Jump to content

[Online] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

1:als je een appartement met garage of alleen een losse garage hebt kan je altijd je mechanic bellen om je personal vehicle dicht bij te bezorgen. als hij al op de map staat kun je het inter actie menu openen en dan bij vehicles request personal vehicle doen. dan komt hij dichter bij. je zal altijd wel een paar meter of een straat moeten lopen, want precies bij je zetten ze je auto nooit.

2: via het inter actie menu kun je je chat op crew and friends zetten als ik het goed heb. dan hoor je alleen je vrienden en de leden van de crew waar je in zit.

Bewerkt: door coolguynl
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 502
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wollongong

    97

  • Tommie59

    68

  • Gijs1983

    48

  • PrioX

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

je moet op de nieuwe website van maze bank zijn waar schuin het woord foreclosure staat. dit is een niwue site waar je clubhuizen kunt kopen. de clubhuizen zelf zijn niet zo duur. ik heb er 1 voor 200.000 alleen de updates voor de clubhuizen zijn duur en de bedrijven en update voor de bedrijven zijn duus. reken maar snel dat je meer dan 2 miljoen moet hebben om een standaard clubhuis en een bedrijf met upgrades te kunnen kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

goedemiddag Allen,

ik ben nieuw hier en ik heb een vraag betreft biker gangs.

Gisteren heb ik een clubhuis gekocht en een vriend VP gemaakt.

en een andere bekende srgt in arms.

maar nu zijn ze beide offline geweest en zitten ze niet meer bij mijn mc terwijl ze beide motor en dergelijke hebben gekocht.

wie kan mij helpen ?

alvast bedankt

Jelle

Link to comment
Delen op andere websites

goedemiddag Allen,

ik ben nieuw hier en ik heb een vraag betreft biker gangs.

Gisteren heb ik een clubhuis gekocht en een vriend VP gemaakt.

en een andere bekende srgt in arms.

maar nu zijn ze beide offline geweest en zitten ze niet meer bij mijn mc terwijl ze beide motor en dergelijke hebben gekocht.

wie kan mij helpen ?

alvast bedankt

Jelle

Dat klopt, je moet leden voor een bedrijf (CEO) of een motorclub elke keer als ze de sessie verlaten of offline gaan, weer opnieuw toevoegen als ze weer in je sessie zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, je moet leden voor een bedrijf (CEO) of een motorclub elke keer als ze de sessie verlaten of offline gaan, weer opnieuw toevoegen als ze weer in je sessie zijn. smile3.gif

Echt waar? Wat een dikke fail emo.gif

het is nu eenmaal zo. dit was al bij VIP met de bodyguards. ik vind het ook jammer dat je geen vaste motorclub kunt maken. gewoon als een lid erbij komt erbij blijven ook als je offline gaat zou beter zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik online game en ik ga dood kom ik regelmatig niet terug waar ik doodging.

Mij is verteld dat als ik het Interactieve Menu ga ik daar een Personal Vehicle oproep kan doen, die krijg ik nog niet gevonden.

Er stond op de kaart dat er een cocaine lockup was, als ik daar weg ging moest ik de gele lijn volgen die op de map stond, eenmaal op deze plek aangekomen was er niks te zien......?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dood gaat spawn je altijd een stukje verder op, meestal een straat verder. Het 'oproepen' van jouw Personal Vehicle kan volgens mij alleen als je een huis/garage hebt, aangezien jouw auto door de Mechanic van jouw garage wordt gebracht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik online game en ik ga dood kom ik regelmatig niet terug waar ik doodging.

Mij is verteld dat als ik het Interactieve Menu ga ik daar een Personal Vehicle oproep kan doen, die krijg ik nog niet gevonden.

Er stond op de kaart dat er een cocaine lockup was, als ik daar weg ging moest ik de gele lijn volgen die op de map stond, eenmaal op deze plek aangekomen was er niks te zien......?

Wat bedoel je hier precies mee? Misschien dat we je hier verder mee kunnen helpen als je het wat duidelijker kunt verwoorden? :)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou via het interactieve menu mijn auto kunnen 'oproepen'.

Iets heel anders; raad je aan om eerst een warehouse te kopen om zo een 'business' op te starten ( nog geen idee hoe dat in werk gaat). Als je zon 'warehouse' koopt kun je dan automatisch een bedrijf opstatten?

- of (was ik zelf een keer van plan) kan ik beter een hele snelle bak kopen zodat ik, als je lid word van bijv een (motor)club en je pakketjes ophalen/stelen, dat je dan ook de mogelijkheid hebt en andere spelers je niet te snel af zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...