Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Hallo,

Ik zoek een PS3 game, ik ben namelijk geslaagt :D:D:D:dans::dans::dans: en als cadeau mag ik een game uitzoeken!

Wel rond de 60 euro dus geen time crysis of eye of judgement ofzo

Ik houdt van freeroam, shoot (sinds de demo van battlefield bad company), Adventure en dat is et zo'n beetje...

Ik wil een goede keus maken, ik wil bijv. erg graag een goeie shooter en nu ik de demo van bad company speel vindt ik et ook echt leuk, dat alles kapot kan is gewoon geweldig maar ik hoor iedereen goeie verhalen over CoD 4... Welke van de 2 zou ik moeten kiezen als ik een shooter wil... Tsja, dan heb je ook nog the orange box, dan heb ik in 1 keer 5 spellen en spaar ik men ouders ook nog wat geld :) of MoH airborn... het idee klinkt leuk, Kortom, ik vindt et moeilijk om te kiezen dus ik zou graag advies hebben wat nou een goede shooter is

Over adventure games op de ps3 weet ik eigenlijk niks, miss kan iemand een paar coowle titels noemen, dan kan ik daar filmpjes en info over zoeken

een goede freeroam heb ik al, GTA IV en daar heb ik opzich voorlopig wel even genoeg aan tenzij er nog een hele vette free roaming game is...

Verder vindt ik race ook heel coowl maar niet om 60 euro voor te betalen... Stuntman ignition lijkt me leuk omdat ik zelf in de filmwereld bezig ben (niet met auto's) en ik jhet 1e deel ook heel leuk vondt maar ja, in dat soort spellen loop je soms na 3 uur al vast en speel je ze nooit meer...

Kan iemand me helpen, goede toppers noemen?? Alvast heel erg bedankt, 1 ding is voor mij zeker, er is keuze genoeg maar ja, het kiezen zelf is nogal moeilijk als er zoveel topgames zijn :puh:

Grtz Rients

De enigste vette PS3 game die ik nu kan bedenken is Uncharted: Drake's Fortune. Het is een adventure game, een mix tussen Indiana Jones en Tomb Raider.

Een coole race game is Racedriver: GRID. Het is niet zo moeilijk als Stuntman of GT4 maar ook niet zo gemakkelijk als Need For Speed.

Veel succes met uitzoeken en gefeliciteerd dat je geslaagd bent! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek een game als Max Payne of Total Overdose. Je weet wel, in bulletime de meest vette moves doen en tegelijkertijd je vijanden omleggen.
Ik denk dat Stranglehold voor jou misschien wel een goede game is:

Hollywoodregisseur John Woo speelde een grote rol bij de ontwikkeling van dit actiespel. Het verhaal volgt de film Hard Boiled op. Deze film, die geregisseerd is door John Woo, heeft Chow Yun Fat in de hoofdrol als de rechercheur Tequila. Een agent van het type “ruwe bolster” die zijn vijanden met acrobatische sprongen en twee pistolen tegemoet gaat. Chow Yun Fat speelt ook de hoofdrol in Stranglehold. Rechercheur Tequila heeft ook in de game het uiterlijk en de stem van de bekende acteur. In dit verhaal gaat Tequila in achter de Russische maffia in Chicago aan, om zijn ex–vrouw uit hun handen te redden.

Stranglehold bevat alle elementen die een gemiddelde John Woo-film ook bevat: witte duiven, veel slowmotion, veel vernietiging en heel erg veel actie. De game draait om actie. Vele vijanden komen in deze third person shooter op je af, en met welgemikte schoten kun je ze afmaken. De actie verloopt daarbij erg vloeiend. Als je tegen een laag object aanloopt, glijdt Tequila er automatisch overheen, van railings kun je afglijden en aan andere objecten kun je hangen. Hierbij krijg je de hulp van Tequila Time. Als je springt, of over een object heen glijdt, en op iemand mikt, gaat de game in slowmotion, waardoor je je eenvoudiger en stijlvoller kunt ontdoen van je vijanden.

Een ander kenmerk van Stranglehold is de mate van vernietiging. Bijna alles kan kapot in het spel. De stukken vliegen van pilaren af wanneer je deze met je pistool raakt, houten objecten vallen in stukken uiteen en uithangborden kunnen naar beneden geschoten worden. Dit is bovendien handig, want een tegenstander die onder zo’n uithangbord staat, kan hierdoor geraakt en uitgeschakeld worden.

Bron: InsideGamer

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game. Het liefst een beetje GTA style, waar je ook gewoon over straat kunt lopen en mensen kunt vermoorden. Het liefst zou ik het voor de PC willen,want daar speel ik veel op. Prijs maakt niet zo zeer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC heb je helaas niet zo veel free roaming games. De games die je wel kunt proberen zijn; Scarface, Just Cause en The Godfather. Dit zijn allemaal wel leuke titels. Ze kunnen natuurlijk niet tippen aan de Grand Theft Auto serie.

Maar als je nog een Xbox360 hebt, kun je ook Saints Row proberen. Die heb ik zelf ook en is super.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game. Het liefst een beetje GTA style, waar je ook gewoon over straat kunt lopen en mensen kunt vermoorden. Het liefst zou ik het voor de PC willen,want daar speel ik veel op. Prijs maakt niet zo zeer uit.

Zoals Daan007 al zij, er zijn niet zo veel free roaming games voor de pc. Toch zijn er wel een paar die het waard zijn om even te bekijken.

