Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik weet niet of het echt een vechtgame is, maar Ninja Gaiden Sigma is misschien wel een spel voor jou. De graphics zijn echt fantastisch (zelfs met een niet zo goede tv) en de gameplay is erg uitdagend. Zelfs het eerste level is redelijk uitdagend. Je vecht met zwaarden, hamers, spreuken en nog vele andere dingen. Google eens op Ninja Gaiden Sigma en kijk eens of het iets voor jou is! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

hoi, gta IV is een geweldig spel, ik wil binnenkort een nieuw spel kopen maar welk spel raden jullie me aan? Battlefield bad company, sr2, mercenaries 2? of assasins creed? noem maar wat op :)

>>> Door Froodooo: Samengevoegd met 'Het grote "Ik zoek een game" topic'.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hoi, gta IV is een geweldig spel, ik wil binnenkort een nieuw spel kopen maar welk spel raden jullie me aan? Battlefield bad company, sr2, mercenaries 2? of assasins creed? noem maar wat op :)

battlefield

GoW(360)

UT 3

Link to comment
Delen op andere websites

Racedriver GRID is zeker de moeite waard om te kopen.

Geen onzin en ingewikkelde toestanden, geen lastige systemen om wagens om te bouwen en aan te passen.

Het spel is meteen duidelijk, en de computer racet erg menselijk en maakt af en toe een foutje dat, net zoals bij de speler zelf, in een verkeerde situatie fataal kan zijn voor het winnen van de race.

Er wordt geracet zoals je dat nog nooit in een spel gezien hebt; met geweldige graphics en physics en grote snelheden, zoals het hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is Geslaagd met een D op het einde

Daar moet hij inderdaad nog een diploma voor halen, kun je trouwens niet zeggen wat voor game je zoekt? Zoals Race, Sandbox enz. Dat zou wat makkelijker voor ons zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

hoi, gta IV is een geweldig spel, ik wil binnenkort een nieuw spel kopen maar welk spel raden jullie me aan? Battlefield bad company, sr2, mercenaries 2? of assasins creed? noem maar wat op :)

Ik heb sinds eergister assasins creed, geweldig spel, bevalt me perfect! vindt et echt super leuk alleen ik heb nu al 2 van de 9 (main)kills gedaan en dat gaat dus best wel snel dus vindty et wat een korte storyline... tog blijft et een feit dat dit een hele vette game is en zeker als je van free-roaming houdt!

Ik raad Assasins creed je aan, ik zat te twijfelen tussen CoD 4 of Battlefield company of dus AC en volges mij heb ik de juiste keus gemaakt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga binnenkort een psp bestellen maar ik zoek nog een leuke game om er bij te kopen. Hij moet onder de 20 euro te bestellen zijn op Bol.com. Ik hou van race spellen waarbij je je auto flink kan tunen of andere auto´s kan mollesteren. Ik hou ook van erg bloederige fps en tps spellen. (zoals Postal²)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een klein lijsjt evoor je.

* GTA Vice City Stories

* Test Drive Unlimited (Met vrienden online echt te gek)

* Need For Speed Own The City

* Call Of Duty - Roads to Victory

* Kilzone Liberation

De bovenstaande genoemden games zijn allemaal toppers. En de prijzen liggen rond de 20 euro.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Turning Point: Fall of Liberty

Wat vinden jullie van de game?

Ik ben van plan om hem te gaan aanschaffen voor m'n Xbox 360. Lijkt mij echt vet om tegen die duitsers te vechten in Amerika. :Y

Hij is verschenen voor de Xbox 360 uiteraad, en voor de PC en PS3. Is het de moeite waard om hem te kopen?

Trailers:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van plan om hem te gaan aanschaffen voor m'n Xbox 360. Lijkt mij echt vet om tegen die duitsers te vechten in Amerika. :Y

Hij is verschenen voor de Xbox 360 uiteraad, en voor de PC en PS3. Is het de moeite waard om hem te kopen?

Codemasters had min of meer goud in handen met Turning Point, maar hebben het helaas laten liggen waardoor het in mijn ogen een wanproduct is geworden. Het hele concept waarin Duitsland Amerika aanvalt is erg innovatief en dat was eigenlijk ook de reden waarom het mijn aandacht trok. Alleen de uitvoering is zo belabberd slecht, dat ik persoonlijk erg teleurgesteld ben in dit spel. Het schiet op vrijwel alle punten tekort in vergelijking met de huidige generatie games, dus aanraden doe ik het je zeker niet. Ik adviseer je echter wel om nog even wat reviews en screenshots te bekijken, om zo de bevindingen van anderen te lezen en je eigen conclusies te trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Turning Point: Fall of Liberty

Wat vinden jullie van de game?

Ik ben van plan om hem te gaan aanschaffen voor m'n Xbox 360. Lijkt mij echt vet om tegen die duitsers te vechten in Amerika. :Y

Hij is verschenen voor de Xbox 360 uiteraad, en voor de PC en PS3. Is het de moeite waard om hem te kopen?

JE hoort idd alleen maar slechte dingen over deze game, ik raad het je af

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...