Jump to content

[OV]Secret Hilter [Speltopic]


Dexist

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    50

  • Danger_dog_guy_7

    14

  • JasonStatham

    13

  • SpacyColours

    13

Uitslag ronde 9

10 mensen hebben gestemd.

[table=simple]naam|stem

3L1077|JA

KingJesper|JA

Thunderduck|JA

DDG7|NEIN

FFF|NEIN

Spacy|NEIN

aiSkillzz|NEIN

Votair|NEIN

Sir_Ballas|NEIN

Aron24|NEIN[/table]

7 tegen / 3 voor.

Er is geen meerderheid behaald in het JA! kamp; het NEIN! kamp wint. KoningJesper en 3L1077 mogen deze ronde nietregeren!

Totale Chaos (3/3)*

Er is drie keer achterelkaar geen meerderheid behaald door het JA! Kamp. Chaos! Al drie rondes lang geen regering! Waar moet het heen met dit land!

Dit betekend dat de bovenste policy-kaart op tafel komt te liggen.

De bovenste kaart van de policystapel blijkt een:

DuuLkVW.png

Was dit het waard? Hadden de liberalen op een andere kaart gehoopt, hebben zij nu de fascisten in de smiezen? Was dit stiekem het plan van de Fascisten? Of spelen de fascisten simpelweg een spelletje met de liberalen? Tijd zal het leren. De chaos zorgt er in ieder geval voor dat het nu gelijk staat voor de Liberalen en Fascisten. Er liggen nu drie liberale kaarten op tafel; twee meer en ze winnen. Maar er liggen ook vier fascistische kaarten op tafel; twee meer en zij kunnen ook winnen!

Had een chancellor deze fascistische kaart op tafel gelegd dan had de huidige president een power gekregen: Hij mocht iemand doodschieten. Maar in de chaos die ontstaan is wordt deze power genegeerd. Wel is het nu zo dat iedereen weer mag worden genomineerd als chancellor.


Dan ziet de tafel er als volgt uit:

HKjI7SL.png

Het wordt spannend, is de chancellor van ronde 10 Hitler? En wordt dat aan hem gevraagd? Dan is het over en uit, en hebben de Fascisten gewonnen!

Of wordt er deze ronde iemand vermoord(fascistische kaart #4 en #5) en wordt dan Hitler vermoord? Dan hebben de Liberalen gewonnen!

Als in bovengenoemde situaties Hitler de Chancellor is of vermoord wordt, mag hij hier niet over liegen.

Uitgevoerde wetten:

Ik voer een wet in waarbij alle liberalen huisarrest krijgen, en niet meer bij zonlicht naar buiten mogen komen. Bij overtreding van deze wet volgt een ogenblikkelijke executie.

Fascisten moeten vanaf nu 5 keer per dag bidden naar onze heer en redder Adam Smith.

Met deze nieuwe wet is het vakantiegeld wat de liberalen krijgen gestegen met maar liefst 50%! Het fascisten zullen helaas geen vakantiegeld meer ontvangen.

Vanaf vandaag krijgen ook alle vrouwen in ons midden recht om mee te stemmen. Dit recht beperkt zich echter alleen tot stemmen voor de Liberalen.

Vanaf nu is het verboden om 'zwarte' muziek en andere vormen van entartete kunst te consumeren.

Alle liberalen mogen niet meer zwemmen!

* Als er drie keer achter elkaar wordt gewonnen door het NEIN! kamp (geen meerderheid door het JA! kamp) dan wordt de bovenste policy kaart omgedraaid en direct op tafel neergelegd. Eventuele powers(bij fascistische kaarten) worden genegeerd. Ook mag iedereen weer worden genomineerd voor chancellor.


Ronde 10

De president(kandidaat) schuift weer één plek op.

De tiende president is:

Sir_Ballas

Aan hem de taak om nu een Chancellor te kiezen. Iedereen mag hier over meepraten, al beslist de President helemaal zelf wie hij nomineert als Chancellor!

