Gijs1983 Geplaatst: 17 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2018 Op 15-8-2018 om 20:58, Wollongong zei: Die goods worden door je medewerker verzamelt in je kelder. Via de computer in het kantoor op je nightclub kun je "sell goods" doen. Je kunt een soort verkopen, of alles, of een specifieke order leveren. Om goods te verzamelen, moet het bijbehorende MC business actief zijn. En als CEO? Reageren
Niked Geplaatst: 17 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2018 43 minuten geleden, Gijs1983 zei: En als CEO? Als CEO werkt enkel crates & vehicles. Reageren
Wollongong Geplaatst: 17 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2018 3 uur geleden, Skullz-000 zei: Als CEO werkt enkel crates & vehicles. Vergeet de hangaar niet. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 20 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2018 Zo, wat is de dripfeed van morgen? Kan me niks meer herinneren. Reageren
Niked Geplaatst: 20 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2018 5 uur geleden, Schumy7_Patriot zei: Zo, wat is de dripfeed van morgen? Kan me niks meer herinneren. Declasse Scramjet en de hunting pack (remix) adversary mode. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 20 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2018 Dank u. Wat een vreselijk ding die scramjet. Reageren
Windhoos1982 Geplaatst: 21 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2018 Even weer een vraagje, heb laatst een Bullet gekocht en wou er graag "klassiek blauw" (autoliefhebbers weten wel wat ik bedoel 😉) en oranje op. Nou komt dat blauw aardig in de buurt, alleen dat oranje en fel oranje niet. Zag wel dat er ook een Sunset oranje was, alleen moet je die dus vrijspelen met jump stunts, maar ik kom niet verder dan de twee van de vier geslaagde stunts... Iemand tips? Want dit staat echt niet! 🙄 Reageren
Windhoos1982 Geplaatst: 21 augustus 2018 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2018 20 uur geleden, Schumy7_Patriot zei: Dank u. Wat een vreselijk ding die scramjet. Volgens mij de klassieke Batmobiel. Ook niet mijn ding idd Reageren
FlexxNL Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 Hallo allemaal Het is alweer even geleden dat ik wat op het forum heb gezet Nu zit ik met een probleem in gta online Gisteren sinsd maanden weer eens gta online op gestart en wil een sessie joinen en ik kreeg een of andere melding iets met targeting ofzo iets en sinds dat kan ik niet meer maar dan ook helemaal op niets maar dan ook niets meer richten niet op gewone mensen players politie vijanden gewoon helemaal niks Iemand die mij verder kan helpen hier mee om het weer tekunnen fixen zo dat ik weer gewoon gta online kan spelen Alvast bedankt Reageren
SilverRST Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 1 uur geleden, Pino1982 zei: Hallo allemaal Het is alweer even geleden dat ik wat op het forum heb gezet Nu zit ik met een probleem in gta online Gisteren sinsd maanden weer eens gta online op gestart en wil een sessie joinen en ik kreeg een of andere melding iets met targeting ofzo iets en sinds dat kan ik niet meer maar dan ook helemaal op niets maar dan ook niets meer richten niet op gewone mensen players politie vijanden gewoon helemaal niks Iemand die mij verder kan helpen hier mee om het weer tekunnen fixen zo dat ik weer gewoon gta online kan spelen Alvast bedankt Waarschijnlijk gaat die melding over targetting mode, dus van je instellingen over hoe je richt met een controller. Free-Aim, Assisted en dergelijke van die controller onzin. Snap niet waarom R* er zo een heisa van moet maken maar indien je met een controller speelt, kijk in je instellingen en anders gebruiken je vrienden gebruiken controllers en KB+M. Maar dat je op niets meer kan richten is wel apart. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 4 uur geleden, SilverRST zei: Waarschijnlijk gaat die melding over targetting mode, dus van je instellingen over hoe je richt met een controller. Free-Aim, Assisted en dergelijke van die controller onzin. Snap niet waarom R* er zo een heisa van moet maken maar indien je met een controller speelt, kijk in je instellingen en anders gebruiken je vrienden gebruiken controllers en KB+M. Maar dat je op niets meer kan richten is wel apart. Beste SilverRST Het gaat inderdaad om de melding targetting mode ja voor de rest snap ik eigenlijk niet helemaal goed wat je bedoeld sorry Maar goed hoe kan ik dit weer goed krijgen ?? Het lijkt mij dat ik hier moet zijn Start > options > en dan ?? Ik zou het weer heel graag terug willen hebben zo als het was Alvast bedankt Reageren
Niked Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 @Pino1982 Om te beginnen: welcome back! Targetting mode is te wijzigen als je op de touch bar van je controller drukt. Normaal gezien moet het daar ergens tussenstaan. Weet je zeker dat je passive mode niet hebt aanstaan? Dat zorgt er namelijk voor dat je geen wapens meer kan gebruiken. Ook dit is aan te passen met de touch bar. Reageren
Schumy7_Patriot Geplaatst: 26 september 2018 Rapport Geplaatst: 26 september 2018 Moest je dat niet in story mode doen, complex targeting mode. Dan wordt t opgeslagen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 (bewerkt) Op 9/26/2018 om 22:20, Skullz-000 zei: @Pino1982 Om te beginnen: welcome back! Targetting mode is te wijzigen als je op de touch bar van je controller drukt. Normaal gezien moet het daar ergens tussenstaan. Weet je zeker dat je passive mode niet hebt aanstaan? Dat zorgt er namelijk voor dat je geen wapens meer kan gebruiken. Ook dit is aan te passen met de touch bar. Ik weet dat je het kan weizigen via je touchpad inderdaad klopt dat helpt helaas niet En nee ik sta niet in pasive mode anders kan ik zo ie zo geen wapens gebruiken Ik kan wel schieten dat is het probleem ook niet maar normaal gesproken als je L2 gebruikt dan select die het geen waar je op moet schieten en dat werkt niet meer ook niet als ik alles terug zet naar standaard instellingen Bedankt voor de hulp zover Op 9/26/2018 om 22:41, Schumy7_Patriot zei: Moest je dat niet in story mode doen, complex targeting mode. Dan wordt t opgeslagen. Dat heb ik ook al geprobeerd dat werkt ook niet helaas Toch bedankt voor de hulp Helaas het probleem is nog niet opgelost Alle hulp is welkom Alvast bedankt Bewerkt: 1 oktober 2018 door Pino1982 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 1 oktober 2018 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2018 Wat voor targeting mode staat er onder SETTINGS 》Controls > Targeting Mode? Ik vermoedt dat ie bij jou op Free-aim staat en dat je daardoor nergens meer op 'locked'. Je Targeting Mode kan veranderen als je een vriend 'joined'. Je krijgt dan wel een schermvullend bericht dat de sessie die wilt betreden een andere Targeting Mode heeft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.