MidnightMayhem Posted July 24, 2016 Report Posted July 24, 2016 Misschien meisjesmuziek, maar dit nummer blijft hangen bij mij Quote
NicolaB Posted August 1, 2016 Report Posted August 1, 2016 Oldies vind ik ook altijd leuk. Niet persé nu in de zomer hoor, maar goed ik luister nu ook sinterklaasliedjes dusja... Ik kan me nog wel herinneren dat we dit vroeger op cassettebandjes draaiden in de auto: https://www.youtube.com/watch?v=JgF_pz9WRIU Quote
3L1077 Posted August 2, 2016 Report Posted August 2, 2016 Kleine gok: deze gaan we nog heeeeel veel op de radio horen. Quote
.Sharingan Posted May 30, 2017 Author Report Posted May 30, 2017 Bump. Kan een mod de jaartelling uit de titel halen? Kunnen we er een algemeen topic van maken. >>> Door Dexist: <<< Deze ga ik nog wel een aantal keer luisteren deze zomer! Quote
Visser23 Posted May 31, 2017 Report Posted May 31, 2017 Pak een biertje, doe je kleren uit, en geniet van deze clip.. Quote
Recommended Posts