Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik heb hier een klein lijsjt evoor je.

* GTA Vice City Stories

* Test Drive Unlimited (Met vrienden online echt te gek)

* Need For Speed Own The City

* Call Of Duty - Roads to Victory

* Kilzone Liberation

De bovenstaande genoemden games zijn allemaal toppers. En de prijzen liggen rond de 20 euro.

Mijn vriend heb hem zitten best veel slechte dingen in zoals de filmpjes gaan opeens langzaam en de gameplay ook er zijn ook wel meer dingen maar weet die ff nie maar dit is wel de belangrijste reden om het niet te doen.

Metal

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb hier een klein lijsjt evoor je.

* GTA Vice City Stories

* Test Drive Unlimited (Met vrienden online echt te gek)

* Need For Speed Own The City

* Call Of Duty - Roads to Victory

* Kilzone Liberation

De bovenstaande genoemden games zijn allemaal toppers. En de prijzen liggen rond de 20 euro.

Mijn vriend heb hem zitten best veel slechte dingen in zoals de filmpjes gaan opeens langzaam en de gameplay ook er zijn ook wel meer dingen maar weet die ff nie maar dit is wel de belangrijste reden om het niet te doen.

Metal

Bij welk van de bovengenoemde spellen is dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een klein lijsjt evoor je.

* GTA Vice City Stories

* Test Drive Unlimited (Met vrienden online echt te gek)

* Need For Speed Own The City

* Call Of Duty - Roads to Victory

* Kilzone Liberation

De bovenstaande genoemden games zijn allemaal toppers. En de prijzen liggen rond de 20 euro.

Mijn vriend heb hem zitten best veel slechte dingen in zoals de filmpjes gaan opeens langzaam en de gameplay ook er zijn ook wel meer dingen maar weet die ff nie maar dit is wel de belangrijste reden om het niet te doen.

Metal

Bij welk van de bovengenoemde spellen is dat?

Ik denk dat hij het over TDU heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoog tijd voor een nieuwe game...begin mei heb ik een X-Box 360 gekocht met GTA IV, maar na het uitspelen van de verhaalllijn had ik 't wel gehad met GTA IV; Wellicht dat ik 'm later ooit wel weer 's uit het doosje haal, maar wat mij betreft eerst maar eens wat nieuws proberen. Enige probleem: Ik heb geen flauw idee welke games er voor de X-Box 360 nou precies zijn én welke nou echt de moeite waard zijn. Want 10 uurtjes plezier aan een game is veel te weinig en bovendien moet de moeilijkheidsgraad zeker niet te laag liggen.

Qua genre maakt 't me niet eens zo heel veel uit, zolang 't maar niet lijkt op GTA en 't geen pure shooter is, want daar hou ik niet van. Een soort adventure-shooter is prima, maar ook een racegame is bijvoorbeeld goed mogelijk. Wie helpt me aan wat goeie titels? Qua bedrag geen games die boven de € 40 kosten, tenzij 't een ab-so-lu-te topgame is.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn op dit moment meer dan genoeg goede games op de Xbox 360, dus keuze genoeg. ;)

Hier een paar games onder de €40,00 van het genre dat jij wilt.

- Far Cry Instincts Predator. (Adventure Shooter - €29 - Review)

- Collin Mcrae: Dirt. (Off-Road Racer - €29 - Review)

- Forza Motorsport 2 (Racegame - €29 - Review

- Gun (Western Shooter - €29 - Review)

- Project Gotham Racing 4 (Racegame - €17,99 - Review)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

De prijzen kunnen natuurlijk wel nog wat verschillen per winkel. Kijk voor een lijst met alle Xbox 360 games van dit moment hier.

Hopelijk vind je een leuke game voor de Xbox 360! :)

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Racegames:

- Race driver: Grid. Een van de nieuwste race-games met veel banen en auto's. Je zou eventueel de demo kunnen downloaden om te kijken of het iets voor je is.

