EnergyCorse Geplaatst: 27 december 2016 Rapport Geplaatst: 27 december 2016 Ben bezig geweest met wapens voor V Heb nu de bat vervangen voor een medieval mace Koste wat moeite omdat je het via IV moet importen/exporten maar het is gelukt inclusief texture`s. (tutorial komt eraan) Alleen nog rotatie ervan aanpassen, dat wordt een beetje trial en error , want volgens 3d Max klote de rotatie maar ja .... hier paar screens ervan, let niet op het collision model ivm rotatie Reageren
3L1077 Geplaatst: 27 december 2016 Rapport Geplaatst: 27 december 2016 Pittig cool, ik zou het zelf niet kunnen! Je graphics zien er ook bijzonder nice uit eigenlijk. Ben je daar nog steeds op dezelfde manier mee bezig als met IV? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 december 2016 Rapport Geplaatst: 27 december 2016 Gisteren heb ik je erover in de chat gesproken. Knap dat je hebt doorgezet en dat het natuurlijk gelukt is. Daar haal je de voldoening uit. Het ziet er in ieder geval goed uit en met een beetje inbeelding zie ik het eindresultaat wel voor me. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 27 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2016 @3L0177 Thanks voor je reactie Ben inderdaad het zelfde bezig als met IV, alleen dan alles vanaf scratch zelf gemaakt. @Bassieboy35 Thanks, documentatie hielp zo Eindelijk ook texture`s erin, daar liep ik eerst nog op vast. Nu nog beetje roteren en dan is die klaar voor release Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 december 2016 Rapport Geplaatst: 30 december 2016 Je hebt aardig wat progressie gemaakt zo te zien. Keep up that good work and keep sharing! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 31 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2016 Bedankt voor jullie reactie`s Me 2 grootste problemen zijn voorlopig nog rotatie voor het melee gedeelte , gelukkig werkt collision en texture`s wel. En heb net ook een revolver van Bioshock geprobeerd te importeren, alleen zodra ik probeer te schieten crashed het spel. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 januari 2017 Rapport Geplaatst: 1 januari 2017 Model ook van jouzelf of geconverteerd? Of alleen coding? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 1 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2017 Nee models zijn niet van mij, deze exporteer ik uit game`s zoals Bioshock Infinite. Gelukkig hoef ik er niks aan te coderen, dus alleen verantwoordelijk voor het importen/exporten. Heb er een tutorial voor geschreven gezien het zo erg omslachtig is, (je hebt IV nodig om moet het bestand via een .wft veranderen naar .dff deze weer exporteren naar open formats , dan deze in IV importen en vervolgens een export draaien van het .wft bestand, deze vervolgens via de FiveM converter weer veranderen in een.ydr en vervolgens weer importeren en dan pas werkt het. Zal binnenkort als rotatie`s kloppen deze hier oploaden Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 6 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 Nog steeds aan het kloten met Z-modeler, 3dMax, Open IV en Unreal exporter om te kijken wat er precies mogelijk is en hoe het allemaal inelkaar steekt Gekeken naar de Batman Serie`s via Unreal exporter, export van Joker zijn hoofd gemaakt Deze vervolgens naar 3dmax geimporteerd, daarna deze naar Z-modeler geimporteerd en vervolgens deze proberen toe te voegen aan een ped Moet nog wat aan de texture`s doen, en wat beter scalen , maar gelukkig na een nacht vogelen is het wat duidelijker geworden Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 10 januari 2017 Rapport Geplaatst: 10 januari 2017 Net alsof het een masker is wat je kan kopen in dat winkeltje aan het strand. Je hebt het nu bij een pedestrian opgezet, maar kan het ook bij een opdrachtgever? De Joker als opdrachtgever in GTA, briljant zou dat zijn. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 januari 2017 Rapport Geplaatst: 10 januari 2017 De Joker als opdrachtgever in GTA, briljant zou dat zijn. Al helemaal als je wat audio kan halen uit de files van Arkham games. The Joker, ingesproken door Mark Hamill, is namelijk echt een van de ultieme gamevillains! Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 11 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Net alsof het een masker is wat je kan kopen in dat winkeltje aan het strand. Je hebt het nu bij een pedestrian opgezet, maar kan het ook bij een opdrachtgever? De Joker als opdrachtgever in GTA, briljant zou dat zijn. Brilliant idee om de Joker als opdrachtgever te hebben. In theorie zou het wel moeten kunnen, weet alleen niet wat filmpjes van de game , en custom models doen "crashfest 2.0) Al zou er met IV meer potentie in zitten omdat je daarmee eigen animatie`s kan maken.. De Joker als opdrachtgever in GTA, briljant zou dat zijn. Al helemaal als je wat audio kan halen uit de files van Arkham games. The Joker, ingesproken door Mark Hamill, is namelijk echt een van de ultieme gamevillains! En gelijk een brilliante toevoeging. Heb al snel even gekeken , volgens mij zijn de audio file`s van the Arkham game`s wel te exporteren. Importen in V, en afspelen heb ik geen flauw idee van. Weet dat het met IV iengeval mogelijk is. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 januari 2017 Rapport Geplaatst: 11 januari 2017 Kan je niet ook eigen animaties maken voor GTA V? Ik heb in iedergeval wel mensen gezien die met 3DS Max animaties voor GTA Characters hadden gemaakt voor filmpjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.