Jump to content

html/php: site hulp


andyman

Recommended Posts

  • Reacties 707
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Argon

    46

  • marcootje

    46

  • NickyHendriks

    36

  • Donald F. Duck

    34

Hallo ik zoek een Gratis HTML site hoster ;)

Gefeliciteerd. Ga nu maar naar Google...

Nou dat is ook aardig misschien is ''Freewebs'' wel iets voor jou ?

Wil je een stapje hoger ''Freehosta'' !

Met een FTP kan je bestanden naar je site uploaden dat kan via de gegevens.

Veel succes,Fuffie.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je even de text van die pagina willen geven ^_^.

De broncode of precies te zijn.

Ik heb het al gemaakt. Alleen nu heb ik het op de FTP server ge upload en dan krijg ik Dit dan klik ik op index.html en dan zie ik Dit terwijl het in de editor er goed uit zag.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het eens index.html of index.htm te noemen. Eventueel kan je het nog index.php noemen (een php-bestand is niet verplicht php te bevatten). Dan kom je meteen op de goede pagina uit en hoef je niet eerst te klikken.

Dan je probleem. Ik zie in je broncode dat je een css-bestand gebruikt, style.css om precies te zijn. Upload deze in dezelfde map en het zal zeer waarschijnlijk weer werken. Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer het eens index.html of index.htm te noemen. Eventueel kan je het nog index.php noemen (een php-bestand is niet verplicht php te bevatten). Dan kom je meteen op de goede pagina uit en hoef je niet eerst te klikken.

Dan je probleem. Ik zie in je broncode dat je een css-bestand gebruikt, style.css om precies te zijn. Upload deze in dezelfde map en het zal zeer waarschijnlijk weer werken. Succes! :)

Bedankt :D ik ben er achter geomen dat ik de map met de plaatjes nog er bij moes zetten en ben nu aan het kijken of htm of php werkt ;)

Edit:/ Nee helpt niet.

Bewerkt: door gta-pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt :D ik ben er achter geomen dat ik de map met de plaatjes nog er bij moes zetten en ben nu aan het kijken of htm of php werkt ;)

Edit:/ Nee helpt niet.

Maak van de I een i, en je hebt zo te zien nog niet style.css geüpload.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt :D ik ben er achter geomen dat ik de map met de plaatjes nog er bij moes zetten en ben nu aan het kijken of htm of php werkt ;)

Edit:/ Nee helpt niet.

Maak van de I een i, en je hebt zo te zien nog niet style.css geüpload.

Ik heb het geupload maar helpt niet :(

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik een youtube filmpje op me site zetten (in HTML)
Heel makkelijk, het staat er namelijk gewoon naast op YouTube :puh: Ik neem een nummertje, bijvoorbeeld
. Rechts, bij de naam etc zie je "Embed". Daaronder staat de code. In dit geval deze:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/sLJgoTd2eLo&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/sLJgoTd2eLo&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Zoals je ziet kan je hem vrij simpel achterhalen, bij 'value="

' staat gewoon de code. Ook bij 'embed src="
' staat precies dezelfde videocode.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...