Jump to content

[AFGELAST] [PS4] FIFA 17 Sterrencompetitie - Hoofdtopic


Votair

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LionOfHolland

    20

  • Votair

    13

  • JasonStatham

    11

  • aron24

    10

En belachelijk veel lag. Onspeelbaar dit, kon helemaal niet combineren en dan krijg je ook nog een penalty tegen als je de bal weg werkt terwijl je tussen de man en de bal staat. Echt walgelijk dit.

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, LionOfHolland zei:

En belachelijk veel lag. Onspeelbaar dit, kon helemaal niet combineren en dan krijg je ook nog een penalty tegen als je de bal weg werkt terwijl je tussen de man en de bal staat. Echt walgelijk dit.

Eens, maar ja. Was van mijn kant ook het geval. De verbinding was wel gewoon groen en internet was prima bij mij. Ligt gwn aan de servers. 

Mss nog een keer een rematch, maar niet nu(geen tijd namelijk)

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Visser23 zei:

Ik kan het eind van de middag (5 uur ofzo) wel één of twee potjes doen. Ik moet nog tegen iedereen spelen, trouwens. Morgen zelfde tijd en misschien in de avonduurtjes nog.

 

@KaiSkillzz @aron24 @LionOfHolland @Votair @FrankyFourFingers Wie kan? :)

 

Mijn PSN: PipoHankey

Net iets eerder 16:30 of later 18:00 kan ik wel

Link to comment
Delen op andere websites

Haal die drie sterrenteams er maar uit.. Wat een ergernis xD

 

1-0 voor Lion. Wat een ergernis die 3-ster teams. Geen enkele pass komt aan voorin... En dan speel je tegen Pirlo, Villa, en de rest :puh: 89e minuut de 1-0 tegen terwijl je ultra-defensief staat.. XD

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

10 minuten geleden, Visser23 zei:

Haal die drie sterrenteams er maar uit.. Wat een ergernis xD

 

1-0 voor Lion. Wat een ergernis die 3-ster teams. Geen enkele pass komt aan voorin... En dan speel je tegen Pirlo, Villa, en de rest :puh: 89e minuut de 1-0 tegen terwijl je ultra-defensief staat.. XD

Ben het met Visser eens. Je moet juichen als iets anders dan een pass over 0-3 meter met X lukt. 

 

Je haalde Rafa er uit btw, het leek net of hij op rechts stond? Beetje vreemd maar goed. 

 

Nog een tip voor iedereen hier. Ik wilde met Al Ahli spelen, maar die zijn bij online vriendschappelijk door hun vorm een halve ster hoger. Toen moest ik snel nog een ander 3 sterren team vinden. Kan best zijn dat dit voor andere teams ook zo, dus check dat even voordat je gaat spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik haalde Rafa eruit inderdaad; hij was helemaal kapot na 45 minuten. Had hem op rechts gezet voor de voorzet (kap beweging naar binnen, voorzetje.. wil goed). Maar hij heeft nooit een voorzet kunnen geven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...