Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik twijfel:

* Saints row 2

* Gears of War 2

* Cod5

* James bond.

Welke :D ?

Saints Row 2 is voornamelijk gangs uitschakelen, en het heeft geen geweldig verhaal en graphics. Maar het heeft wél de features, en het is gewoon voornamelijk lol hebben. Vergelijk het maar een beetje met GTA: San Andreas. :)

Gears of War 2 is sowieso korter qua storyline, en de Multiplayer is niet helemaal optimaal. Zo heb ik veel last gehad van lag toen ik de game speelde bij een vriend van mij. En ik ben bijvoorbeeld first person Shooters gewend (dat ik uit het eerste persoon kijk, dus). En bij Gears of War is dat niet zo, dus dat vond ik ook niet echt prettig spelen.

Call of Duty: World at War is gewoon geweldig in mijn ogen. :) Lijkt niet erg veel op CoD 4 in de Single Player. De Multiplayer is wel een ander verhaal. Het is in principe Call of Duty 3 gecombineerd met Call of Duty 4 en een eigen sausje eroverheen.

Dus vond je Call of Duty 4 leuk? Dan vind je dit zeker een leuk spel. :)

En Quantom of Solace ken ik niet, dus ja. Gaat wel moeilijk om daar commentaar op te leveren :clown: .

Bewerkt: door PSP-Keeper
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey ik zit nog steeds te twijfelen tussen

1.Fallout 3

2.Gears of war 2

3.Far cry 2

welke daarvan is een leuke game waar je best lang mee bezig bent e

Ikzelf heb Fallout 3, en ik heb Gears of War 1 gehad, en zo denk ik dat ik wel een antwoord voor je kan halen. :)

Fallout 3 is een RPG, en gelukkig is dit niet zo'n typische RPG waar je écht van moet houden (m.b.t. de genre). Ik hou niet erg veel van RPG's, maar Fallout 3 is een combo van RPG en Shooter. Het is niet al te moeilijk, graphics zijn supermooi, en in de game zitten genoeg quests om je uren te vermaken. In ieder geval stukken langer dan andere games. :)

Gears of War 2 daarentegen is sowieso korter qua storyline, en de Multiplayer is niet helemaal optimaal. Zo heb ik veel last gehad van lag toen ik de game speelde bij een vriend van mij. En ik ben bijvoorbeeld first person Shooters gewend (dat ik uit het eerste persoon kijk, dus). En bij Gears of War is dat niet zo, dus dat vond ik ook niet echt prettig spelen.

En Far Cry 2 is helemaal een slechte game. Game ziet er gelikt uit, met de graphics is niks mis, explosies vet, maar de missies zijn gewoon zo ontzettend slecht in mijn ogen. Het heeft geen goede verhaal, Multiplayer vond ik niet vet, nee. Voor deze game zou je imo niet moeten gaan. ;)

Dus ja, het is jou keus, maar ik zou zeker voor Fallout 3 gaan! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou nog iemand zon lijstje kunnen maken, gears of war 2 valt af..

1. Call of Duty: World at War: Coole maar iets te korte singleplayer, en een geweldige multiplayer die grotendeels gelijk is aan die van Modern Warfare

2. Saints Row 2: Deze game heb ik zelf nog niet gespeeld, maar de reviews zijn over het algemeen wel redelijk positief, al zijn de graphics redelijk ondermaats.

3. James Bond: Quantum of Solace: Net als SR2 heb ik deze game ook niet gespeeld, maar in zowat alle reviews die ik heb gelezen word deze game afgekraakt. Als ik jou was zou ik deze game niet kopen, alleen als je een echte hardcore James Bond fan bent.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik zit nog steeds te twijfelen tussen

1.Fallout 3

2.Gears of war 2

3.Far cry 2

welke daarvan is een leuke game waar je best lang mee bezig bent e

Ik heb fallout zelf ook hij is best moeilijk in het begin (ik moest hem van normal naar easy naar super easy zetten)

maar als je wat verder bent krijg je compagnions die helpen en dan krijg je goede wapens ik moet nu nog 1 quest voor de story line maar heb bijna alle side quests gedaan dus nu valt er bijna niets meer te doden in de wasteland

maar het is altijd leuk om dan een nieuwe te beginnen op de hard modus.

en over de DLC weet ik niet maar hij ziet er cool uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hmmm mensen, ik zoek een game, waarin heel erg veel gevochten wordt, je moet tegen heel erg veel mensen tegelijk vechten, het heeft wel iets weg van Max Payne, toen ik het speelde (ergens in 2003), toen speelde ik het op een Xbox, en volgens mij is deze game ook wel te krijgen op de PC.

