Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik zoek een goede (liefst moderne) FPS voor de PS3.

Games die ik al heb: CoD WaW (5), GTA IV, Killzone 2 (en Little big Planet en Grand turismo 5)

Games die ik waarschijnlijk ga kopen: Operation Flashpoint 2, Modern Warfare 2.

De game die ik zoek moet een goede multiplayer hebben, de single player maakt me niet zoveel uit, ook goede grapics en goede gameplay.

Stanboy96 :cya:

Call of duty 4 ;)

Ik dacht al dat jullie dat zouden zeggen, ik ga wel even kijken, maar is er echt niet nog een andere goede game?

P.S. hoeveel kost cod 4 nu nog in de winkel?

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Battlefield BC

Nee, ik heb demo gespeeld, niks aan, en ik heb sowieso een hekel aan EA

Bewerkt: door stanboy96
Geplaatst:
Battlefield BC

Nee, ik heb demo gespeeld, niks aan, en ik heb sowieso een hekel aan EA

call of duty 4 lijkt mij dan beter of mischien call of duty 3

Geplaatst:
ik wilde gisteren 4 halen overal uitverkocht :duh:

haha koop hem dan gewoon op internet

Op welke site is het goedkoopst en 100% zeker dat je hem krijgt?

Geplaatst:
Nedgame.nl, Erg betrouwbare site en een mooie prijs van 45 euro voor de GOTY edition. Hij staat momenteel 1e in de Top 10 PS3 games dus hij is momenteel erg gewilt inderdaad.
Geplaatst:

Op www.eplaza.com heb ik hem ook al voor 50 euro gevonden, maar hoe kan het dat hij in de winkel 75 kost, en op internet 50, want het is dezelfde winkel

Stanboy96 :?

Geplaatst:

Pure slordigheid van het bedrijf zelf. Je kan in de winkel proberen om hem voor die 50 euro mee te krijgen als je verteld dat het op hun site ook zo duur is, maar er is een kans dat ze zeggen dat je hem dan op internet moet bestellen.

In mijn vorige post kan je trouwens een link vinden met een site waar hij 45 euro is, deze winkel heeft ook verspreid in nederland winkels, misschien dat er bij jou een in de buurt zit.

Geplaatst:

Ik zoek een Xbox 360 game die een goede best lange storyline heeft en waar je ook deftig op XBL kan.De prijs maakt niet uit ik heb geld voor een goeie game!

:cya:

Geplaatst:
Ik zoek een Xbox 360 game die een goede best lange storyline heeft en waar je ook deftig op XBL kan.De prijs maakt niet uit ik heb geld voor een goeie game!

Welk genre??

Geplaatst:

Ik zit eraan te denken om misschien Far Cry 2 te kopen maar heb eerst wel een paar vraagjes :puh:

Word het nog veel gespeelt?

Zijn er veel spelers online?

Is het een goeie game?

Op welke games lijkt Far Cry 2?

Geplaatst:

Welk genre??

Shooter Action

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...