Presidents- en chancellorkandidaten van ronde 7 mogen uiteraard wel worden genomineerd als chancellor. Alleen de laatst uitvoerende President en diens Chancellor mogen niet worden genomineerd. (dus in dit geval die van ronde 6)
aron24 Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Er heeft dus een liberaal 'JA' gestemd lijkt me...
3L1077 Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Dan ga ik voor de liberaal, ik nomineer KoningJesper.
Dexist Geplaatst: 3 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Dan ga ik voor de liberaal, ik nomineer KoningJesper. Mag niet. Let op: de President en Chancellor van ronde 6 (DDG, KJ) mogen niet worden genomineerd als Chancellor van ronde 8. Presidents- en chancellorkandidaten van ronde 7 mogen uiteraard wel worden genomineerd als chancellor. Alleen de laatst uitvoerende President en diens Chancellor mogen niet worden genomineerd. (dus in dit geval die van ronde 6) Dus een andere kiezen aub
JasonStatham Geplaatst: 3 juni 2016 Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Votair of KoningJesper. Dat denk ik ook en dat is wel slecht nieuws, dan moeten we de volgende twee stemmingen ook weer voor NEIN! gaan en op die manier vullen we de totale chaos reeks, wat weer resulteert in een 2/3 kans op een fascistische kaart.
Dexist Geplaatst: 3 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2016 Oh! Votair dan maar. Geldig. Jullie mogen weer stemmen/discussiëren.
Dexist Geplaatst: 4 juni 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 Uitslag ronde 8 10 mensen hebben gestemd. [table=simple]naam|stem Votair|JA 3L1077|JA KaiSkillzz|JA KingJesper|NEIN DDG7|NEIN FFF|NEIN Spacy|NEIN Thunderduck|NEIN Sir_Ballas|NEIN Aron24|NEIN[/table] 7 tegen / 3 voor. Er is geen meerderheid behaald in het JA! kamp; het NEIN! kamp wint. 3L1077 en Votair mogen deze ronde nietregeren! Totale Chaos (2/3)* In ronde 8 gebeurt er verder niks. Dus de tafel ziet er nog steeds het zelfde uit: Het wordt spannend, is de chancellor van de komende ronde Hitler? En wordt dat aan hem gevraagd? Dan is het over en uit, en hebben de Fascisten gewonnen! Of wordt er deze ronde iemand vermoord, en wordt dan Hitler vermoord? Dan hebben de Liberalen gewonnen! Als in deze situaties Hitler de Chancellor is of vermoord wordt, mag hij hier niet over liegen. * Als er drie keer achter elkaar wordt gewonnen door het NEIN! kamp (geen meerderheid door het JA! kamp) dan wordt de bovenste policy kaart omgedraaid en direct op tafel neergelegd. Eventuele powers(bij fascistische kaarten) worden genegeerd. Ook mag iedereen weer worden genomineerd voor chancellor. Uitgevoerde wetten: Ik voer een wet in waarbij alle liberalen huisarrest krijgen, en niet meer bij zonlicht naar buiten mogen komen. Bij overtreding van deze wet volgt een ogenblikkelijke executie. Fascisten moeten vanaf nu 5 keer per dag bidden naar onze heer en redder Adam Smith. Met deze nieuwe wet is het vakantiegeld wat de liberalen krijgen gestegen met maar liefst 50%! Het fascisten zullen helaas geen vakantiegeld meer ontvangen. Vanaf vandaag krijgen ook alle vrouwen in ons midden recht om mee te stemmen. Dit recht beperkt zich echter alleen tot stemmen voor de Liberalen. Vanaf nu is het verboden om 'zwarte' muziek en andere vormen van entartete kunst te consumeren. Alle liberalen mogen niet meer zwemmen! Ronde 9 De president(kandidaat) schuift weer één plek op. De negende president is: KoningJesper Aan hem de taak om nu een Chancellor te kiezen. Iedereen mag hier over meepraten, al beslist de President helemaal zelf wie hij nomineert als Chancellor! KJ moet zijn Chancellor-nominatie bevestigingen, hier in het topic, als volgt: "ik, de President, nomineer ... als mijn Chancellor" Zodra hij dit heeft gedaan mogen jullie discussiëren, of jullie vertrouwen hebben in deze President en Chancellor. De discussie doen jullie in dit topic, je stem breng je uit in de PB naar mij, noem bij je stem (JA! of NEIN!) even op welk koppel je stemt. Belangrijk om te weten: je stem is niet anoniem. Let op: de President en Chancellor van ronde 6 (DDG, KJ) mogen (nog steeds!) niet worden genomineerd als Chancellor van ronde 9. Presidents- en chancellorkandidaten van eerdere rondes mogen uiteraard wel worden genomineerd als chancellor. Alleen de laatst uitvoerende President en diens Chancellor mogen niet worden genomineerd. (dus in dit geval die van ronde 6).
KoningJesper Geplaatst: 4 juni 2016 Rapport Geplaatst: 4 juni 2016 Ik, de President, nomineer 3L1077 als mijn Chancelor
Recommended Posts