Heeft iemand toevallig een idee welke game dit zou kunnen zijn?

Bedankt alvast!

Link to comment
Delen op andere websites

Aanbeveling aan anderen staan onderaan deze post

Ik heb het aankomende tijd nogal krap i.v.m. verjaardagen en het moeten kopen van een nieuwe pc. (de oude is zo ver kapot dat hij niet meer te repareren is, en dat is het ook niet waard voor dat grafding :7 ) Om de aankomende tijd niet helemaal met de zelfde games te moeten doorbrengen wil ik nu nog even een aanbieding kopen.

En zit dus te twijfelen tussen 2 toppers voor de psp. 'Secret Agent Clank' en 'God of War Chains of Olympus'. Ik zal ook even vertellen waarom ik tussen deze 2 twijfel.

Secret Agent Clank lijkt me wel leuk omdat ik erg val stealth spellen en platform spellen hou. Ik heb verschillende reviews over deze game relezen en ze zijn over het algemeen erg positief over de game. Ik heb ook in-game filmpjes gezien en het lijkt me ook erg leuk. Vooral omdat het ook afgewisseld word door arena gevechten met ratchet en grappige mini games als: snowboarden, racen, rythem games etc. Waar ik met deze game mee zit is dat ik de ratchet en clank serie op de playstation nooit echt leuk vond.

God of War lijkt mij ook wel leuk puur om die bloederige combo's. Ik ben zelf ook gek op die bloederige acties uit 'Postal² A Week in Paradise' en uit 'The Punisher'. Met deze game zit ik echter dat het me na een tijdje erg saai lijkt worden. Nou niet zo'n game die ik nog maanden speel. Ook vind ik het op de screens er nogal als een goedkope Prince of Persia Warrior Within clone lijken. Maar dan zonder het tegen muren op lopen. En dat vond ik juist zo leuk aan PoP. Ook was PoP bloederig dus is het wel waard om God of War te kopen als ik voor de helft van de prijs de psp versie van PoP WW kan kopen?

Ik hoop hierbij genoeg info gegeven te hebben en ik hoop ook snel geholpen te worden. :)

Hmmm mensen, ik zoek een game, waarin heel erg veel gevochten wordt, je moet tegen heel erg veel mensen tegelijk vechten, het heeft wel iets weg van Max Payne, toen ik het speelde (ergens in 2003), toen speelde ik het op een Xbox, en volgens mij is deze game ook wel te krijgen op de PC.

Heeft iemand toevallig een idee welke game dit zou kunnen zijn?

Bedankt alvast!

Total Overdose misschien? Ook een heleboel over-the-top bullet-time moves en je vermoord enorm veel mensen die meestal in groepjes staan. Met een Mexicaans thema. Het ziet er enorm stoer uit maar het is erg saai en er zijn enorm veel bugs.

Total Overdose

Total Overdose preview (Power Unlimited)

Total Overdose review (Gammo)

Ik heb de game zelf ook. Erg leuk voor even, maar enorm moeilijk en ook de bugs/autorijden is erg irritant. Leuk voor 10 euro in een aanbiedingen bak.

Edit: Nu ik zo zit te denken. Kan het ook best 'The Punisher' zijn. Geen bullet-time maar wel meer het zelfde sfeertje. In dat spel leg je al helemaal een paar duizend mensen per minuut om en is op zowel de xbox als pc uitgekomen.

The Punisher

http://www.youtube.com/watch?v=L6EKBWVQYRY

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...