Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Als je van niet-serieus racen houdt is de game Flatout wel iets voor jou. Gewoon lekker scheuren en elkaar kapot rammen zonder gezeur. Een tijdje geleden is Flatout 2 uitgekomen en pasgeleden Flatout: Ultimate Carnage, wat eigenlijk een remake van Flatout 2 is. Bij Bol kost Flatout 2 nog maar €12,99 en Flatout: Ultimate Carnage €39,99.

Edit: Volgens mij is Flatout niet op de Xbox 360 vergrijgbaar...

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scarface is een aanrader, in Scarface the game verliest Tony wat hij allemaal in bezit had in de film. Dus je moet aan de dood ontsnappen en alle zaken weer terug overnemen, is erg leuk. Het voelt niet echt aan als iets wat je moet doen, de zakenmissies zijn stuk voor stuk leuk en orgineel om te doen.

O, vergeten te zeggen: Voor de Xbox 360 :7

Maargoed, toch bedankt man :)

btw, je wist toch dat ik een X360 had? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de Xbox 360? Hmm, heb je Just Cause al geprobeerd? Dat is een vette actie free-roaming game voor de Xbox 360, met basejumpen op tropische eilanden enzo. En de missies zijn ook leuk om te doen, alleen de missies zijn wel een beetje eentonig.

Link to comment
Delen op andere websites

Topic says it all..

Na 2jaar de battlefield reeksen hebben gespeelt ben ik er officieel klaar mee..

Mijn vraag : heeft iemand een leuke shooter, die een BF-Veteran fan wel leuk zou kunnen vinden?

Welke games raden jullie aan? Prijs maakt niet uit. Ik Torrentcrackzors :7

>>> Door Froodooo: Samengevoegd met "Het grote 'Ik zoek een game' topic".<<<

Je zou ook Rainbow Six 1 en 2 kunnen spelen, en Resistance Fall of Man 1 ( en binnenkort 2 ). Voor als je een PS3 hebt, Resistance is namelijk erg vet.

Rainbow heb ik indd geprobeert, tot zover ga ik voor het idee voor N~Inf

FFOW, Of COD4

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Is Call of Duty 3 nog de moeite waard om te kopen? Aangezien het zich alleen in Frankrijk afspeelt, en het 40 euro kost. 30 euro vind ik een mooier prijsje, ook al scheelt het maar 10 euro. Maar 40 euro vind ik net iets teveel voor een game van 2 jaar oud.

Link to comment
Delen op andere websites

Groot-Duimpje zoekt een leuke PS2 spel, een Shooter denk ikzelf, zoals COD, maar iemand ideeën ^_^ ?

Cod 1 t/m 3 en battlefield2 modern warfare. Maar het meeste raad ik je COD 3 aan. Die is echt echt vet!

Ik zoek een game met een geweldige multiplayer. (PS3 graag) Battlefield bad company of gta heb ik al. Weet iemand iets voor mij?

Groeten,

Bedankt,

Iemand nog ideeën ?

Koop the Orange Box met 'Team Fortress 2'. Een geweldige game om online te spelen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Koop the Orange Box met 'Team Fortress 2'. Een geweldige game om online te spelen! :Y

Goede tip, koop hem alleen wel voor de PC, je pc kan het vast wel aan ( http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest om te testen. ), heb je VEEL meer aan, custom maps, patches, nieuwe unlockables etc. Daarnaast speelt het gewoon 100x beter dan op een console.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn beide games echte aanraders en het is dan ook lastig om een keuze ertussen te maken. Maar als ik dan moet kiezen neig ik toch naar Call of Duty 4, simpelweg omdat deze game me langer bezig heeft gehouden.

Wil je voor masale gevechten gaan met voertuigen etc, dan moet je voor Battlefield Bad Company kiezen, ga je toch voor de iets kleinschalerige gevechten dan is Call of Duty 4 voor jou weg gelegt.

