Jump to content

html/php: site hulp


andyman

Recommended Posts

Luister,ik heb al genoeg gratis hosts gezien met unlimited space, alleen waren deze bijvoorbeeld alleen voor duitse sites, alleen voor game sites e.d.

Dus er bestaan zeker wel genoeg. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 707
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Argon

    46

  • marcootje

    46

  • NickyHendriks

    36

  • Donald F. Duck

    34

Luister,ik heb al genoeg gratis hosts gezien met unlimited space, alleen waren deze bijvoorbeeld alleen voor duitse sites, alleen voor game sites e.d.

Dus er bestaan zeker wel genoeg. ;)

Oh? Links? Bewijs? Er is geen één site die unlimited space vrij geeft. Trouwens dit zou technisch gezien ook onmogelijk zijn. Het zou er zo ontzettend druk worden dat ze een heel serverpark zouden moeten afhuren, wat echt handen vol geld kost, en zij zouden er praktisch niets (behalve dan een beetje reclamegeld) mee verdienden.

Sites als Funpic.de zijn Duits, maar je kunt er wel gratis webspace krijgen. Je zult enkel één maal per dag een pop-up krijgen op je site. (Iedere bezoeker krijgt dus maar 1 pop-up per dag te zien). Ook deze host kent echter veel beperkingen denk aan:

* Maximale bestandsgrootte 1MB

* Maar 20MB webspace

* Slechts 1 MySQL Database

Toch moet je al blij zijn dat deze host dit aanbiedt.

Link to comment
Delen op andere websites

http://igotfree.com/

Unlimited Space

Unlimited Bandwidth

http://*.igotfree.com or *

• No Banner or Popup Advertisements

• 24/7 FTP Access

Maar daar zal ook wel ergens in kleine letters staan dat het niet zo'n unlimited is als er staat..(denk ik)

Inderdaad. Dit staat er namelijk in de disclaimer:

IGotFree.com retains the authority to restrict your website as to file types and size, and to restrict transfer rates or amounts.

Daarbij mogen alleen Amerikanen deelnemen..

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Unlimited kan NOOIT! Zo heb ik is een host gezien (betaalde wel) waar stond unlimited bandwidth maar dat kan niet want ooit begeeft de server het ;) en in hun gebruiksvoorwaarden stond dan dat het alleen is als je site aan een aantal dingen voldoen en dat er toch nog een maximum is (99Gb / maand).

Voor unlimited web-ruimte zullen alle hosts ook wel zo'n addertje onder het gras gebruiken hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Unlimited bestaat dus wel, alleen soms met beperkingen. ;)

.. waardoor het niet meer unlimited is.

De host die Kraay noemde lijkt een goede host (en dat zal het ook wel zijn), maar unlimited is hij niet. En áls hij unlimited was zouden ze, zoals ik al zei, zéér veel webservers moeten hebben en dat kost een aardig zakcentje waardoor het niet meer rendabel is (Oftewel: het betaald zichzelf niet terug).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat hulp nodig en ik heb wat vragen:

Over phpbb forum's

Ik kan het logo wijzigen maar ik kan nergens het betrefende logo vinden :N

Kan je de achtergrond van een template van kleur veranderen?

Wat moet ik doen als je internationale members hebt zoals

italianen,spaansen,irakezen,amerikanen,jamaicanen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wat hulp nodig en ik heb wat vragen:

Over phpbb forum's

Ik kan het logo wijzigen maar ik kan nergens het betrefende logo vinden :N

Kan je de achtergrond van een template van kleur veranderen?

Wat moet ik doen als je internationale members hebt zoals

italianen,spaansen,irakezen,amerikanen,jamaicanen?

Rechtermuisknop op logo>Dan kan je zien waar het zich bevind, zodat je het via ftp kan vervangen.

Ja, bij de css moet je de background code zoeken.(hex code nodig!)

Taalpakketten installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand een Gratis Host met genoeg capaciteit en een goede link voor als je een forum installeerd? want ik gebruik nu byethost maar om naar je forum te gaan heb je zon lange link :? pgf.byethost*.com is er ook een host die geen cijfers in zn domein heeft? of een host die maar 5 tekens heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weet iemand waar ik een script kan vinden voor een legenda? Hier of het forum ziet het er zo uit:

GROEPEN: Admin Global Moderator Moderator Mega Member Super Member Member

Ik heb een gratis forum van Invisionfree.com, is het mogelijk daar zoiets in te bouwen? Zoja, hoe, wat en waar?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...