wupie Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 halloIk ben atm een goed online free mmorpg spel aan het zoeken. Weet iemand nog suggesties? Ik speel al 2Moons (Dekaron) Archlord heb ik ook al gespeeld. En silkroad ook al. Runescape misschien. Reageren
Exoit Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 halloIk ben atm een goed online free mmorpg spel aan het zoeken. Weet iemand nog suggesties? Ik speel al 2Moons (Dekaron) Archlord heb ik ook al gespeeld. En silkroad ook al. Runescape misschien. Kal-Online is ook wel een goed spel Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 halloIk ben atm een goed online free mmorpg spel aan het zoeken. Weet iemand nog suggesties? Ik speel al 2Moons (Dekaron) Archlord heb ik ook al gespeeld. En silkroad ook al. Tankball, Runescape, Reageren
.Stan Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ik zoek een goed PS3 spel die ongeveer nu of binnen 4 tot 5 weken uitkomt, het mogen alle genres zijn alleen liever geen RACE of RPG, of het moeten echte goede van die genres zijn. Ik geef mijn voorkeur dan weer aan FPS, FreeRoaming en SandBox, maar ook hier moeten het echt goede zijn. Dus liever een Goede RPG dan een slechte FPS. Games die ik al heb: GTA IV, Little Big Planet, Call of Duty: World at War, Killzone 2, Grand Turismo 5: prologue en over enkele weken (lees 2) Prototype. Dus ik zoek eigenlijk een goed spel voor de PS3. Wat raden jullie me aan? Stanboy96 Reageren
.Stan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 BUMB, waarom post niemand een goed spel voor wat ik gepost heb hierboven? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) BUMB, waarom post niemand een goed spel voor wat ik gepost heb hierboven? Misschien Fallout 3? Het is wel een RPG, maar wel een hele goede. Hij kreeg een 100 in de PU volgens mij. EDIT : IK zoek een goedkope, goede game. Een budgetbak-game het liefst. Maar het mag ook wel ietsje duurder zijn. Maximaal 40 euro. Het liefst shooters, of Sandbox games. Het moeten wel echte goede games zijn. Bewerkt: 23 juni 2009 door Forumrunner Reageren
Reinier93 Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 BUMB, waarom post niemand een goed spel voor wat ik gepost heb hierboven? Misschien Fallout 3? Het is wel een RPG, maar wel een hele goede. Hij kreeg een 100 in de PU volgens mij. EDIT : IK zoek een goedkope, goede game. Een budgetbak-game het liefst. Maar het mag ook wel ietsje duurder zijn. Maximaal 40 euro. Het liefst shooters, of Sandbox games. Het moeten wel echte goede games zijn. Misschien Prince of Persia, blij Play.com is hij er voor €20. Reageren
wupie Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 IK zoek een goedkope, goede game. Een budgetbak-game het liefst. Maar het mag ook wel ietsje duurder zijn. Maximaal 40 euro. Het liefst shooters, of Sandbox games. Het moeten wel echte goede games zijn. Call of duty 4 misschien. Reageren
Damos Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik zoek een goede shooter en het liefst niet lineair je moet zelf kunnen kiezen waarheen (€50 max) Geen Arma 2. Reageren
.Stan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik zoek een goede shooter en het liefst niet lineair je moet zelf kunnen kiezen waarheen (€50 max) Geen Arma 2. Operation Flashpoint 2: Dragon Rising of Far Cry 2, maar die heb je al. TRAILER van Opf2: DR: Hij komt in de herst dit jaar uit, een preciese releasedatum is niet bekend. Reageren
wupie Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik zoek een goede shooter en het liefst niet lineair je moet zelf kunnen kiezen waarheen (€50 max) Geen Arma 2. Operation Flashpoint 2: Dragon Rising of Far Cry 2, maar die heb je al. Volgens mij is operation Flaspoint duurder dan 50 euro. Reageren
Damos Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Tegen die tijd heb ik wel meer geld hoor. Reageren
.Stan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 Ik zoek een goede shooter en het liefst niet lineair je moet zelf kunnen kiezen waarheen (€50 max) Geen Arma 2. Operation Flashpoint 2: Dragon Rising of Far Cry 2, maar die heb je al. Volgens mij is operation Flaspoint duurder dan 50 euro. Je kan de game altijd wel ergens goedkoper krijgen, van mij part op marktplaats.nl, en na de release zal altijd wel een winkel korting geven op de game, dus die prijs mag geen probleem zijn, en 10 euro zal hem ook niet uitmaken, hij heeft nog méér dan 100 dagen de tijd om die 10 euro te krijgen XD.. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 BUMB, waarom post niemand een goed spel voor wat ik gepost heb hierboven? Misschien Fallout 3? Het is wel een RPG, maar wel een hele goede. Hij kreeg een 100 in de PU volgens mij. EDIT : IK zoek een goedkope, goede game. Een budgetbak-game het liefst. Maar het mag ook wel ietsje duurder zijn. Maximaal 40 euro. Het liefst shooters, of Sandbox games. Het moeten wel echte goede games zijn. Misschien Prince of Persia, blij Play.com is hij er voor €20. IK zoek een goedkope, goede game. Een budgetbak-game het liefst. Maar het mag ook wel ietsje duurder zijn. Maximaal 40 euro. Het liefst shooters, of Sandbox games. Het moeten wel echte goede games zijn. Call of duty 4 misschien. Heb ik allebei al. En het is voor de Xbox 360. Reageren
.Stan Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 Welk spel voor de PS3 raden jullie mij aan? Games die ik al heb: GTA IV, Little Big Planet, Call of Duty: World at War, Killzone 2, Grand Turismo 5: prologue en over enkele weken (lees 1) Prototype. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.