Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geen zin om een nieuw topic te open: Weet iemand wanneer Brother in Arms: Hell's Highway uitkomt? :)

Brother in Arms: Hell's Highway staat vooralsnog gepland op 16 November 2007, en zal beschikbaar zijn voor de PC, PS3 en Xbox360. Voor de Wii zal hij verschijnen op 7 Septemer 2007. De data staat natuurlijk wel onder voorbehoud, maar ik denk persoonlijk dat het spel gewoon op de veronderstelde datum zal uikomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek nog een game voor de PSP zoals Runescape, een RPG. Ik hoorde ergens dat Dungeon Siege niet erg leuk is, dus wat is jullie mening daarover. Ook andere RPG's voor de PSP zijn welkom :)

@ GekkieJ01, bekijk gewoon de sites van de winkels: Bart Smit , Dixons. Helaas kan je op de Intertoys site niets vinden over games...

Bewerkt: door The GamerII
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek nog een game voor de PSP zoals Runescape, een RPG. Ik hoorde ergens dat Dungeon Siege niet erg leuk is, dus wat is jullie mening daarover. Ook andere RPG's voor de PSP zijn welkom :)

@ GekkieJ01, bekijk gewoon de sites van de winkels: Bart Smit , Dixons. Helaas kan je op de Intertoys site niets vinden over games...

Ik raad je Final Fantasy aan.Het enige spel dat een beetje op RS lijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek eigenlijk een goede online shooter voor de pc :Y

Iemand een idee?

CoD 2

Dat is inderdaad een goede optie. De Call of Duty reeks gaat online heel lang mee, zelf de eerste versie (Call of Duty 1 + UO) wordt nog (veel) gespeeld op internet, kun je nagaan hoelang Call of Duty 2 zal meegaan. Echter zal er ook een nieuwe Call of Duty op de PC verschijnen, namelijk Call of Duty 4. Ook deze zal natuurlijk een online mode bevatten, dus je kunt eventueel nog even wachten en doorsparen voor deze titel. Het verschil tussen beide is dat Call of Duty 2 een WO II shooter is en Call of Duty 4 zich in de tijd van nu afspeelt. Call of Duty 4 zal, voor zover ik gehoord heb, verschijnen rond November 2007. :Y

Mocht je overigens liever een ander type/genre shooter zoeken, geef dat dan even aan, zodat wij gerichter voor je kunnen zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek eigenlijk een goede online shooter voor de pc :Y

Iemand een idee?

Waarom neem je Battlefield niet? Als je voor Batllefield kies,kies dan voor 2491 of als je graag in WO of Vietnam speel,dan moet je de oudere versie nemen,je kunt daar normaal ook online gaan en het zijn geile graphics,voor 25,00 kun je hem kopen in Mediamarkt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Welke game is beter? Pokemon Diamond , of Pokemon Pearl? :?

In principe zijn allebei de versies hetzelfde -je speelt in dezelfde wereld en je beleeft hetzelfde avontuur- maar er is wel degelijk een subtiel verschil. In een slimme poging om een levendige ruilhandel te stimuleren heeft Nintendo aan allebei de versies twintig unieke Pokémon toegevoegd.

Dat wil zeggen dat er in Pokémon Diamond twintig Pokémon's te vangen zijn die niet in Pokémon Pearl voorkomen. En op dezelfde manier zijn er zo ook in Pokémon Pearl twintig unieke Pokémon's te vangen die niet in Diamond voorkomen.

De unieke Pokémon's in Diamond zijn in principe allebei de versies hetzelfde -je speelt in dezelfde wereld en je beleeft hetzelfde avontuur- maar er is wel degelijk een subtiel verschil. In een slimme poging om een levendige ruilhandel te stimuleren heeft Nintendo aan allebei de versies twintig unieke Pokémon toegevoegd.

De unieke Pokémon's in Diamond zijn:

* Seel

* Dewgong

* Scyther

* Murkrow

* Scizor

* Larvitar

* Pupitar

* Tyranitar

* Poochyena

* Mightyena

* Aron

* Lairon

* Aggron

* Kecleon

* Cranidos

* Rampardos

* Honchkrow

* Stunky

* Skuntank

* Dialga

De unieke Pokémon's in Pearl zijn:

* Slowpoke

* Slowbro

* Pinsir

* Slowking

* Misdreavus

* Houndour

* Houndoom

* Stantler

* Spheal

* Sealeo

* Walrein

* Bagon

* Shelgon

* Salamence

* Sheildon

* Bastiodon

* Mismagius

* Glameow

* Purugly

* Palkia

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...