Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik zoek een niet zo dure Actie spel voor PS3

Ik heb al:

The Orange Box

Assassin's Creed

Army of Two

SOF Payback

GTA IV

Call of Duty 3

Splinter Cell double agent

Bewerkt: door snowguard3
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek een niet zo dure Actie spel voor PS3

Ik heb al:

The Orange Box

Assassin's Creed

Army of Two

SOF Payback

GTA IV

Call of Duty 3

Ik raad je Full auto 2 Battlelines aan. Die kost 30 euro. Een beetje duur maar er zijn bijna geen goedkope spellen op de ps3.

Ik heb zelf wel eens Full Auto 2 Battle Lines gespeelt en ik vond het erg leuk. Het is een race game met de snelheid en sloopbaarheid van Burnout, de grofheid van Carmageddon, en de gevechten van Cell Damage Overdrive. In het spel is het namenlijk als eerste over de finish te komen en je mag met je tegenstaders doen wat je wilt. Dat is ook de reden waarom iedereen machinegeweren en raketwerpers op zijn auto heeft zitten. (de tegenstanders dus ook) Hiermee kan je zelf je zwakke punten verbeteren. Als je moeite hebt om op de eerste plaats te komen installeer je een extra minigun of raketwerper. Of als je steeds kapot geschoten word als je op de eerste plaats ligt dan installeer je een rookgordijn. Ik moet je alleen wel waarschuwen. Er zijn veel mensen die dit spel helemaal niks vonden!

En weet iemand nog iets op mijn vorige onbeantwoorde vraag:

Ik zoek een leuke game voor de psp die maximaal 20 euro kost. Ik zat zelf te denken aan Need for Speed Carbon. Maar ik weet niet of ik dan ook zelf de grote van de gaten in de bumpers kan bepalen net zoals in de console en pc versie van dat spel. Ook heb ik al Midnightclub 3 DUB Edition en ik denk niet dat NFSC dat spel kan overtreffen.

Ik zat zelf ook nog te denken aan Medal of Honor Heroes 2. Maar ik hoor dat de missies daarvan kort zijn, en het geen ik-heb-geen-zin-in-missies-maar-wil-overal-op-schieten mode heeft zoals in MoHH.

En dan dacht ik ook nog aan Tokobot maar die schijnt erg kort te zijn. Weet iemand welk van deze spellen ik het beste kan nemen?

Bewerkt: door warrock_123_321
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een leuke game voor de psp die maximaal 20 euro kost. Ik zat zelf te denken aan Need for Speed Carbon. Maar ik weet niet of ik dan ook zelf de grote van de gaten in de bumpers kan bepalen net zoals in de console en pc versie van dat spel. Ook heb ik al Midnightclub 3 DUB Edition en ik denk niet dat NFSC dat spel kan overtreffen.

Ik zat zelf ook nog te denken aan Medal of Honor Heroes 2. Maar ik hoor dat de missies daarvan kort zijn, en het geen ik-heb-geen-zin-in-missies-maar-wil-overal-op-schieten mode heeft zoals in MoHH2.

En dan dacht ik ook nog aan Tokobot maar die schijnt erg kort te zijn. Weet iemand welk van deze spellen ik het beste kan nemen?

In de PSP versie van Carbon, Carbon: Own the city , kun je niet de grootte van de gaten in de bumpers bepalen. Je kunt er wel bodykits op zetten, maar de grootte gaten kun je niet bepalen, sorry. Ook vind ik persoonlijk het spel niet zo goed, je bent snel door het spel heen met de goede auto (Ik in ieder geval wel) en soms heb ik zogenaamde ''doorzichtige wegen'' .Tijdens rondrijden is het niet erg, maar als je racet is dat zwaar irritant.

Over de andere 2 spellen kan ik niks zeggen, die heb ik jammer genoeg nog nooit gespeeld. Maar ik hoop dat je nu genoeg informatie hebt over Need for speed Carbon: Own the city. Anders hoor ik het wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een niet zo dure Actie spel voor PS3

Ik heb al:

The Orange Box

Assassin's Creed

Army of Two

SOF Payback

GTA IV

Call of Duty 3

Splinter Cell double agent

Neem eens een kijkje op Budgetgaming voor de laagste prijzen, vrijwel alle games staan vermeld en als je ook even wat reviews leest dan vind je al snel de beste en de goedkoopste :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een leuke kartgame, dus geen mario kart, geen cocoto kart, en dergelijke met een kart in de vorm van een schildpad.

Maar zoiets als dit:

Maar, ik weet dat Kart Attack komt, maar weet niet wanneer, iemand informatie daarover?

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Maar, ik weet dat Kart Attack komt, maar weet niet wanneer, iemand informatie daarover?

Kart Attack word verwacht deze zomer (Summer 2008). Aangezien de zomer al bijna is afgelopen kan het niet meer zo lang duren voordat hij een officiële datum krijgt. Zo ver ik weet is die er nog niet.. :N

Hij zal uitkomen voor de Xbox 360 en de PS3, een jaar later voor de PC. Ik zou gaan wachten op dit spel omdat het vast een vet spel word. Kijk maar naar de screenshots: Hier Ik zou zelf geen andere Kart game op kunnen noemen, behalve dan voor de Nintendo. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek al een paar dagen naar de opvolger van Amsterdoom. Op sommige websites staat er dat Amsterdoom 2 bestaat en die vermoedelijk al uit is. Weet iemand meer informatie hiervan?

Hey Shy-Guy! :)

Zover ik weet is er nog niets bekend gemaakt over de opvolger van Amsterdoom.

De titel zal wel waarschijnlijk Amsterdoom 2 gaan worden. Een release is nog niet vastgesteld.

Ik heb er in iedergeval niets over kunnen vinden. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hey GrandTheftTwanO! :D

Oké, bedankt voor de informatie! Maar als de naam ''Amsterdoom 2'' al bekendgemaakt is, dan zou er meer informatie over de opvolger van Amsterdoom moeten zijn. Het laatst opgenoemde spel heb ik en aan het eind zei een monster (nadat ik Thor heb verslagen) het volgende: ''Wij keren terug! Hahahaha!'' Dat betekend dat Amsterdoom 2 moet komen, vind ik. Maar ik hoop dat het spel snel uitkomt.

Bewerkt: door Shy-Guy
Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik zoek een pc game ik weet niet welke game ik nou moet nemen.

Ik houd van actie strategie en adventure.

Totaal niet van racen.

Welke game raden jullie me aan.

Sorry als dit topic verkeerd staat.

M.v.g. RS-modder

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een speciaal topic voor dit soort vragen: Het grote 'ik zoek een game' topic. Over je vraag, er zijn tal van games op het gebied van actie, strategie en adventure (actie en strategie zijn ook mijn favo genre), als je wat specifieker kan zijn in wat je precies zoekt bijvoorbeeld: Age of Empires of een actie game met free roaming, maar ook prijsklasse nieuw, oudere games ect. Dan kan ik je eventueel nog wel wat games aanraden ;)

Bewerkt: door gammie_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...