Jump to content

Leuke games voor nieuwe PC


KoningJesper

Recommended Posts

The Witcher 3, Half-Life, GTAV ( mods <3), Cities: Skylines, Verdun, ...

Moest je ook houden van wat meer simulatie games kan ik je vast en zeker Euro Truck Simulator 2 of American Truck Simulator aanbevelen. Die eerste is vaak tijdens een sale te vinden voor een kleine €5,00, en ja, de multiplayer leeft nog. Er zijn zelfs onlangs auto's toegevoegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Aanraders! Ik heb er ook bijgezet welke gamemodes ik het leukst vind. (dik gedrukt vind ik het leukst)

Payday 2 (sp/mp)

Garry's Mod (sp/mp) -> Gamemode prophunt

Brawhalla (sp/mp)

Osu! (sp/mp) -> Gamemode Osu!Mania 4k

Splinter Cell Conviction (sp/mp beide even leuk)

CS:GO (sp/mp)

Spellen waar ik veel plezier aan beleeft (+12 uur) heb maar vrijwel nooit meer speel:

Prototype

Bully

AC: Black Flag

AC: Syndicate

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks allemaal! Portal, C:S, MC en PCM heb ik al en blijf ik geniaal vinden :).Half Life moet ik inderdaad een keer kopen :puh: GTA V ga ik zeker kopen voor de mods :D Barwhalla en psu, wat voor spellen zijn dat precies? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Barwhalla en psu

Brawhalla

Osu!

Bijna :puh:

Brawhalla is eigenlijk hetzelfde als Super Smash Bros, maar dan op PC. Heel erg leuk multiplayer spel om samen met vrienden te doen. (dit kan ook local multiplayer!)

Osu! is een ritmisch spel. De beatmaps (liedjes) kan je downloaden op hun site. Je hebt verschillende gamemodes.

Normal: op circels klikken op de beat

Mania: een soort guitar hero

Taiko: trommelen op de beat

Catch the beat: fruit dat naar beneden valt opvangen.

Ik speelde vroeger vaak de normale game mode en was er erg goed in. Nu speel ik al lang Osu!Mania, meestal met een mod die ervoor zorgt dat er altijd 4 toetsen zijn. (4k) Deze mode met mod speel ik bijna dagelijks. Ik speel het nu denk ik 3 of 4 jaar waarbij ik 1 tijd (half jaartje) had dat ik het niet vaak speelde. Na dat jaartje ben ik begonnen met Osu!Mania.

Op Youtube staan van beide spellen genoeg gameplays. Typ bij Osu! wel de gamemode in met eventuele mod voor een beter beeld hoe het er precies uit ziet. Waarschijnlijk zie je drukke Japanse beatmaps op Youtube, maar er zijn ook 'normale' nummers die ook minder moeilijk zijn. (elke pro begon met makkelijke maps :puh:)

Er schoot me trouwens net ook weer 1 te binnen: Rollercoaster Tycoon 3. Nu weet ik dat Rct World en PlanetCoaster er ook zijn (waarbij ik heb gehoord dat PlanetCoaster beter is), maar ik heb deze spellen nog nooit gespeeld, dus weet ik ook niet of ik je ze kan aanraden. (ik wil ze nog wel graag spelen :puh:)

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...