Een erg goed free roaming spel is True Crime streets of L.A.. In dit spel ben je ook een een bad guy die alles op straat flikt wat hij wilt. Dit is op sommige punten erg goed uitgewerkt. Je hebt ook bullet time (slow motion) moves. Het vervolg True Crime New York city schijnt ook erg goed te zijn. De stad is veel kleiner geworden maar het heeft dan wel meer details. Je speelt nu geen crimineel meer, maar een agent. Je kan opstraat gewoon mensen onderzoeken op drugs of wapens. Als je dat doe kan je ook stiekem een wapen in zijn broekzak stoppen om hem tog te mogen arresteren. :puh:

Ook een aardige free roaming game is Driver. Dit spel specializeerd zich vooral op het racen. Maar je hebt ook de mogelijkheid om mensen plat te rijden of dood te schieten. Dit is alleen niet zo goed uitgewerkt. Het spel draait vooral om bepaalde auto´s jatten, gevaarlijk rijden, politie achtervolgingen, veel racen, en af en toe iemand om leggen. De politie in dit spel is erg slim. Ze zetten gelijk een achtervolging in als je te hard rijd of op de verkeerde wegvelft rijd. Natuurlijk kan je je auto´s ook naar eigen smaak opvoeren met vette sh*t zoals geblendeerde ramen, kogelvrije deuren en banden, nos², en zelfs een hele nieuwe motor!

Verder kan ik je ook nog Scarface - The World is Yours aanraden. Een vette game met monster graphics en een stoer karakter. Verder heb je nog games zoals The Godfather en Saints Row 2. Maar die heb ik zelf nog niet gespeelt. Meer weet ik ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game met zo'n styltje als Halo 3 maar dan voor de PS3, in de ruimte met aliens enzo.

Edit: Vast niet, normaal word er als een gek geholpen hier. Is het wat moeilijker, dan wil niemand helpen. Omfg.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game met zo'n styltje als Halo 3 maar dan voor de PS3, in de ruimte met aliens enzo.

Edit: Vast niet, normaal word er als een gek geholpen hier. Is het wat moeilijker, dan wil niemand helpen. Omfg.

Zo ver ik weet is er nog niet zo´n spel voor de ps3. Waarom zou de xbox anders masaal gekocht worden voor Halo?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een vette RTS met uitgebreide opties, graphics moeten natuurlijk ook goed zijn.

Geen AOE.

Alvast bedankt! :tu:

Edit: Op de pc! :)

Edit2: Ook geen EE.

Een erg leuke RTS is natuurlijk Command and Conquer 3 Tiberium Wars. Het is een RTS game van EA en erg goed. Het spel is niet erg realistisch en dat vind persoonlijk wel leuk. Kijk hier en daar voor verdere informatie!

Hmm Oblivion is niet echt iets voor mij, weet iemand een leuke figthing game?

Op dit moment zijn er nog niet veel Fightings game's voor de PS3. De enigste die ik kan bedenken is Virtua Fighter 5. Maar over een tijdje komen er 2 erg goede uit; Street fighter IV en Soul Calibur 4. In de laatste zit een leuk extraatje want dan kun je met Darth Vader vechten.

Bewerkt: door Daan007
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm Oblivion is niet echt iets voor mij, weet iemand een leuke figthing game? :)

Op de ps3 zijn nog niet zo gek veel fighting games uit gekomen. Maar je kan op je ps3 gelukkig ook ps2 en ps1 spellen spelen!

Vooral op de ps1 zijn veel goede fighting games. Op de psx had je namenlijk Soul Blade. Een van de beste fighting games ooit. In dit spel was het niet zo zeer de bedoeling om mensen met vechtsporten de grond in te boren, maar met messen, hamers, zwaarden etc. En als je zwaard naar de klote is kan je altijd nog met de blote vuisten vechten. De levels waren ook erg mooi uitgewerkt. Ze zijn allemaal vierkant en je kan iemand uit de ring trappen maar toch zijn er erg veel leuke elementen. Zoals een gevecht op een vlot dat naar een waterval toe vaart.

Ook een erg leuk vecht spel voor de psx is Dead or Alive. Hier kan je wel gewoon met de blote vuisten knokken en dat kaat er soms hard aan toe. Ook hier zijn er weer originele levels om in te spelen. In dit spel kan je namenlijk niemand meer de ring uit schoppen. Je kan alleen maar winnen door de ander te verslaan. Wat ook erg handig is in de levels zijn bepaalde voorwerpen die je kan gebruiken om je vijand wat extra schade aan te brengen. Is er ergens een electrisiteit kast, ram zijn kop er in en zet een lamb aan. Of is er een raam, pak je vijand op en flikker hem er door heen. Naast een goed level design heeft het spel ook leuke gastjes om mee te vechten. Vooral de dames met de grote borsten die wilt op en neer gaan tijdens het vechten zijn leuk om mee te vechten.

Niet alleen op de ps1 zijn goede vecht spellen uit gekomen, ook op de ps2 zijn er wat top titels. Het allerbeste vecht spel op de ps2 is (hoe raad je het) Dead or Alive 2. Met een sterkere console zijn de graphics flink wat opgeschroeft en het is ook wat echter geworden. Het is er vooral kwa ´zwaartekracht´ flink omhoog gegaan. Verder heb je op de ps2 ook nog tekken 4. Deze vond ik persoonlijk niet zo goed. De levels waren saai en de besturing is een beetje houterig. Doe mij dan tog maar Dead or Alive, Soul Blade en Mortal Kombat 3 en 4 (N64).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...