Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op deze pagina staat de EE ''Jack's Prosthetics'' uitgelegd en vertaald men de volgende leus:

Big nose sale now on

Deze wordt vertaald als:

Grote uitverkoop in neuzen

Met deze vertaling gaat de ironie echter verloren. De leus kan namelijk op twee manieren geïnterpreteerd worden; namelijk als ''grote neuzen zijn in de uitverkoop'' en als ''neuzen zijn in een grote uitverkoop''. Ik stel dan ook voor om hem als volgt te vertalen:

grote neuzen-uitverkoop

Hier staat het volgende:

Timmy Vermicelli: Tommy Vercetti met zwembandjes.Als het om missies doen met auto's gaat, heeft GTA al tijden een concurrent aan de Driver serie, ontwikkeld door Reflections Interactive. De drie-delige serie draait om de hoofdpersoon Tanner, een undercover agent.
Dit is niet meer up2date, de Driver-serie bestaat ondertussen al uit meer dan drie delen.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zojuist de missie Sir, yes sir gespeeld en daar komt inderdaad het volgende interieur in voor: http://nl.wikigta.org/wiki/Vice_Port_garage

Er staat geschreven:

Dit interieur van een garage in Vice Port is alleen bereikbaar met behulp van een een trainer met een jetpackfunctie. Je ziet een opbergstellage, een container en een doodlopend gangetje. Het interieur is duidelijk niet afgewerkt, en normaliter niet toegankelijk.

Echter kun je er zonder jetpackfunctie tegen het einde van de missie gewoon in. Ongeveer wanneer het konvooi stil gaat staan om donuts te halen vlakbij het VCPD gaat de garage deur open. Dan staan er 2 soldaten wacht te houden welke enkel op je schieten zodra je de garage betreedt, wanneer je er dan weer uitloopt stoppen zij ook meteen met schieten.

Ik heb van dit alles een aantal foto's gemaakt met me mobiel en ook een filmpje dat ik naar binnenloop. Ook heb ik een foto van wanneer je de missie faalt, toen zag ik de soldaten aan de binnenkant tegen de garage deur glitchen, 1 heb ik er toen dood geschoten.

ps: Ik heb deze bevinding gedaan op de playstation 2 dus ik weet niet of het op de PC het zelfde is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto:_Online

Deze zin klopt niet onder het kopje "Gameplay"

Aangezien Grand Theft Auto: Online erg veel op de singleplayer van GTA V lijkt, kun je ook online je geld kunnen spenderen aan huizen, auto's en andere investeringen, zoals bedrijven op de BAWSAQ-beurs. Mocht je een huis hebben gekocht, dan zullen andere spelers je op kunnen zoeken en je huis bezoeken. Ook is het mogelijk andere spelers te volgen op je tv, via Weazel News, als zij gezocht worden door de politie. Misschien kun je ze zelfs zien als je uit het raam kijkt van je appartement!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Alstublieft corrigeer deze beide fouten op de GTA IV missie bomen (zowel Engels als Nederlands versies):

- "Jamaicaanse Heat" is nodig voor "Oom Vlad" evenals "Ivan De niet zo Vreselijk".

- "Heb een Hart" is nodig voor "Drager zijn van een Grudge" evenals "Call en Collect".

Bedankt.

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met 'Foutje gevonden' topic.<<<

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...