- Colin McRae: Dirt. Wat GTA-Freak2 al zei is dit een topspel. Het is de beste rally-game die ik ken. (online niet super)

- Burnout Paradise: Je zit in een grote stad, waar je vrij kan rondrijden, wat jumps doen en races doen. Je moet er maar van houden.

Ik zou van deze games iniedergeval de demo ervan downloaden en dat spelen. Dat geeft met racegames altijd een goede indruk!

Qua shooters zijn de volgende leuk:

- Rainbow six: Vegas 2: Dit is een shooter waarbij je gebouwen moet infiltreren met je team in Vegas. Dit vind ik echt een top-game! Online is ook super!

- Call of Duty 4: Een oorlogs shooter. Je hebt er vast wel eens van gehoort. Hierbij is online gamen ook top!

- Halo 3: Ik snap niet wat er zo leuk aan is, maar heel veel mensen vinden dit ook een prachtige game.

En wat ook nog leuk is:

- Saint's Row: Een soort GTA. Wel iets minder, maar het is toch leuk!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoog tijd voor een nieuwe game...begin mei heb ik een X-Box 360 gekocht met GTA IV, maar na het uitspelen van de verhaalllijn had ik 't wel gehad met GTA IV; Wellicht dat ik 'm later ooit wel weer 's uit het doosje haal, maar wat mij betreft eerst maar eens wat nieuws proberen. Enige probleem: Ik heb geen flauw idee welke games er voor de X-Box 360 nou precies zijn én welke nou echt de moeite waard zijn. Want 10 uurtjes plezier aan een game is veel te weinig en bovendien moet de moeilijkheidsgraad zeker niet te laag liggen.

Qua genre maakt 't me niet eens zo heel veel uit, zolang 't maar niet lijkt op GTA en 't geen pure shooter is, want daar hou ik niet van. Een soort adventure-shooter is prima, maar ook een racegame is bijvoorbeeld goed mogelijk. Wie helpt me aan wat goeie titels? Qua bedrag geen games die boven de € 40 kosten, tenzij 't een ab-so-lu-te topgame is.

Hmm zou je het heel erg vinden 15 eurootjes boven je budget te gaan? Ninja Gaiden II is 55 euro en echt een topspel, volgens mij was jij het die een tijd geleden Fable een prachtspel vond, op (volgens mij dus) jouw aanraden heb ik hem toen ook gekocht en ik was het roerend met je eens, dit is ook hack 'n slash maar echt Ninja-stijl, bij het eerste deel (heb ik grijsgespeeld) werd er geklaagd over de moeilijkheidsgraad, en daar zat ook wel een kern van waarheid in. Bij dit deel is de leercurve iets groter, het verhaal gaat soms een beetje verloren en dat is jammer maar de moves maken dat meer dan goed, je ziet de ninja over je scherm dansen en je hebt gewoon zoveel controle over al die prachtige moves, een geweldig gevoel.

Ik heb dit deel nu 14+ uur gespeeld (geschatte tijd) en ik heb wel het gevoel dat het einde eraan zit te komen, het mooie is dat ik daar echt tegen op zit te kijken omdat ik wil blijven spelen, het spel heeft jammergenoeg geen héle grote replay waarde, ik denk dat ik hem hierna een niveautje hoger zet en het dan voor gezien houd maar dan heb ik toch zeker wel 50 uur aan het spel gezeten, zeker geen verloren 50 uur maar 50 uur van puur plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoog tijd voor een nieuwe game...begin mei heb ik een X-Box 360 gekocht met GTA IV, maar na het uitspelen van de verhaalllijn had ik 't wel gehad met GTA IV; Wellicht dat ik 'm later ooit wel weer 's uit het doosje haal, maar wat mij betreft eerst maar eens wat nieuws proberen. Enige probleem: Ik heb geen flauw idee welke games er voor de X-Box 360 nou precies zijn én welke nou echt de moeite waard zijn. Want 10 uurtjes plezier aan een game is veel te weinig en bovendien moet de moeilijkheidsgraad zeker niet te laag liggen.

