Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

weet iemand nog een leuke game voor de PS2 van maximaal €40,-

deze spellen alvast niet want die heb ik al:

-DE GTA'S

-Fifa '07 en daaronder

-Tony Hawk 4

-Harry potter nogwat +

-Sims Erop uit. +

-Midnight Club 3

-Fifa Street 2

-Dolvin +

en nog een paar , maar vergeten welke +

+ = gekregen

alvast bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand nog een leuke game voor de PS2 van maximaal €40,-

deze spellen alvast niet want die heb ik al:

-DE GTA'S

-Fifa '07 en daaronder

-Tony Hawk 4

-Harry potter nogwat +

-Sims Erop uit. +

-Midnight Club 3

-Fifa Street 2

-Dolvin +

en nog een paar , maar vergeten welke +

+ = gekregen

alvast bedankt !

Spiderman 3 of Call Of Duty 3 zijn zeer goede spellen!

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand nog een leuke game voor de PS2 van maximaal €40,-

deze spellen alvast niet want die heb ik al:

-DE GTA'S

-Fifa '07 en daaronder

-Tony Hawk 4

-Harry potter nogwat +

-Sims Erop uit. +

-Midnight Club 3

-Fifa Street 2

-Dolvin +

en nog een paar , maar vergeten welke +

+ = gekregen

alvast bedankt !

Spiderman 3 of Call Of Duty 3 zijn zeer goede spellen!

Call of Duty 3 speel ik met een vriend online op de ps3 , zeer goed spel maar dus ook voor ps2 , oke weet iemand nog wat?

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand nog een leuke game voor de PS2 van maximaal €40,-

deze spellen alvast niet want die heb ik al:

-DE GTA'S

-Fifa '07 en daaronder

-Tony Hawk 4

-Harry potter nogwat +

-Sims Erop uit. +

-Midnight Club 3

-Fifa Street 2

-Dolvin +

en nog een paar , maar vergeten welke +

+ = gekregen

alvast bedankt !

Spiderman 3 of Call Of Duty 3 zijn zeer goede spellen!

Call of Duty 3 speel ik met een vriend online op de ps3 , zeer goed spel maar dus ook voor ps2 , oke weet iemand nog wat?

^_^

Misschien kun je hier eens gaan rond snuffelen KLIK!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goede ps2 online game..

Iemand een idee?

Battlefield 2 Modern Combat is de beste spel online, samen met Socom III (of CA). Ze zijn beide 20 euro, dus duur word het niet ;)

Battlefield 2 Modern Combat speel ik al elke dag online :D

Ik zou graag een ander mooi online spel willen hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goede ps2 online game..

Iemand een idee?

Zoals veel mensen al hebben gezegt is een oorlog spel het leukste. Een race spel is ook altijd aan te raden, maar persoonlijk zit ik liever ook achter een oorlogspel. Ik heb zelf Socom Us Navy Seals.

Die is heel leuk online, en volgens mij nu niet meer al te duur. Ik raad je ook aan om hem eerst eens te proberen en dan te kopen, bij alle spellen trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

als ik eerlijk moet zijn heb ik daar nog nooit van gehoord , Socom Us Navy Seals , is dat een oorlog of een race spel?

Het is sowieso geen race spel, maar een actie spel. Zelf weet ik overigens ook niet echt van de titel af, maar ik weet in grote lijnen wel wat voor een game het is. Zoals de naam al wel een beetje doet vermoeden, draait de game om de elite-eenheid van de Amerikaanse strijdkrachten. Op de screenshots ziet het spel er overigens uit als een shooter á la Ghost Recon. Daarnaast draait het vooral om team-work, je bent dus niet enkel op jezelf aangewezen. Om duidelijkere informatie over de game te krijgen, raad ik je aan eens te Google'n, op een reactie van Twankala te wachten of te kijken op hun eigen site. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zoek een PC game netzoals GTA dat je rond kan lopen stelen shieten alleen dan met meer dingen weet iemand zon spel?

Ik ken eigenlijk twee titels die dicht bij een GTA in de buurt komen, dat zijn namelijk Scarface en True Crime. Ik heb ze beide gespeeld, dus ik zal ze beiden even in het kort behandelen.

Scarface is dus een game gebaseerd op de film, mocht je het nog niet weten. De indruk die ik vaak van een game krijg, gebaseerd op een film, is dat het wat loshangt allemaal. Daarmee bedoel ik dat het niet tot in de puntjes verzorgd is. Bij Scarface vind ik de gameplay absoluut niet lekker. Vooral het rijden en lopen gaat erg onwennig en aangezien je daarmee de hele tijd bezig bent in het spel, heb ik besloten ermee te stoppen, omdat het me niet kon trekken verder. De actie die verder in het spel zit is echter van de hoogste plank, dat is dus zeker een groot pluspunt. Daarnaast heeft hij ook een beetje het concept van een GTA; je kunt free-roamen en doen wat je wilt.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik True Crime heb gespeeld, maar ik heb me best vermaakt met dit spel. Toen werd het afgedaan als een GTA-kloon, wat het misschien wel zo mag zijn, maar het gaat mij om het spel zelf, niet waarop het gebaseerd is. Ook hier kun je vrij rondrijden, voertuigen stelen en ga zo maar door. Enige verschil is dat je hier agent speelt. Je kunt dus peds (mensen die op straat lopen) aanhouden om ze bijvoorbeeld te fouilleren. Daarnaast word je, terwijl je vrij rondrijdt, vaak opgeroepen om een misdaad op te lossen, zoals een achtervolging of een gijzeling.

Maar goed, het is natuurlijk helemaal aan jou. Kies dat spel dat jou het meest aanspreekt, en waarvan je denkt dat je er plezier aan kan beleven. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...