Djmaddox Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2009 @Djmaddox: Probeer eens CoD4, CoD5, Crysis, Mass Effect of Far Cry 2. Heb ik al, Heb ik al, Heb ik gespeelt vind ik saai, lijkt me niks en heb ik al. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Moet ik Modern Warfare 2 op de Xbox 360 gaan kopen, of op de PC? Geef ook voor en nadelen! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik weet niet wat je specs zijn en wat nodig is. Maar als je slim bent koop je hem op de Xbox360 ivm met internet snelheid op MP en die van anderen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik weet niet wat je specs zijn en wat nodig is. Maar als je slim bent koop je hem op de Xbox360 ivm met internet snelheid op MP en die van anderen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik kan hem aan, en op de PC ziet het er allemaal wat beter uit. Maar als ik hem boven op mijn kamer zet heb ik geen internet, dus geen multiplayer. Dus wat moet ik doen? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik weet niet wat je specs zijn en wat nodig is. Maar als je slim bent koop je hem op de Xbox360 ivm met internet snelheid op MP en die van anderen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ik kan hem aan, en op de PC ziet het er allemaal wat beter uit. Maar als ik hem boven op mijn kamer zet heb ik geen internet, dus geen multiplayer. Dus wat moet ik doen? Je bent ook afhankelijk als je op de PC speelt van anderen. Op de Xbox niet echt zo heel veel last van. Dus Xbox360 is mijn keuze. Reageren
AwiVC Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik ben op zoek naar een game, geen idee of zoiets bestaat; Een RPG waarin je begint als burger van een stad (RPG setting is ook niet groter dan die stad) en waarin je opklimt in de hierarchie van die stad.. Weet iemand of zoiets bestaat? Reageren
Wesley Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Dag mensen, Ik ben al een ruime tijd opzoek naar een perfecte fighting game voor de PC, maar telkens kom ik weer bij onrealistische games uit en dan praat ik bijvoorbeeld over Street Fighter IV (sommige moves kunnen dan net wel, maar lang niet alles). Ik zoek een game dat lijkt op het echte werk, een game zoals UFC Undisputed 2009, dat lijkt dus extreem veel op de werkelijkheid. Oftewel ik zoek gewoon een realistische vecht-game voor de PC, kent iemand toevallig één? Alvast bedankt! Wesley >>> Door Visser23: Topic van jou samengevoegd met deze. Voor de twee posts hieronder geldt hetzelfde, deze stonden namelijk in dat topic.<<< Reageren
Timske Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Tekken is aan te raden PC game, hmmm weet ik niet Reageren
Medal_Crusader Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 enige die ik nog weet zijn full contact (team 17) . maar denk dat spel al vrij oud is en niet meer te krijgen is. was een normal karate game zonder toeters en bellen (moest men lang spelen om steeds een betere mannnetje te krijgen. en body blow (team 17) , 1993 , maar dat spel is ookal vrij oud maar met een hoop fun fighters beetje special maar niet als de vecht games van nu maar denk dat ook uit gestorven is van team 17 en heb die al jaren niet meer gezien op de pc. heb de games nog wel voor de amiga . zal ze ook nog wel ergens voor de pc hebben staan in collection kast maar denk dat pc van nu ze niet meer kan draaien.. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Hey, Ik heb Fallout 3 nu al een paar keer uitgespeeld en ik wil de add-on Broken steel en Point Lookout kopen, Welke kan ik het beste nemen.? Reageren
Wesley Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Hmmm die vechtgames hierboven trekken mij niet zo extreem veel aan eerlijk gezegd, weer iemand of UFC Undisputed 2009 nog naar de PC komt? Reageren
Think Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik ben op zoek naar een game, geen idee of zoiets bestaat;Een RPG waarin je begint als burger van een stad (RPG setting is ook niet groter dan die stad) en waarin je opklimt in de hierarchie van die stad.. Weet iemand of zoiets bestaat? Fable (2) ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik ben op zoek naar een game, geen idee of zoiets bestaat;Een RPG waarin je begint als burger van een stad (RPG setting is ook niet groter dan die stad) en waarin je opklimt in de hierarchie van die stad.. Weet iemand of zoiets bestaat? Fable (2) ? Ik heb dat spel laatst gekocht. Met een pakket, je krijgt HALO 3 en FABLE II en een controller voor 50 euro. Top aanbieding. Maar ik vind Halo 3 wel meevallen. Fable 2 is een leuke bezigheid. Je kan veel doen om de verhaallijn heen. Wel grappig spel. Reageren
Dakendak Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 (bewerkt) >>> Door Visser23: Je weet dat het illegaal is, en toch vraag je het? Slim! (Not)<<< >>> Door Visser23: Warez op GTAForum is VERBODEN! Dus ook niet via PB. Gewoon NIET!<<< Bewerkt: 27 augustus 2009 door Visser23 Reageren
.Stan Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Ik kan niet kiezen: Modern Warfare 2 Operation Flashpoint 2: Dragon Rising Battlefield Bad Company 2 Uncharted 2 God of War 3 Assassin's Creed 2 etc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.