Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

Voor technische vragen, kun je hier terecht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb een jaar geen GTA 5 meer gespeeld en heb sinds kort weer opgepakt. Nu is mijn vraag welke wapens kan ik het beste gebruiken?

Denk dat het niet nog steeds niet veel uitmaakt eigenlijk, gewoon doorgaans knallen met een van de Carbines en het komt wel goed. Voor korte afstand is de sawed-off shotgun nog steeds ideaal naar mijn mening en er zijn wel wat leuke wapens toegevoegd zoals de Compact Rifle en Gusenberg Sweeper is altijd verkrijgbaar. Persoonlijk blijf ik de AP Pistool ook geweldig vinden :Y
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een 3 tal vraagjes

hier komen ze.

1: wat levert nou het meeste geld op?

want er zijn een aantal dingen die ik graag zou willen

Kopen in game

2: zijn er manieren waarop je serieus mensen kan vragen voor een Heist?

Want ik heb nu regelmatig dat als ik een Heist wil doen hij heel lang aan het zoeken

Is naar mensen en of eenmaal gestart dat iemand de Heist verlaat waardoor je weer

Opnieuw moet gaan zoeken en zo soms gewoon 30 minuten kwijt ben eer je kan starten.

En vaak zijn de mensen met wie je komt dan ook niet serieus met de game bezig.

3: is er een manier om goedkoop aan bullet proof car te komen,

En goedkoop aan een helicopter of vliegtuig?

Alvast bedankt voor de reacties!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

heb een vraagje denk dat tie al gesteld is maar daar ik pas bezig ben met gta5 wil ik het toch op deze manier vragen ik heb me de savage helikopter gekocht maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik en crew er alleen in kan of is dat niet mogelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar kan je ook een soort gesloten lobby maken dat je alleen met vrienden kan klooien en gewoon die CEO missies kan doen?

Ja, waar speel je op?

heb een vraagje denk dat tie al gesteld is maar daar ik pas bezig ben met gta5 wil ik het toch op deze manier vragen ik heb me de savage helikopter gekocht maar hoe kan ik ervoor zorgen dat ik en crew er alleen in kan of is dat niet mogelijk?

Dat is alleen in te stellen voor je persoonlijke voertuig, niet een Pegasus voertuig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...