JasonStatham Geplaatst: 22 februari 2017 Rapport Geplaatst: 22 februari 2017 1 uur geleden, KaiSkillzz zei: Manchester City - Real Madrid: 2-0 En de favoriet stelt niet teleur Zat @ItzFamous098 weer lekker te ragen over de headset of niet? 23 minuten geleden, aron24 zei: Juve-Barca 1-2 Dat wordt een pittig karwei in Nou Camp, minsten 0-2 winnen Reageren
aron24 Geplaatst: 22 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2017 Zojuist, FrankyFourFingers zei: En de favoriet stelt niet teleur Zat @ItzFamous098 weer lekker te ragen over de headset of niet? Dat wordt een pittig karwei in Nou Camp, minsten 0-2 winnen Zie mijn edit. Helaas uitgeschakeld, we waren redelijk gewaagd aan elkaar denk ik, al waren de potjes wel oersaai. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 22 februari 2017 Rapport Geplaatst: 22 februari 2017 Ik zal binnenkort de returnwedstrijd met Famous spelen. Wist niet dat de 2 wedstrijden meteen gespeeld konden worden. Gefeliciteerd Lion! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 22 februari 2017 Rapport Geplaatst: 22 februari 2017 Er was geen doorkomen aan tegen Juventus met een 532 formatie, maar goed toch gewonnen. De goals waren idd niet om aan te zien Reageren
aron24 Geplaatst: 22 februari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2017 16 minuten geleden, LionOfHolland zei: Er was geen doorkomen aan tegen Juventus met een 532 formatie, maar goed toch gewonnen. De goals waren idd niet om aan te zien Ik speelde de met backs opkomen. Plus dat ik vanaf het begin in beide potjes op aanval stond. Maar die goals, lelijker heb ik ze in geen tijden gezien. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Vordert het bij de rest al wat met de wedstrijden? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Over 10 minuten begint Bayern - Napoli Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Bayern 3 - 1 Napoli Napoli 1 - 3 Bayern In m'n uitwedstrijd nog een penalty van Robben die bedoeld was voor de linkerbovenhoek, maar over de rechter zijlijn verdween. Only in FIFA. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 25 februari 2017 Rapport Geplaatst: 25 februari 2017 Real Madrid - Manchester City: 1-6 Klaar voor de volgende ronde. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 26 februari 2017 Rapport Geplaatst: 26 februari 2017 (bewerkt) Gefeliciteerd night & kai. RIP Real! Nu alleen nog Atletico (die spelen nog een mooie wedstrijd vanmiddag) - Dortmund en dan kunnen we al weer door Bewerkt: 26 februari 2017 door LionOfHolland Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 februari 2017 Rapport Geplaatst: 26 februari 2017 Belangrijke mededeling KoningJesper is op vakantie en er is na overleg door de directie besloten dat hij wordt vervangen door een andere deelnemer in het toernooi. Uit de 3 afgevallen spelers is er besloten op basis van doelpuntensaldo dat @aron24 een tweede kans en het mag opnemen tegen @Votair Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 27 februari 2017 Rapport Geplaatst: 27 februari 2017 Goede regeling Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 februari 2017 Rapport Geplaatst: 27 februari 2017 6 uur geleden, LionOfHolland zei: Goede regeling Jah, vond ik ook. Zo blijft het tempo er ook lekker in, zeker nodig gezien het turbulente aanloop naar het toernooi Volgens mij spelen Votair en Aron vanavond en dan kan hopelijk morgen de loting plaatsvinden voor de halve finale. Reageren
Votair Geplaatst: 27 februari 2017 Rapport Geplaatst: 27 februari 2017 Atlético Madrid - Borussia Dortmund 4-1 Wat een potje. Ik had eigenlijk al met 6-0 voor kunnen staan totdat ik met Griezmann 2x op de paal schoot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.