Thundercover Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Het is weer zover: de Night of the Forums vindt dit jaar plaats op vrijdag 6 januari! Oftewel: de bekendmaking van de uitslag van de Forum Awards in de chat onder het genot van heerlijke GTA-muziek. (Voor hapjes en drankjes moet je echter zelf zorgen.) Ook dit jaar hebben we weer @Bassieboy35 weten te strikken voor de muzikale begeleiding tijdens de uitreiking. Dat betekent dus gegarandeerd goede muziek, want hij zal de door jullie gekozen GTA Top 40 draaien! Kortom, wees er vrijdag vanaf 19.30 uur bij in de chat voor de leukste chatavond van het jaar! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Yeah, heb er zin in! Reageren
PrioX Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Had toch wel een hapje en drankje van de GTAForum catering verwacht. Maar ik zal toch aanwezig zijn Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Ik zal er proberen zijn! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Eens even kijken of mn sociale leven me niet in de weg staat Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Hoop ook aanwezig te zijn. Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 (bewerkt) Same here Jesper Anders ben ik er natuurlijk bij. Bewerkt: 3 januari 2017 door RUBENN Reageren
Silverbyte Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Ik ben er waarschijnlijk niet bij, maar ik vind het wel heel tof dat het dit jaar ook weer op deze manier bekend wordt gemaakt. Heb die ceremonie ook eens mee mogen maken in mijn hoedanigheid als mede-organiserend Global Moderator (met alle technische missers van dien ) en dat was een bijzondere avond -- hoop dat dat nu niet anders is! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Heb die ceremonie ook eens mee mogen maken in mijn hoedanigheid als mede-organiserend Global Moderator (met alle technische missers van dien ) en dat was een bijzondere avond -- hoop dat dat nu niet anders is! Was inderdaad erg leuk om te doen, en ik denk dat de komende editie wederom erg leuk zal zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.