Wazuup Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Weetje, bedankt voor je hulp, maar ik was toch niet van plan om het te gaan gebruiken. Dus ik laat het maar zo. Greetz Wazuup Edit: Ik heb een nieuwe vraag, want ik kwam dit tegen, alleen ik snap er geen hol van. Als ik het download krijg ik allemaal bestandjes met geen of een vage extensie. Iemand hier bekend mee? Bedankt, Greetz Wazuup Bewerkt: 10 april 2006 door Wazuup
Goudvis Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Weetje, bedankt voor je hulp, maar ik was toch niet van plan om het te gaan gebruiken.Dus ik laat het maar zo. Greetz Wazuup Edit: Ik heb een nieuwe vraag, want ik kwam dit tegen, alleen ik snap er geen hol van. Als ik het download krijg ik allemaal bestandjes met geen of een vage extensie. Iemand hier bekend mee? Bedankt, Greetz Wazuup Dit programma is bedoeld voor mensen die toegang hebben tot de logs van de webserver. Bijvoorbeeld als je je eigen server draait. Als je geen toegang tot die logs hebt heb je niets aan dat programma. Heb je dat wel, dan moet je de binary versie voor het juiste besturingssysteem (Windows / Linux .. ) downloaden, daar zit gewoon een executable bij.
Wazuup Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Mmm, nou ik neem aan dat je bij dhost niet bij de serverlogs kan? Weet iemand iets soortgelijks? Met goede statestieken? Bewerkt: 11 april 2006 door Wazuup
Argon Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Je kan webstats4u.com nemen die zijn wel vrij goed. Maar wil je statistieken over je site zonder reclame (wat wel veel leuker is voor de bezoekers) dan moet je een host betalen daar gebruiken ze meestal wel AWStats die is wel goed, voorzover ik weet is er geen enkele (waarschijnlijk zal er wel eentje zijn maar die is niet bekent en zal wel andere nadelen hebben) gratis hosting site die dit aanbied. Dus ik raad je webstats4u.com aan, ze reageren goed op vragen, ik had hen een goed idee gegeven voor als je je passwoord kwijt was die pagina en na een weekje was het erin gebouwd. edit: Dit is nog even de foute link zie ik ik zoek direkt wel de goede :? edit: Het was dot com ipv dot nl Bewerkt: 11 april 2006 door juuldr
Wazuup Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 (bewerkt) Tnx man, maar ken je ook iets dat unieke hits telt? Edit: Laat maar, ik heb ontdekt dat Dot TK zelf al unieke hits telt. Bewerkt: 14 april 2006 door Wazuup
Mania-92 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) <TD vAlign=top colSpan=2> <P align=left>Plaats:<BR>Club: <BR>Capaciteit:<BR><BR></P></TD> <TD vAlign=top> <DIV align=left>Heerenveen<BR>sc Heerenveen<BR>17653<BR><BR></DIV></TD> Plaats:HeerenveenClub: sc Capaciteit: Heerenveen 17653 Terwijl het zou moeten zijn: Plaats:HeerenveenClub: sc Heerenveen Capaciteit: 17653 Hoe fix is dat? Bewerkt: 15 april 2006 door Mania-92
Argon Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Sorry dat ik je op MSN niet kon helpen maar toen had ik nog niet veel tijd m-92 maar ik denk dat ik je foutje zie. Je doet BR> maar het moet natuurlijk <BR> zijn en dat geeft dus alles fout terug.
Mania-92 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Sorry dat ik je op MSN niet kon helpen maar toen had ik nog niet veel tijd m-92 maar ik denk dat ik je foutje zie. Je doet BR> maar het moet natuurlijk <BR> zijn en dat geeft dus alles fout terug. Code was fout in mijn post, nu staat ie goed in de post zoals hij ook in de .php staat.
Argon Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Dan zou dit normaal gezien wel moeten werken. <td valign="top" align="left" colspan="2"> Plaats:<BR> Club:<BR> Capaciteit:<BR> </TD> <TD valign="top" align="left"> Heerenveen<BR> sc Heerenveen<BR> 17653<BR> </TD> Het is altijd handig om je code wat overzichtelijker te zetten dat werkt vele simpeler.
Mania-92 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Dan zou dit normaal gezien wel moeten werken. <td valign="top" align="left" colspan="2"> Plaats:<BR> Club:<BR> Capaciteit:<BR> </TD> <TD valign="top" align="left"> Heerenveen<BR> sc Heerenveen<BR> 17653<BR> </TD> Het is altijd handig om je code wat overzichtelijker te zetten dat werkt vele simpeler. Nog steeds zelfde probleem
Samurai Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Opzich werkt dit toch handiger: <td valign="top" align="left" colspan="2"> Plaats:Heerenveen<br> Club:Heerenveen<br> Capaciteit:17653<br> </TD> Of niet soms?
Argon Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Dat zou niet werken, maar het probleem lach hem in de omliggende stukken tabel die m-92 niet toonde omdat hij niet wist dat dat er mee temaken kon hebben maar ik dacht dat hij het ondertussen zelf al opgelost had.
Ewoud Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Easy: <table> /* Start tabel*/ <tr> /* Nieuwe rij */ <td>Plaats:</td><td>Heerenveen</td> /* 2 velden */ </tr><tr> /* Einde van rij en start nieuwe rij */ <td>Club:</td><td> sc Heerenveen</td> /* 2 velden */ </tr><tr> /* Einde van rij en start nieuwe rij */ <td>Capaciteit:</td><td> 17653</td> /* 2 velden */ </tr> /* Einde van rij */ </table> /* Einde van tabel */
Le MrG Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 [bUMP] Ok, dit is een bump van 10 dagen, maar ik heb een dringende vraag Ik zoek een code dat je word geredirect naar een andere pagina Ik had er zelf een die werkt met de Metatags, maar die werkt niet :S Weet iemand nog een andere (PHP) Redirect code ? [/bUMP]
Upstream Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) java script: (head) <script language="javascript"> location.href = 'http://www.example.com/'; </script> Meta:(head) <meta http-equiv=Refresh content="1; URL=http://www.example.com/"> PHP: <?php header("Location: http://www.example.com/"); ?> Er staat nog veel meer over de functie header op php.net/header. Bewerkt: 5 mei 2006 door Upstream
Recommended Posts