Phoenyxar Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Ja, de problemen met de verdediging zijn dan toch fataal geweest op het einde. Het is jammer, maar ergens te voorspellen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 als België die penalitys had gekregen was t niet gebeurt... Twee waren echt geen penalty's, eentje buiten de 16 en de ene hands waar je niks aan kunt doen. Radja viel te makkelijk, dus ja dan fluit de scheids niet. Lukaku werd toch echt omver geholpen in de 16 toen hij erlangs kwam hoor. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Aron, je jaloezie begint eerlijk gezegd wel een beetje sneu te worden. Nederland is er niet eens bij en verloor in 2012 alle 3 haar groepswedstrijden. Zet ons Nederlanders alsjeblieft niet zo voor lul. Lukaku heeft vandaag wel bewezen er niet te staan tijdens een topwedstrijd. Die kansen moesten er gewoon in, net als die kopbal van Fellaini die ik overigens wel erg sterk vond spelen toen hij inviel. Jammer, onnodig, maar zeker geen schande. Dit Wales is gewoon ijzersterk en dat mag ook gezegd worden. Hulde! België, jammer. De potentie is er in ieder geval. Reageren
aron24 Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 (bewerkt) Belgie Zo mooi dit Zielig. Maar wel mooi Dutchy3010 haar theorie weerlegd! Wat is hier zielig aan? Wilmots heeft het er zelf naar gemaakt. België had niet genoeg mentaliteit, speelde een beetje als Nederland. Ook zonder passie erin, tja dan verlies en dat vind ik terecht. Zeker tegen Wales, wat echt team en vecht voor alles. Jammer dat Ramsey de halve finale mist. De anderen clubs hadden bijna allemaal iets: Portugal en Polen verdedigde goed, Wales, Italië en IJsland vormen een team en knokken. Frankrijk weet te scoren als het moet, Duitsland speelt mooi. België had geen van allen, dan gun ik ze geen zege. <p> <br/><br/>Wat is die mode nu om het Belgisch voetbal altijd, altijd, al-fucking-tijd, af te kraken? <br/> Leuke buren die Nederlanders.<br/> <br/> <br/></p> Doen jullie Belgen dat niet, dan? Volgens mij wel. Bewerkt: 1 juli 2016 door aron24 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 (bewerkt) Bij 'speelde een beetje als Nederland' denk ik meer aan iedere kans terug naar eigen helft passen... <p> <br/><br/>Wat is die mode nu om het Belgisch voetbal altijd, altijd, al-fucking-tijd, af te kraken? <br/> Leuke buren die Nederlanders.<br/> <br/> <br/></p>Hai ik leef ook nog Bewerkt: 1 juli 2016 door Ezra24rct3 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Wat is die mode nu om het Belgisch voetbal altijd, altijd, al-fucking-tijd, af te kraken? Leuke buren die Nederlanders. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Nu is Ramsey geschorst voor de halve finale omdat iemand een bal tegen zijn arm aan schoot. Voetbal... Reageren
Venzio Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Wat is die mode nu om het Belgisch voetbal altijd, altijd, al-fucking-tijd, af te kraken? Leuke buren die Nederlanders. Laten we even terug gaan naar het WK of zelfs vorige EK, daar gebeurde PRECIES hetzelfde maar dan andersom. In voetbal ben je geen 'buren' maar dan ben je rivalen. Atletico en Real zouden dan ook elkaar alles maar moeten gunnen omdat ze uit Madrid komen? Voetbal is rivaliteit en laten 'lokale' derby's nou net de beste wedstrijden zijn waar het meeste in zit. Reageren
aron24 Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Wat is die mode nu om het Belgisch voetbal altijd, altijd, al-fucking-tijd, af te kraken? Leuke buren die Nederlanders. Laten we even terug gaan naar het WK of zelfs vorige EK, daar gebeurde PRECIES hetzelfde maar dan andersom. In voetbal ben je geen 'buren' maar dan ben je rivalen. Atletico en Real zouden dan ook elkaar alles maar moeten gunnen omdat ze uit Madrid komen? Voetbal is rivaliteit en laten 'lokale' derby's nou net de beste wedstrijden zijn waar het meeste in zit. Hier kan ik me in vinden. Precies hetzelfde verhaal had ik ook kunnen typen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Ik kan me anders alleen maar een leuke sfeer herinneren rond het Nederlandse elftal in België, 4 jaar geleden. Reageren
Venzio Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Laten we Kompany ook niet vergeten: Kompany chauvinistisch: "Nederlanders eruit en wij nummer één!" - HLN.be @3L1077: sorry dat ik het zeg, maar dan heb je een slecht geheugen; "hahahah Holland eruit" topics werden er gemaakt na de verloren halve finale (van beide kanten toen, ook richting BE toen). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Het verschil zit hem erin dat ik kritiek uitte op de manier van spelen en dat ik niet liep te vieren toen Nederland eruit lag. Ga er mijn reacties tijdens het WK van 2014 maar op na. Reageren
Venzio Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Het verschil zit hem erin dat ik kritiek uitte op de manier van spelen en dat ik niet liep te vieren toen Nederland eruit lag. Ga er mijn reacties tijdens het WK van 2014 maar op na. Ik geloof dat er ook maar 1 iemand "haha België " heeft gepost. Jij was toen niet de enige die iets zei als Belg over de Nederlanders. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Gefeliciteerd Bierbuik. 3 euro winst Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 @Venzio: ik was toen ook helemaal niet into voetbal, ik herinner me gewoon een beetje een leuke sfeer. Zulk gedrag van Nederland naar België, en vice versa 4 jaar geleden, is kut. Punt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.