Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nja, ik zoek een goede shooter voor m'n Wii :D.
Dan heb je 2 mogelijkheden, die je beide toch nog redelijk telleur kunnen gaan stellen... Het probleem is alleen zo dat de Wii gewoon amper goeie games heeft, en maar 1 system seller. Het word dus nog even wachten op goeie games, maar misschien kan je je toch nog goed vermaken met Red Steel (wat ook al eerder genoemd is) of Medal of Honor: Vanguard. Beide zijn redelijke shooters, het wachten is op een goeie shooter van Nintendo's First-Party, want die games zijn altijd goed. :)
Rayman 3?

Me vriend heeft Rayman 3 en het ziet er nog redelijk uit.

Als je hiermee 'Rayman Raving Rabbits' bedoelt lijkt het me geen echte aanrader. En al helemaal niet in dit senario aangezien het geen shooter is. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

hey ook ik zoek een leuke game onder de €30,-

het liefst race.

( sport mag maar dan eigenlijk vooral voetbal ) ( p.s. ik heb al fifa '07 enzoo :D ) )

Voor welke console? Als je echt een racefan bent en je een PS2 hebt, zou ik persoonlijk voor GT4 gaan...

Ten eerste is Gta IV nog niet uit, ten 2e werkt et niet op de ps2. En ten derde is het niet echt een race spel...

Baklap :D

@ stefaneke: Als je nu een shooter wilt voor de Wii, zou ik (zoals overigens al gezegt is) voor Red Steel gaan, heb je echter gedult en wil je een echte topgame, dan zou ik even wachten als ik jou was.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ook ik zoek een leuke game onder de €30,-

het liefst race.

( sport mag maar dan eigenlijk vooral voetbal ) ( p.s. ik heb al fifa '07 enzoo :D ) )

Voor welke console? Als je echt een racefan bent en je een PS2 hebt, zou ik persoonlijk voor GT4 gaan...

Ten eerste is Gta IV nog niet uit, ten 2e werkt et niet op de ps2. En ten derde is het niet echt een race spel...

GT4 = Gran Turismo 4. ;)

Woops, werkt dat op ps2?

Link to comment
Delen op andere websites

hey ook ik zoek een leuke game onder de €30,-

het liefst race.

( sport mag maar dan eigenlijk vooral voetbal ) ( p.s. ik heb al fifa '07 enzoo :D ) )

Voor welke console? Als je echt een racefan bent en je een PS2 hebt, zou ik persoonlijk voor GT4 gaan...

Ten eerste is Gta IV nog niet uit, ten 2e werkt et niet op de ps2. En ten derde is het niet echt een race spel...

GT4 = Gran Turismo 4. ;)

Woops, werkt dat op ps2?

Tuurlijk, er is zelfs een pakket uit gebracht, PS2 slim-line versie met Gran Turismo 4, en guess what ik heb hem in me bezit. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goeie actiegame voor de PSP.
Ik neem aan dat je GTA: LCS en GTA: VCS al aan je keuzelijstje hebt toegevoegd, gezien het hoofdonderwerp van dit forum. ^_^ Daarom hoef ik daar vrij weinig over te vertellen, of links te geven met informatie. Andere aanraders, aangezien het actiegenre nogal groot is als je er weinig specifieks bij vertelt. De meeste goeie games worden in 'dit' topic genoemt, waarvan er weinig verschilt met wat ik je hier zou aanraden. Ook zijn er weinig nieuwe titels uitgebracht, maar eentje die toch nog best interessant is; Call of Duty: Roads to Victory. Ik heb het spel een keer geleend van een vriend, en ik vind het een erg vermakelijk spel. Wel ben je niet zo lang met de storyline bezig, maar als je veel waarde hecht aan het behalen van 'medailes', want die krijg je na elke missie op beoordeling van dingen die je hebt gedaan. Zoals het gebruik van een klein aantal kogels en het doden van veel mensen. :puh:

Veel andere titels kan je niet aanraden, jammer genoeg. ^^ :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet wel zeggen dat Brothers In Arms: Hells Highway mij tegenvalt.

Ik vond Earned in Blood beter.

Aargh! Flinke bump :blauw:

Nu ja bednakt voor het antwoord. Zat erop te wachten maar wouw niet dubbel posten :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleempje...

ik heb (de gratis) demo van moh heroes gedownload voor mijn psp...

maar als ik hem opsart heb ik zwart beeld....ik denk zelf dat het met mn firmware te make heeft (3.40)

of is het iets anders????

verder heb ik nog een online gratis game..(heb niet de topic helemaal doorgeleze, dus weet niet of hij al genoemd is)

GUNZ the duel

www.gunzonline.com

vet spel (je moet eerst een account aanmake op de site en het spel down loeaden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...