Jump to content

html/php: site hulp

Recommended Posts

Geplaatst:
Beetje lang misschien, maar werkt wel:

<span style="background-color:#000000; color:#000000;" onMouseOver="this.style.color = '#FFFFFF'" onMouseOut="this.style.color = '#000000'">tekst</span>

Bedankt, ik moet voor morgen m'n site af hebben en ik wil een goede beoordeling 8), dus wat extras kan ik wel gebruiken.

BTW: dit is mijn site

• Reacties 707
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Argon

46

• marcootje

46

• NickyHendriks

36

• Donald F. Duck

34

Geplaatst:
Ik snap je vraag niet helemaal, je wilt het op frames laten lijken terwijl ze er niet zijn. Bedoel je gewoon een stukje waar een scrollende tekst in staat?

Laat maar het is al gelukt. :Y

Geplaatst:

Ik ben het zat. :-(

Ik heb steed geprobeerd een IPB 1.3 te installeren op Wyger. Maar het lukt met niet. Ik zie telkens codes etc.

Kan iemand die er verstand van heeft er eentje voor mij registreren. En als die het registreer, kan die met de naam: Gangsta er eentje registreren. :{

Alvast heel heel heel erg bedankt!

(Contact via PB) :)

Geplaatst:

Als je me de url van je forum stuurt via pm en het wachtwoord van mysql en de mysql database dan wil ik het voor jou wel oplossen!

Geplaatst:

Ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik heb een forum gemaakt en ik wil een document uploaden voor mijn forum waar kan ik dat doen.

Als het verkeerd staat dan sorry.

Geplaatst:

ik wil niet irritant doen maar welke forum software gebruik je :$ want er zitten namelijk grote verschillen op het gebruik ervan.

Geplaatst:
Ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar ik heb een forum gemaakt en ik wil een document uploaden voor mijn forum waar kan ik dat doen.

Als het verkeerd staat dan sorry.

Hey GTA Liefhebber.

Misschien klink ik nu heel dom, maar ik heb hier gisteren een uitgebreide tutorial over geschreven, en hij is zelfs gepinned.. Bijna alle goede bulletin boards (Forums) staan daar uitgebreid besproken. Je moet eerst even kijken voordat je post..

Klik hier!

Groeten en succes, ViceAgent.

Geplaatst:

Ik had daar gekeken maar ik snap het niet.Ps:Viceagent je klinkt niet dom hoor.

Geplaatst:

Ok bedankt dan zorg ik ervoor dat alleen ik in dat topic kan posten op mijn forum en maak het daar gewoon heel erg bedankt.

Geplaatst:

Je moet sowieso geen IPB 1.3 installeren aangezien deze onveilig is. Alleen de recentste betaalde versies zijn veilig.

Indien je 1.3 toch veilig wilt krijgen zal je een heleboel moeten herscripten aan de hand van het forum van IPB.

Sommige webhosts hebben ook maatregelen genomen tegen de gaten in IPB. Hier hoef je dus eigenlijk niets te doen.

Geplaatst:

Bv betaalde hosts zijn zeker goed als beveiling.

Wat ik heb gehoord is dat oude versies van IPB(1.3.1 enzo) niet werken op de nieuwere versies van php. :ch:

Klopt dit?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...