Ballas moet zijn Chancellor-nominatie bevestigingen, hier in het topic, als volgt:

"ik, de President, nomineer ... als mijn Chancellor"

Zodra hij dit heeft gedaan mogen jullie discussiëren, of jullie vertrouwen hebben in deze President en Chancellor.

De discussie doen jullie in dit topic, je stem breng je uit in de PB naar mij, noem bij je stem (JA! of NEIN!) even op welk koppel je stemt.

Belangrijk om te weten: je stem is niet anoniem.

Let op: Aangezien er chaos heerst mag iedereen weer worden genomineerd als chancellor.

Link to comment
Delen op andere websites

Let op:

Wanneer de 5de fascistische kaart op tafel komt te liggen dan krijgen de chancellor en president vetorecht. (Dus alle volgende ronden.)

Alle volgende beurten, wanneer de chancellor een policy moet uitvoeren, mag de chancellor beslissen om beide kaarten weg te gooien.

Dit doet hij door in het topic te zeggen:

" Ik, de Chancellor besluit om geen van deze twee kaart uit te voeren. Ben jij het daar mee eens, President? "

De president kan hier op twee manieren op antwoorden:

" Ik ben het niet met je eens, chancellor, ik beveel je één policy uit te voeren! " - De ronde gaat normaal verder, en de chancellor doet zijn ding.

of

" Ik ben het wel met je eens, Chancellor, gooi de kaarten maar weg! " De ronde stopt en de kaarten komen op de discardpile, maar de chaos-teller gaat één omhoog, dit geldt alsof er geen meerderheid was voor het JA! kamp.

Link to comment
Delen op andere websites

De bovenste kaart van de policystapel blijkt een:

DuuLkVW.png

Dit is dus waarom we beter JA! hadden kunnen stemmen. Er was een 2/3e kans dat de bovenste kaart fascistisch was. Daarentegen hadden we, wanneer het duo Jesper/Eliott verkozen hadden, een kans gehad om uit te vinden of Jesper nou een fascist is of niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Zeer zeker van niet. KoningJesper zou president zijn geweest, of hij Eliott nou 1 liberale en 1 fascistische kaart meegaf of 2 fascistische kaarten, we zouden deze ronde verliezen. Of twijfel jij nog over de vraag van welke partij Eliott aanhanger is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn krediet al bewezen en Sir Bertus Ballus zou een vreemde fascist zijn als hij een liberaal als zijn rechterhand in zou huren. Wij zijn de enigen die het volk nu nog kunnen redden, heb vertrouwen in ons!

Link to comment
Delen op andere websites

Uitslag ronde 10

10 mensen hebben gestemd.

[table=simple]naam|stem

Sir_Ballas|JA

Votair|JA

Thunderduck|JA

DDG7|JA

FFF|JA

Spacy|JA

Aron24|JA

KaiSkillzz|NEIN

3L1077|NEIN

KingJesper|NEIN

[/table]

3 tegen / 7 voor.

Dat betekent dat jullie vertrouwen hebben en Sir_Ballas en SpacyColours gaan deze ronde regeren!

President Ballas pakt nu denkbeeldig de bovenste 3 kaarten van de stapel met policy-kaarten(deze bevat op het begin 11 fascist- en 6 liberaalkaarten)

President Ballas bekijkt zijn kaarten, maar mag niemand communiceren welke kaarten hij heeft. Hij leg één kaart weg en geeft twee door aan Chancellor SC. Waarna Chancellor SC een van deze twee policies zal uitvoeren.

De twee overige kaarten worden weggelegd, zodra de policy stapel dreigt op te raken worden de weggelegde kaarten weer aan de stapel toegevoegd.

Wanneer Chancellor SC zijn policy heeft uitgevoerd mogen beide heren wel weer communiceren over de kaarten die zij in hun handen hadden, maar wie gaat ze geloven? Ligt het aan de President? Of aan de Chancellor? Of is het lot van de kaarten niet zo als men gehoopt had?

Iedereen mag ten alle tijden in dit topic discussiëren. Onthoud dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...