Waschischi2016 Geplaatst: 12 januari 2017 Rapport Geplaatst: 12 januari 2017 (bewerkt) Hallo mede GTA fanaten, Steeds maar weer (hoor dumpert app in achterhoofd) komen we tijdens de online sessies stumperts tegen die te kinderachtig zijn om er aandacht aan te geven. Elke woensdag avond, vanaf een uur of zes, speel ik met twee vrienden GTA, voornamelijk de missies om de andere twee heren te laten levelen. Aangezien ze ook geld nodig hebben, zoeken we een paar mensen om heists mee te spelen op de woensdagen. We zenden dit ook live uit op Youtube, in de categorie onderbroekenlol, maar wel met een doel. Zinloos elkaar afmaken doen we ook wel, maar dat hebben we vaak na een kwartiertje wel gezien. Wie doet er mee met de missies? PSN/Insta/Youtube/GTAForum/FB:Waschischi2016 is de naam. Voeg me toe als je interesse hebt om serieus mee te doen, maar zeker met een flauwe grappen invalshoek. Headset is wel verplicht, om te kunnen communiceren in de party. Laters! Edit: Misschien goed om te vermelden, een van mijn vrienden heeft skills vanuit (andere) shooters, de andere minder. We zoeken dus niet de crême de la crême, maar gewoon mensen die hun best kunnen doen. Ook als je level wat lager is, is dat geen probleem. Op moment van schrijven zijn de levels 30, 37 en 168. (Ja ik speel het al een tijdje ). Ik ben in het bezit van alle CEO en motorclub opties, dus ook daarmee kunnen we geld en RP verdienen. Bewerkt: 12 januari 2017 door Waschischi2016 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 januari 2017 Rapport Geplaatst: 12 januari 2017 Graag had ik mij aangemeld, maar ik heb immers weinig toegang tot een PS4. Wat ik je wellicht kan aanraden als er vooralsnog geen mensen reageren is de Crew The Criminal Legends. Dit is zowat een beetje dé PS4 crew hier op het forum. Geregeld meetings die ook nog georganiseerd verlopen. Daarnaast kent de crew ook veel leden, dus dat biedt je ook een netwerk om buiten crewactiviteiten om mee te gamen. Reageren
Jiranthos Geplaatst: 23 januari 2017 Rapport Geplaatst: 23 januari 2017 Ik heb je sinds gister op PSN en was gister in je stream! Stuur maar eens een party invite als t zover is! Ik hoor 't wel! Reageren
ViX_EleCtriX Geplaatst: 6 maart 2017 Rapport Geplaatst: 6 maart 2017 Vriendschap verzoek even verzonden via socialclub. Ik speel veel op de PS3 en sinds kort ook op de PS4. Daar ben ik nou net op zoek naar precies hetzelfde,... Reageren
RyanDanah Geplaatst: 8 juni 2017 Rapport Geplaatst: 8 juni 2017 Mijn PSN is RyanDanah. Ik ben geregeld 's avonds online. Platform PS4. En heb een headset. Level 499. En heb een MC en CEO. Ik ben ook op zoek naar spelers om geregeld missies mee te doen. Kan van alles zijn, waaronder dus ook MC en CEO. Help je mij, dan help ik ook jou. Reageren
Bunnykill009 Geplaatst: 14 juli 2017 Rapport Geplaatst: 14 juli 2017 Op 8-6-2017 om 12:34, RyanDanah zei: Mijn PSN is RyanDanah. Ik ben geregeld 's avonds online. Platform PS4. En heb een headset. Level 499. En heb een MC en CEO. Ik ben ook op zoek naar spelers om geregeld missies mee te doen. Kan van alles zijn, waaronder dus ook MC en CEO. Help je mij, dan help ik ook jou. Zullen wij vrienden worden op ps4 samen met 2 andere maten van mij? Reageren
TryX Geplaatst: 4 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2017 Wellicht voor jullie een optie om eens te kijken naar onze crew, zie hieronder. Websitehttps://thecriminallegends.jimdo.com Forum gedeelte op GTA-Forumhttps://gtagames.nl/forum/375-the-criminal-legends/ Recruitment topic:https://gtagames.nl/topic/137382-the-criminal-legends-recruitment/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.