Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op de pagina Rockstar Games bij Rockstar San Diego

Onder andere [[Midnight Club: Street Racing|Midnight Club]-serie, Rockstar Games presents Table Tennis en daarmee RAGE.

Bij mij verwijst Midnight Club niet goed, niet zoals het moet als bij Table Tennis en RAGE ;)

En ik vroeg me ook af waarom op die hele pagina niets over de Red Dead-serie te vinden is, want dat is toch sinds Redemption de bekendste serie achter GTA van Rockstar Games :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wanneer je kijkt op de landingpage van WikiGTA staat er onderaan "Copyright WikiGTA 2005 - 2012"

Maar ondertussen zijn we al de 8ste maand van 2013.

>>> Door Thundercover: Topic samengevoegd met algemeen Foutje gevonden?-topic. Bedankt voor het melden, het wordt zo spoedig mogelijk verbeterd! :)<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt een grove fout, want 't is te zien op welke manier je de tekst leest.

Maar op deze pagina (http://nl.wikigta.org/wiki/GTA_V) - geen links, want werk mobiel op dit moment - staat volgende zin: "Sindsdien is er slechts mondjesmaat informatie en beeldmateriaal van GTA V vrijgegeven."

Misschien niet echt meer van toepassing nu? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Op deze pagina over Patrick McReary kwam ik een foutje tegen:

Samen met Niko, Michael en zijn oudste broer Derrick stormen ze de bank in Chinatown binnen.

En een eindje daarna staat deze zin: "Ze hebben de tijd niet om hem te helpen, want wanneer de kluisdeur met behulp van explosieven opengaat omsingeld de politie de bank." Die zin is op zich niet fout, maar dat een kluisdeur "open gaat" met explosieven klinkt naar mijn idee een beetje vreemd? Misschien is "wanneer de kluisdeur met behulp van explosieven word geforceerd" een ideetje?

edit: en in de allereerste zin op diezelfde pagina staat "ookwel". Volgens mij moet het zijn "Ook wel"

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...