Jump to content

Kampioen


NandroDavids

Wie wordt kampioen van Nederland?  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt kampioen van Nederland?

    • PSV
      12
    • Ajax
      12
    • Feyenoord
      2
    • AZ
      0
    • SC Heerenveen
      0
    • Anders
      5


Recommended Posts

Het word PSV of Ajax.. ik moet eerst even de eerste paar wedstrijden bekijken, dan weet ik het pas.

AZ heeft aangekondigd dat ze alles op Europa gingen zetten, dus die zullen in de competitie niet opnieuw voor een stunt zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop Ajax.

Maar ze moeten aan betere spelerss zien te komen.

Dat vind ik een malle reactie, Ajax heeft toch echt wel individueel de beste spelers van Nederland.

Ik denk dat de reactie beter geklopt had als je zei: Ajax moet weer als een team gaan voetballen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ze moeten inderdaad weer als een team gaan voetballen, maar ik denk zelf dat PSV wederom kampioen wordt. Die voetballen tenminste als een team, daar kan ajax nog wat van leren, maar als ze weer als een team gaan voetballen denk ik dat Ajax ook wel een kans maakt, maar ik hou het op PSV :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben voor Ajax maar denk wel PSV

Nu ze Van Nistelrooy hebben zijn ze mischien een beetje minder of beter geworden aangezien van bommel weg is ..

maar die Danny Blind bakt er ook alleen appelflappen van :{

wat een kneus inplaats van spelertjes zoals anastaciou te kopen en al die onervaren Jogies uit de jeugd te halen kunnen ze er beter iemand van Inter ofzo kopen ..

er was ook een roddel omdat grygera voorlopig geblesseerd is dat ze Coco van Inter zouden kopen maar daar zei die Koekenbakker ook alweer nee op :{

Zoiets moeten ze nou kope :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...