Qua genre maakt 't me niet eens zo heel veel uit, zolang 't maar niet lijkt op GTA en 't geen pure shooter is, want daar hou ik niet van. Een soort adventure-shooter is prima, maar ook een racegame is bijvoorbeeld goed mogelijk. Wie helpt me aan wat goeie titels? Qua bedrag geen games die boven de € 40 kosten, tenzij 't een ab-so-lu-te topgame is.

Ook een leuke free roaming game is Dead Rising. Je kan gewoon vrij door de stad (en vooral het winkelcentrum) lopen en alles flikken wat je wilt. En de hele stda is overspoelt door duizenden zombies. Als je iets oppakt of in een auto stapt kan je gewoon alle zombies gaan vermoorden. Er staat ook een leuk kill´s metertje ib beeld waarin staat hoeveel zombies je gekillt hebt. Ook leuk is om een pot verf op een zombie zijn kop te zetten. Dan ziet hij niets meer en loopt hij 20.000 keer tegen de zelfde muur op. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game voor de PS3.

Soort spel maakt niet uit en prijs maakt ook niet uit.

Wie helpt mij? :D

@Hieronder: Als ik in de winkel kijk, zie ik duizenden spellen. Hoe weet ik wel spel leuk is? ;)

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game voor de PS3.

Soort spel maakt niet uit en prijs maakt ook niet uit.

Wie helpt mij? :D

@Hieronder: Als ik in de winkel kijk, zie ik duizenden spellen. Hoe weet ik wel spel leuk is? ;)

Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction? Leuke, cartoony Third Person Shooter.

Reviews: Klik.

Klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game voor de PS3.

Soort spel maakt niet uit en prijs maakt ook niet uit.

Wie helpt mij? :D

@Hieronder: Als ik in de winkel kijk, zie ik duizenden spellen. Hoe weet ik wel spel leuk is? ;)

Ik heb zelf wel eens Full Auto 2 Battle Lines gespeelt en ik vond het erg leuk. Het is een race game met de snelheid en sloopbaarheid van Burnout, de grofheid van Carmageddon, en de gevechten van Cell Damage Overdrive. In het spel is het namenlijk als eerste over de finish te komen en je mag met je tegenstaders doen wat je wilt. Dat is ook de reden waarom iedereen machinegeweren en raketwerpers op zijn auto heeft zitten. (de tegenstanders dus ook) Hiermee kan je zelf je zwakke punten verbeteren. Als je moeite hebt om op de eerste plaats te komen installeer je een extra minigun of raketwerper. Of als je steeds kapot geschoten word als je op de eerste plaats ligt dan installeer je een rookgordijn. Ik moet je alleen wel waarschuwen. Er zijn veel mensen die dit spel helemaal niks vonden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een racegame heeft denk ik toch mijn voorkeur en dan gaat 't me vooral om realisme, een hoge moeilijkheidsgraad én een goede offline multiplayeroptie. Wie helpt me aan een specifieke titel?

Link to comment
Delen op andere websites

Een racegame heeft denk ik toch mijn voorkeur en dan gaat 't me vooral om realisme, een hoge moeilijkheidsgraad én een goede offline multiplayeroptie. Wie helpt me aan een specifieke titel?

Dan is Racedriver Grid perfect voor jou. Hierboven ergens staat al een korte samenvatting en een paar links naar het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dan eigenlijk dat GRID niet past bij jou, ND. Persoonlijk vind ik GRID veel meer een arcaderacer met zeker geen hoge moeilijkheidsgraad (al zijn er vijf niveaus waar je uit kunt kiezen). Het voordeel is wel dat je alle rijhulp kunt uitschakelen, waardoor de game wel wat realistischer wordt, maar een echt realistische game is het toch niet in mijn ogen.

Een paar realistische racetitels in mijn ogen:

  • Forza Motorsport
  • DTM Race Driver
  • GTR (weet niet of die voor X360 is)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...