Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Er was eerst zon film. Dat zon kindje had. Op een psp, Die film ging de hele film over een bankberoving.

Maar alle wapens/ mishandelingen. Alles was nep! Het ging over diamanten. Dat kindje stampte op een spel iemand op de grond Duwde hem tegen de muur aan, en stopte een granaat in zen mondt! Doen dat ding ontplofte zat heel de muur onder het bloed. Wel een locht spel denk ik. Of het is speciaal daarvoor gemaakt. Alvast bedankt :)

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ik zoek ook nog steeds een game. Een goede game voor de PSP, met een eind en waar je niet na één week mee klaar bent. Alvast bedankt! :Y

Ik adviseer nog steeds Monster Hunter, binnekort (September uit me hoofd) komt ook deeltje 2 uit, ik heb hem al in het japans gespeeld en het was weer leuk (ik heb gelijk Japans geleerd :puh:) op deeltje 1 had ik 500uur + gameplay (let op hier komt online gameplay ook bij, en met vrienden)

en de japanse versie van deeltje 2 had ik ook zown 200uur (enelgse ga ik ook nog haleln)

Maar ja het begin, eerste 10 uur ofzow, zijn miss een beetje saai maar het wordt almaar leuker!

zoek maar op filmpjes ofzow op Gamespot of weet ik veel wat d8 dat ze daar wel stonden (btw gamespot gaf het een laag cijfer maar als je bij Player Reviews kijkt krijgt het super hoog)

Ook was het in Japan een van de best verkochte PSP spellen... alleen hier niet zo bekend.

:tu::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dank jullie wel voor de reacties. GTA LCS heb ik al, misschien wel een goed idee om VCS te kopen. The Godfather heb ik van gehoord dat hij niet eens zo goed is... En van Monster Hunter heb ik nog nooit gehoord. Ik zal even kijken.

Edit: Sorry, maar Monster Hunter is denk ik niet echt een spel voor mij. Toch bedankt. :Y

Ik zou wel een RPG op de PSP willen. Nog wat meer suggesties?

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet echt per definite op zoek naar een game om te kopen, maar ik zoek de naam van een game die ik vroeger vaak gespeeld heb. Ik kan me niet veel meer herinneren, maar het was een shooter waarin je balletjes met numers 1 / tm 8(?) moest verzamelen. Je had tegenstanders die hetzelfde doel hadden, en zodoende kon je doormiddel van het neerschieten van iemand de balletjes pakken die hij/zij al bemachtigd had. Deze balletjes kon je dan in een groot gat schieten. Diegene die ze het eerst allemaal had, won de partij. Qua gameplay en wapens leek het erg op Unreal Tournament. Gaat er wellicht een lichtje branden bij iemand, dan hoor ik het graag! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Is het misshien Time Splitters Future Perfect?

Annyway:

Ik zoek een Shooter voor op de ps2. Over de Vietnam oorlog in '67 enzo. De WWII series ben ik al grondig beu om die deutche sweinen de grond in te schieten dus daarom zoek ik een Vietnam Shooter.

Wat moet erin zitten? => Multiplayer, FPS of TPS en lange speelduur.

Suggesties?

Ikzelf dacht aan:

Shellshock: Nam '67

Vietcong: Purple Haze

Men of Valor?

Ik zoek eigenlijk een Sniper game. FPS, Multiplayer,en lange speelduur ^_^

Suggesties?

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek fifa 07in het nederlands weet iemand waar ik die kan kopen en hoeveel dat die kost wel voor de pc en ik woon in belgie

Hij staat op bol.com met een levertijd van 2 tot 3 weken voor €29,99 exclusief verzendkosten, bol.com verzend ook naar landen buiten Nederland en je kan er dus ook vanuit België bestellen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey Jongens,

Ik heb momenteel GTA VCS en NFS Carbon OTC voor de PSP en in de toekomst wil ik zéker nog een game kopen, alleen de keuze is groot,duur en moeilijk. Ik wil jullie dus vragen welke game jullie me aanraden, het moet niet bv. €60 kosten ofzo dus de limiet is €40 en natuurlijk de reden van de game waarom hij leuk is ^_^

Thnx voor de tips alvast !!

Groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, Ik weer hier ^_^

Ik zoek een leuke PSP game, met een lange speelduur, die, tja, gewoon leuk is :D

Games die ik al heb zijn: Fifa 06/07, Tiger Woods 06 (:puh:), Formula One, Daxter, Smash Court Tennis 3, GTA LCS, VCS, CoD: Roads To Victory, Burnout Legends, Tony Hawk, Need For Speed, en vast nog wel iets :puh:.

Gespeelde spellen zijn: Killzone: Liberation, Tekken: DR, MoH:Heroes :)

Dankjewel alvast :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...