LionOfHolland Geplaatst: 3 maart 2017 Rapport Geplaatst: 3 maart 2017 Is het ook een leuk idee dat de winnaar na al die toernooien, dus degene die dan bovenaan het leaderboard staat, een speciale signature te geven? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 maart 2017 Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 21 uur geleden, LionOfHolland zei: Is het ook een leuk idee dat de winnaar na al die toernooien, dus degene die dan bovenaan het leaderboard staat, een speciale signature te geven? De directie zal mogelijke beloningen in overweging nemen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 maart 2017 Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 Ik weet zeker dat je creatief genoeg bent om jezelf te kunnen beloven Reageren
Votair Geplaatst: 4 maart 2017 Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 5 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Ik weet zeker dat je creatief genoeg bent om jezelf te kunnen beloven Jammer dit. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 9 maart 2017 Rapport Geplaatst: 9 maart 2017 6-1!!! Wat een wedstrijd, had ik maar zo'n comeback in huis! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 18 april 2017 Rapport Geplaatst: 18 april 2017 Is het al bijna tijd voor het volgende toernooi? Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 april 2017 Rapport Geplaatst: 18 april 2017 Daar ben ik ook voor! Dan doe ik sowieso weer eventjes mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.