Bierbuikje Geplaatst: 3 juli 2016 Rapport Geplaatst: 3 juli 2016 De winnaar van gisteren wordt kampioen. Dit waren gewoon de 2 beste teams van het toernooi tegen elkaar. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 juli 2016 Rapport Geplaatst: 3 juli 2016 Duitsland heeft een aantal ontzettend grote kansen gehad die door stomme pech niet in het netje gingen (de wonderbaarlijke save van Florenzi, Buffon). Italië kwam zeer goed weg met een verlenging/strafschoppen, dat had weinig te maken met de kwaliteit van de Duitsers. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 juli 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2016 Zaza, eens. Maar in welk opzicht deed Pelle arrogant.Aangeven aan Neuer dat ie 'm ging stiften, om dan grandioos te falen. Is ook gewoon een erg goede speler Kidding me? 2 seizoenen geleden 12 goals in 38 wedstrijden(PL), vorig serizoen 10 goals in 30 wedstrijden(PL). Erg goed? Middelmatig, meer ook niet. Toch vreemd dat beide doelpunten eigenlijk niet hadden mogen gelden. Het Duitse kwam eigenlijk voort uit buitenspel en de Italiaanse penalty was foutief getrapt, eigenaardig. Dat dacht ik dus ook, onderbreekt toch zijn schietbeweging?Edit: Staaltje magie van Florenzi: https://streamable.com/iib0 Oke excuses, dat zag ik niet Kon het me niet herinneren en zag ik het op YT ook niet, dan ook hier mee eens En ik bedoelde dit EK een goede speler, verkeerd verwoord Reageren
Dippie Geplaatst: 3 juli 2016 Rapport Geplaatst: 3 juli 2016 Erg jammer voor de IJslanders, ik had het ze gegund. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2016 Rapport Geplaatst: 4 juli 2016 Wat sneu voor IJsland +1Wat een kapitein hebben die mannen, ik wil zo iemand voor België. Alleen al voor die baard, instant respect voor deze man. Heerlijk stukje in Panenka gisteren: Jan Mulder: "België moet tegen Gibraltar? Ik geef ons nog kans." Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 juli 2016 Rapport Geplaatst: 4 juli 2016 Jan Mulder: "België moet tegen Gibraltar? Ik geef ons nog kans." "Ons"? Is die vent nou al genaturaliseerd? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2016 Rapport Geplaatst: 4 juli 2016 Wat een kapitein hebben die mannen, ik wil zo iemand voor België. Die hebben we, maar hij zat in de tribune! :c Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2016 Rapport Geplaatst: 4 juli 2016 (bewerkt) "Ons"?Is die vent nou al genaturaliseerd? Nah, maar hij is wel al een halve Belg an sich met al z'n columns en tv-verschijningen. Grappige verschijning en zijn kritiek op defensief voetbal, horrortackles en slecht getrapte penalties kan ik best wel smaken. Die hebben we, maar hij zat in de tribune! :c Zonder zo'n epic baard wel. Bewerkt: 4 juli 2016 door MegaPilot Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 juli 2016 Rapport Geplaatst: 4 juli 2016 (bewerkt) "Ons"?Is die vent nou al genaturaliseerd? Nah, maar hij is wel al een halve Belg an sich met al z'n columns en tv-verschijningen. Grappige verschijning en zijn kritiek op defensief voetbal, horrortackles en slecht getrapte penalties kan ik best wel smaken. Haha, ik had juist de indruk dat de Belgen vooral negatief te spreken waren over Jan Mulder, daar was onlangs nog een artikel over op soccernews.nl. Ik switch met rust telkens naar Een omdat ze daar geen reclames doen. Vind het sinds dag 1 wel opmerkelijk dat Jan daar vaste gast is, zo nu en dan heeft die wel wat fijne kritiek om aan te horen, daar ben ik wel mee eens. Maar af en toe zegt hij ook iets onjuist en als hij dan wordt weersproken door zo'n andere dude die er altijd zit, weet zijn naam even niet, dan gedraagt Jan zich behoorlijk koppig en neerbuigend voor mijn gevoel.. Bewerkt: 4 juli 2016 door FrankyFourFingers Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 juli 2016 Rapport Geplaatst: 4 juli 2016 En in Nederland doen we het met vaste klant Youri Mulder, de zoon van Jan Mulder = Groninger = altijd goed Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 juli 2016 Rapport Geplaatst: 4 juli 2016 Haha, ik had juist de indruk dat de Belgen vooral negatief te spreken waren over Jan Mulder, daar was onlangs nog een artikel over op soccernews.nl. Ik switch met rust telkens naar Een omdat ze daar geen reclames doen. Vind het sinds dag 1 wel opmerkelijk dat Jan daar vaste gast is, zo nu en dan heeft die wel wat fijne kritiek om aan te horen, daar ben ik wel mee eens. Maar af en toe zegt hij ook iets onjuist en als hij dan wordt weersproken door zo'n andere dude die er altijd zit, weet zijn naam even niet, dan gedraagt Jan zich behoorlijk koppig en neerbuigend voor mijn gevoel.. Ik ben alvast fan van vader én zoon. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Definitief geen Pepe vanavond, ben benieuwd hoe Portugal het wil gaan redden zonder hem, want wat een toernooi speelt die vent. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 juli 2016 Rapport Geplaatst: 8 juli 2016 Balen van deze finale, ik gunde het Duitsland en Wales veel meer. Frankrijk heeft Duitsland wel goed verslagen door de 2 fouten af te straffen, maar Duitsland verdiende de finale meer op basis van het spel wat ze het toernooi hebben laten zien. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 juli 2016 Rapport Geplaatst: 8 juli 2016 En ook op basis van gisteren. Mazzeltje voor Frankrijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.