Michael Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 (bewerkt) Ik zal er wellicht bij zijn, ik heb niet al te grote verwachtingen om zelf een award binnen te halen tijdens deze awards dus ik zal voornamelijk voor de activiteit en gezelligheid komen. Bewerkt: 3 januari 2017 door Asphyxiated Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 januari 2017 Rapport Geplaatst: 3 januari 2017 Ik herinner me nog 1 ding: Guard die de awards verschrikkelijk traag uitdeelt. Ohja en Guard's en ThuCo's grap. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 januari 2017 Rapport Geplaatst: 4 januari 2017 Ik herinner me nog 1 ding: Guard die de awards verschrikkelijk traag uitdeelt. Opbouwen van de spanning noemen we dat ook wel Reageren
Dexist Geplaatst: 5 januari 2017 Rapport Geplaatst: 5 januari 2017 Ben er mogelijk bij. Nope, toch niet. Zal de uitslag wel zien de dag erop Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 januari 2017 Rapport Geplaatst: 5 januari 2017 Hmm. Zie net dat m'n moeder die dag haar verjaardag viert. Misschien dat ik tussendoor even probeer te komen kijken. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 5 januari 2017 Rapport Geplaatst: 5 januari 2017 Ga lekker de verjaardag van je moeder vieren Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 5 januari 2017 Rapport Geplaatst: 5 januari 2017 Ga lekker de verjaardag van je moeder vieren Moet er wel zijn om de prijzen binnen te halen he ;p Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2017 Eens even kijken of mn sociale leven me niet in de weg staat Je wat? @ Silverbyte: Als het te soepel verloopt, weten we je morgenavond te vinden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 januari 2017 Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 Ik ga naar de film, helaas Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 januari 2017 Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 Ik kom waarschijnlijk wat later wel. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 januari 2017 Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 Ik heb geen sociale leven, derhalve ben ik zeer zeker aanwezig Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 januari 2017 Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 Ik herinner me nog 1 ding: Guard die de awards verschrikkelijk traag uitdeelt. Opbouwen van de spanning noemen we dat ook wel Ja, hoor! Ik zit al klaar! Laat die Top40 maar beginnen! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 januari 2017 Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 Jammer dat ik het moet missen , maar ik heb dingen te doen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 januari 2017 Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 Ik zal tussendoor komen kijken. Votair zal mij whatsappen als de categorieën waar ik in ben genomineerd komen. Klinkt een beetje lullig, maar de verjaardag van m'n ma gaat nog altijd voor Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2017 De uitslag is bekend. Alle winnaars van harte gefeliciteerd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.