Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Een racegame heeft denk ik toch mijn voorkeur en dan gaat 't me vooral om realisme, een hoge moeilijkheidsgraad én een goede offline multiplayeroptie. Wie helpt me aan een specifieke titel?

Project Gotham Racing 4 (of 5, weet ik veel) is ook wel een goed race spel. Het is erg realisties maar minder realsities als Forza Motorsport 2. Maar het leuke aan PGR is dat je met zowel motoren als met auto´s kan rijden over verschillende parcoursen in de stad. Die overigens netjes afgezet zijn en met lekker veel toeschouwers. Wil je meer online dan kan ik je beter Forza Motorsport 2 aanraden.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

hallo mense,,

ik speel voornamelijk zandbak, sport en strategy games maar ik wil wel wat eens wat anders proberen

alleen weet ik niet welk spel :duh:

kan iemand me helpen om me aan een goede game te helpen??

alvast bedankt :cya:

Carl-J

Bewerkt: door Carl-J
Geplaatst:

Ik zoek nog een leuke FPS / RPG. Laatst Crysis al gekocht alleen die storyline (campaign) loopt telkens vast in een van de laatste missies op de Aircraft Carrier (Al ong. 102 gebeurd.....). Eigenlijk wil ik Red Alert 3 of FarCry 2 of Crysis Warhead hebben maar helaas zijn deze games nog niet uit.

Ik houd niet echt van:

Call of Duty

ET:QW (über saai, gebeurd niks in)

Brothers in Arms

Eigenlijk geen WOII games meer voor mij. Wie heeft er suggesties?

Geplaatst:
ik speel voornamelijk zandbak, sport en strategy games maar ik wil wel wat eens wat anders proberen

Ik beperkte me vaak ook enkel tot die genres, totdat ik enkele weken geleden weer eens een RPG probeerde. In een RPG draait het om jou karakter, waar je in veel gevallen flink aan kunt sleutelen. Het realisme dat je hebt in sport of strategy games ben je grotendeels wel kwijt, maar daar staat vaak een vermakende gameplay tegenover. Een leuke RPG om mee te beginnen is Fable.

Geplaatst:
Ik zoek nog een leuke FPS / RPG. Laatst Crysis al gekocht alleen die storyline (campaign) loopt telkens vast in een van de laatste missies op de Aircraft Carrier (Al ong. 102 gebeurd.....). Eigenlijk wil ik Red Alert 3 of FarCry 2 of Crysis Warhead hebben maar helaas zijn deze games nog niet uit.

Ik houd niet echt van:

Call of Duty

Brothers in Arms

assasins creed?

Ik ben op zoek naar een game met leuke onlinemogelijkheden.

(ps3) een spel met onlinemogelijkheden gelijk de de co-op missie gelijk gta IV

iemand een idee? (IV komt mijn oren uit :puh:)

Geplaatst:
hallo mense,,

alvast bedankt :cya:

Carl-J

Ik houd niet echt van:

Call of Duty

Brothers in Arms

Voor allebei kan ik The Witcher aanraden. Het is een RPG van het nieuwe CD Project, en dit is dan ook hun eerste game. Laat je daardoor niet aschrikken, want het is een geweldige game geworden, waarmee je je zeker een heel tijdje kunt vermaken! Daarnaast moet je veel keuzes maken in dit spel, wat de herspeelbaarheid natuurlijk alleen maar bevorderd.

Geplaatst:

Ik beperkte me vaak ook enkel tot die genres, totdat ik enkele weken geleden weer eens een RPG probeerde. In een RPG draait het om jou karakter, waar je in veel gevallen flink aan kunt sleutelen. Het realisme dat je hebt in sport of strategy games ben je grotendeels wel kwijt, maar daar staat vaak een vermakende gameplay tegenover. Een leuke RPG om mee te beginnen is Fable.

is dat karaktar ontwikkeling dan als World of warcraft of zit ik nou helemaal verkeerd :bonk:

Geplaatst:
is dat karaktar ontwikkeling dan als World of warcraft of zit ik nou helemaal verkeerd :bonk:
Ja, net als WoW is Fable een RPG, waarin je je karakter kunt ontwikkelen in de loop van de game. Zo kun je een karakter maken dat steeds beter wordt, dus net zoals in WoW inderdaad. ;)
Geplaatst:
Ja, net als WoW is Fable een RPG, waarin je je karakter kunt ontwikkelen in de loop van de game. Zo kun je een karakter maken dat steeds beter wordt, dus net zoals in WoW inderdaad. ;)

Maar dan minder verslavend...

Geplaatst:

oke bedankt iedereen voor de hulp ik ga the witcher en fable ff goed checken en proberen of het wat voor me is :D:tu:

Geplaatst:

Hai :)

Weet iemand een goed spel om de vakantie door te komen? :) Een computerspel het liefts. :puh: Uhm, het mag een shooter zijn (TPS/FPS, maakt niet uit). Graag geen racegames, daarmee heb ik het nu eventjes een beetje gehad. Een game in GTA-Style mag ook :D

Geplaatst:

Weet iemand een goed spel om de vakantie door te komen? :) Een computerspel het liefts. :puh: Uhm, het mag een shooter zijn (TPS/FPS, maakt niet uit). Graag geen racegames, daarmee heb ik het nu eventjes een beetje gehad. Een game in GTA-Style mag ook :D

The Godfather of Scarface zijn geschikte games om de vakantie mee door te komen.

Het zijn allebei free roaming games met een aparte sfeer. Scarface heeft een zonnige sfeer en The Godfather een donkere maffia sfeer. Top games met een voordelige prijs. ;)

Geplaatst:

The Godfather of Scarface zijn geschikte games om de vakantie mee door te komen.

Het zijn allebei free roaming games met een aparte sfeer. Scarface heeft een zonnige sfeer en The Godfather een donkere maffia sfeer. Top games met een voordelige prijs. ;)

Dankje, ik zal eens in de winkel kijken :D

Geplaatst:

Even een vraagje aan de Gamefreaks hier. Ik ben van plan om Rainbow Six Vegas 2 te gaan kopen. Maar nu is mijn vraag ? Moet ik eerst Rainbow Six Vegas hebben gespeeld om het verhaal goed te volgen ? Of kan ik gewoon zonder deel 1 Rainbow Six Vegas 2 spelen ? Graag reactie's..

DSgregor:cya:

Geplaatst:

Nou ik houd dus totaal niet van die Middel Eeuwse games, zo af en toe is het wel leuk maar er gebeurd zo weinig actie in.... Assasins Creed kan ik met gemak draaien, maar omdat die storyline zo eentonig is doe ik het maar niet. Wel bedankt voor de suggestie Froodoo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...