Jump to content

Vraagje


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een vraagje.

Ik heb een Xbox 360 en ik heb daar in gta Online een garage met een Sabre collectie (10)

Alle Sabre's zijn precies hetzelfde getuned met chrome streep maar alleen de kleuren zijn anders.

En ik ben best wel trots op deze collectie omdat ik ze stuk voor stuk erg mooi vindt.

Nu vraag ik me het volgende af.

Als ik de auto's meeneem naar een xbox One of een Playstation 4 via mijn Social club account en ik ga met die auto's naar Benny's kan ik ze dan getuned en al zoals ze al zijn nog verder tunen?

Of kan ik alleen maar met standaard Sabre's naar Benny's?

Ik wil namelijk, hoe ze nu zijn, alleen maar de binnenkant tunen en misschien wat kleine extra's. En misschien Lowrider suspension erin?

Gr GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi kevin,

Als het goed is kun je met al je sabre's naar Benny's, maar bij daar zul je ze wel allemaal een custom upgrade moeten geven. Dit houd in dat je een (flink) bedrag moet betalen zodat ze zo geupgrade kunnen worden dat de lowrider pimps er op kunnen. (denk aan livery's, custom stuur, custom interieur). Ik waarschuw je alleen wel, een upgrade kost per stuk $490000. Wil je dit bij al je Sabre's doen dan gaat hier een flink prijskaartje aan vast hangen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, en daarom koop ik geen peperdure xbox One/PS4 zodat ik meer updates heb in gta V zodat ik nog meer moet betalen. :puh:

Zijn echt helemaal gek dat Rockstargames. :cab:

Niemand verplicht je om die updates daadwerkelijk te gebruiken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, en daarom koop ik geen peperdure xbox One/PS4 zodat ik meer updates heb in gta V zodat ik nog meer moet betalen. :puh:

Zijn echt helemaal gek dat Rockstargames. :cab:

Niemand verplicht je om die updates daadwerkelijk te gebruiken :7

Wie zegt dat ik me verplicht om die updates te nemen? Vraag alleen maar of er iets met me auto's gebeurd als ik naar Benny's ga.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...