Het is aan te raden om van beide games reviews te lezen, zo kom je meer te weten over de game en is de keus makkelijker te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je toch moet kijken naar een bepaalde dingen.

Wil je met voertuigen vechten.

Wil je op kleine maps zonder voertuigen vechten.

Ik heb beide gespeeld, en vind ze beide goed.

Keuze moet je denk ik toch zelf maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jou was, zou ik niet voor Call of Duty 4 kiezen.

Er komt een nieuwe COD, kan je net zo goed de nieuwe kopen.

Battlefield is zeker aan te raden, je kan bijna alles verwoesten in het speel.

En het is goedkoper dan COD 4.

Link to comment
Delen op andere websites

*bump*

Zoals je misschien al weet zijn er voor de psp zogenaamde twin-pack's uitgekomen. (2 spellen voor 30 euries) Ik ben van plan een pack te kopen met Tekken Dark Resuection en nog een spel. Daarbij kan ik uit de volgende 2 kiezen, maar ik weet niet goed welke.

Killzone Liberation. Ik heb het eerste level van dit spel ooit eens bij een vriend gespeelt. Dat vond ik toen best wel saai en begreep de helft niet. Maar ik heb laatst de demo van het spel gedownload maar dat level beviel me uitstekend en ik heb het dan ook vaak overgedaan. (als je de demo niet hebt gespeelt => gewoon googelen, er is maar een demo verschenen) Zijn de overige levels nou meer als het level uit de demo of meer als het eerste level uit het voledige spel?

Medieval resurrection. Screens zien er leuk uit en aan de cover te zijn belooft het een niet al te serieuze game te worden. Ik kan alleen geen reviews vinden (altans geen videoreviews) van dit spel. Ook weet ik niet echt wat voor spel het nou is. Een meer RPG spel of een platformer? Ook ken ik niemand die dit spel heeft om het uit te proberen. Dus is dit nou een leuk spel of kan ik toch beter voor Killzone gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
*bump*

Zoals je misschien al weet zijn er voor de psp zogenaamde twin-pack's uitgekomen. (2 spellen voor 30 euries) Ik ben van plan een pack te kopen met Tekken Dark Resuection en nog een spel. Daarbij kan ik uit de volgende 2 kiezen, maar ik weet niet goed welke.

Killzone Liberation. Ik heb het eerste level van dit spel ooit eens bij een vriend gespeelt. Dat vond ik toen best wel saai en begreep de helft niet. Maar ik heb laatst de demo van het spel gedownload maar dat level beviel me uitstekend en ik heb het dan ook vaak overgedaan. (als je de demo niet hebt gespeelt => gewoon googelen, er is maar een demo verschenen) Zijn de overige levels nou meer als het level uit de demo of meer als het eerste level uit het voledige spel?

Medieval resurrection. Screens zien er leuk uit en aan de cover te zijn belooft het een niet al te serieuze game te worden. Ik kan alleen geen reviews vinden (altans geen videoreviews) van dit spel. Ook weet ik niet echt wat voor spel het nou is. Een meer RPG spel of een platformer? Ook ken ik niemand die dit spel heeft om het uit te proberen. Dus is dit nou een leuk spel of kan ik toch beter voor Killzone gaan?

Koop Killzone, die is zoveel beter.

Voor mij is het wel het mn favoriete game op de PSP. Het speelt heerlijk, online is leuk (en nog steeds actief, wel een update downloaden though) en alles is gewoonweg super. Sterke aanrader, veel beter dan Medieval

zou ik call of duty 4 kopen of battelfield bad company eve advies geven :D

Ik zou Call of Duty 4 kiezen, dat is na mijn mening gewoon leuker. Het richten is ook makkelijker, en de radar is duidelijk.

En je wordt niet getk'd omdat je in de artillerie wilt zitten of door snipers beschoten wordt helemaal aan de andere kant van de map.

Bewerkt: door Fyre
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...