Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik bedoelde de locatie er staat alleen maar iets over een binnenplaats geen straat, dat bedoelde ik eigenlijk want er zijn minstens een stuk of 25 binnenplaatsen in Broker/Dukes.

Het gaat om de binnenplaats die 'toevallig' op de plek zit waar de radar op de screenshot laat zien waar je bent ;)

Maar je hebt wel een punt, wellicht handige info om alsnog even toe te voegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze fout viel mij vandaag per puur toeval op vooral omdat ik laatst op servers veel ben beziggeweest met bestelbusjes van GTA San Andreas en er zit een fout bij de Benson. bij de foto van de Benson staat een foto van de Mule

Dit is de foto die er staat:

800px-Benson.jpg

terwijl dit het het busje is:

Benson-GTASA-DiscountFurniture-front.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.gtaforum....gends&do=bbcode

Foutje op Gtaforum:

Bij table header moet het volgende staan:

[table=header][size=4]een|twee[/size]
drie|vier[/table]

Want dat geeft dit:

[table=header]een|twee

drie|vier[/table]

en niet dit:

[table=header]
[size=4]een|twee[/size]
drie|vier
[/table]

Want dat geeft dit:

[table=header]

een|twee

drie|vier

[/table]

Hoofdcategorieën moeten vlak na de table header tag en de table afsluittag moet vlak na het laatste woord komen om dingen zoals hierboven onder drie/vier te voorkomen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Iets met codes

Dit is een topic voor foutjes op WikiGTA. Jouw bericht hoort thuis in Feedback.

Op deze pagina staat dat het leger in elke GTA voorkomt. In GTA IV werd deze traditie doorbroken.

Bedankt voor het melden, het is aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bij sommige missies staat 'N.N.B.', ik neem aan dat dat Nog Niet Bekend betekent? Soms wordt dat hier hier verkeerd gebruikt. Bij de missie Clocking off en No. 3. (het kunnen er meer zijn, heb niet elke missie gecheckt)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij sommige missies staat 'N.N.B.', ik neem aan dat dat Nog Niet Bekend betekent? Soms wordt dat hier hier verkeerd gebruikt. Bij de missie Clocking off en No. 3. (het kunnen er meer zijn, heb niet elke missie gecheckt)

Lijkt me dat dat eerder niet nader benoemd betekent, wat prima op z'n plek zou zijn aangezien er geen missies direct volgen op jouw voorbeelden. Daar volgt of helemaal geen missie op, of je moet meerdere missies voltooid hebben voordat er een volgende missie verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij sommige missies staat 'N.N.B.', ik neem aan dat dat Nog Niet Bekend betekent? Soms wordt dat hier hier verkeerd gebruikt. Bij de missie Clocking off en No. 3. (het kunnen er meer zijn, heb niet elke missie gecheckt)

Aangepast, kon er zo 123 geen anderen voorbeelden van vinden. Als je er nog tegenkomt horen we het wel - bedankt voor het melden van deze.

Als background: ik denk dat deze niet zijn geupdate toen het missieoverzicht is gemaakt, het nnb stamt nog uit de tijd daarvoor. Toen wisten we inderdaad niet wat erna kwam, omdat deze beide missies geen directe opvolger hebben.

Deze fout viel mij vandaag per puur toeval op vooral omdat ik laatst op servers veel ben beziggeweest met bestelbusjes van GTA San Andreas en er zit een fout bij de Benson. bij de foto van de Benson staat een foto van de Mule

Dit is de foto die er staat:

[Afb.]

terwijl dit het het busje is:

[Afb.]

Helemaal gelijk, maar ik kan het zo snel niet aanpassen. Zal ervoor zorgen dat iemand anders het doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...