Michael Geplaatst: 1 januari 2017 Rapport Geplaatst: 1 januari 2017 (bewerkt) Donderdagavond wordt er een Grand Theft Auto Online meeting georganiseerd voor de PlayStation 4. Het is nog niet bekend als er nog sneeuw ligt op donderdag aangezien meerdere mensen op andere fora zeggen dat het eerder stopt, en anderen zeggen dat het later pas stopt met sneeuwen. Wel lijkt het mij gezellig om net als een paar jaar geleden een succesvolle en leuke meeting te organiseren. Het plan is dat we allemaal ons verzamelen rond zeven uur in een gesloten sessie. De deelnemers kunnen mij van te voren een vriendschapverzoek sturen, en als hun dat niet doen dan stuur ik er een. Voor de mensen met een headset wordt het aangeraden om een party te starten met de anderen die een headset hebben omdat de kwaliteit via Grand Theft Auto Online aanzienlijk slechter is. Met een party kan je dus de ander beter horen en kun je eventueel nog wat instellingen veranderen aan de headset. Er is ruimte om van alles te doen, als er nog sneeuw ligt dan kunnen we een sneeuwbal gevecht houden, en mocht er mensen zijn die graag willen racen dan kunnen we ook nog eventueel wat impromptu races houden in de stad. In ieder geval is het de bedoeling om een niet al te uitgebreide meeting te houden zodat nieuwe forum leden ook de tijd hebben om de anderen te leren kennen. Mocht de opkomst groot genoeg zijn kan ik kijken als ik ook maandelijks meer meetings kan organiseren. Deelnemerslijst: Gebruikersnaam: Asphyxiated PlayStation Network naam: Nightclubbing Gebruikersnaam: Nolms PlayStation Network naam: Nolms Gebruikersnaam: Jordicoppens PlayStation Network naam: Jc10110 Gebruikersnaam: FrankyFourFingers PlayStation Network naam: TheRealGoldenKid Bewerkt: 4 januari 2017 door Asphyxiated Reageren
jordicoppens Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Ik zou ook wel willen meedoen. Kan jij mij toevoegen ? Jc10110 Reageren
nolms Geplaatst: 2 januari 2017 Rapport Geplaatst: 2 januari 2017 Ik doe ook wel mee, psn: nolms Sneeuw zal er niet meer zijn vrees ik, vandaag zou het de laatste dag sneeuw zijn. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Ik kan niet garanderen dat ik erbij ben, zeer waarschijnlijk van wel. Maar voeg mij ook maar toe aan de lijst. PSN-ID: TheRealGoldenKid. Reageren
Michael Geplaatst: 4 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2017 De lijst is bijgewerkt en ik zal vandaag of morgen iedereen in een keer een vriendschapverzoek sturen. Hopelijk zijn er nog meer mensen die mee willen doen aan de meeting. Reageren
Michael Geplaatst: 5 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2017 Ik heb net gehoord dat ik vandaag richting Rotterdam moet gaan met mijn familie. We komen pas rond tien uur thuis aan dus ik kan niet de meeting hosten. Mochten de anderen het willen dan kunnen we gezamenlijk nog een andere tijdstip en datum uitkiezen wanneer de meeting wel kan plaatsvinden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 januari 2017 Rapport Geplaatst: 5 januari 2017 Oké, jammer. Ander keertje dan Reageren
Woezel_XP Geplaatst: 8 januari 2017 Rapport Geplaatst: 8 januari 2017 Woezel_xp voeg me toe als wil en laat me weten wanneer er nog meetings zojn zou er graag eens met meedoen grtzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.