.Timothy Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 De ene keuze is veel voordeliger, lijkt me dat er toch een significant verschil is, niet? Dat verschil slaat op de gevolgen: na de ene keuze merk je geen verschil met de oude situatie. Het voegt weinig toe om alles wat in de rechterkolom nogmaals in de linkerkolom (in ontkennende vorm) te herhalen, natuurlijk. Heb de tabel maar even een update gegeven, hopelijk begrijp je de insteek nu wel. Reageren
Dotz Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 (bewerkt) En ik dan ? In tegenstelling tot MegaPilots geklungel wijs ik jullie wel op echte verbeterpuntjes! Bewerkt: 28 september 2013 door Dotz Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Op deze pagina klopt het een en ander niet helemaal: GTA2 zich in de toekomst afspeelt? (toekomst = 2013 en we leven nu in 2013) WikiGTA al twee jaar bestaat? (dat is als ik het goed heb inmiddels al 7 jaar) De tweede trailer van GTA IV uitkomt op donderdag 28 juni? (uitkwam niet uitkomt) De eerste trailer van GTA IV op 29 maart verschijnt? (Verscheen niet verschijnt) WikiGTA al 3000 pagina's heeft? (dat is inmiddels al 4501) De makers van WikiGTA je een prettig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar wensen? (Dat is pas over 3 maanden) GTA Liberty City Stories is uitgeroepen tot beste spel bij de TMF Game Awards? (TMF bestaat niet meer) Zo zitten er nog een paar fouten in, het is beter als jullie de hele lijst opnieuw checken voor de fouten ) En op deze pagina is het niet meer SAMP 0.3e R2 maar SAMP 0.3x R2 Reageren
Svenie Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Aangezien je het archief van de wist je datjes bekijkt, kan je dergelijke achterhaalde informatie inderdaad terugvinden. Er is dus geen reden om daar aanpassingen te maken. Je foutje op de SA: MP pagina heb ik wel aangepast, bedankt voor het melden. Reageren
Dotz Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 GTA Liberty City Stories is uitgeroepen tot beste spel bij de TMF Game Awards? (TMF bestaat niet meer) TMF bestaat nog wel, bovendien zou het einde van die organisatie niets veranderen aan het feit dat GTA LCS die award heeft gehad. Reageren
Dotz Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 (bewerkt) Op deze pagina staat een fout in de zinsbouw, er staat namelijk: Aangezien de Esperanto niet zo heel erg hard rijdt is een Enforcer een goede wagen voor deze missie, kan goed rammen en heeft goede wegligging voor als politie achter je aanzit, ga geen sportwagen gebruiken, deze kunnen de Esperanto wel bijhouden, maar beuken zijn ze totaal niet geschikt voor. Ik neem aan dat de fout duidelijk moge zijn; de overvloed aan komma's, verkeerd geplaatste komma's en de laatste bijzin. Bewerkt: 2 oktober 2013 door Dotz Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik heb de tekst aangepast. Ik hoop dat deze nu wel aan je wensen voldoet Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 5 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2013 Ik ben al jaren niet meer op dit forum geweest maar maakte nog steeds wel gebruik van WikiGTA nu stuitte ik op een foutje wat betreft GTA Vice City. Het foutje staat op deze pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Print_Works Wat betreft deze screenshot: "Behalve het interieur dat je in de cutscenes van dit bedrijf ziet, is er ook nog een klein losstaand interieur. Deze kleine ruimte bevat slechts een printmachine en is ogenschijnlijk niet gebruikt in het spel." -- Dit hier boven is fout omdat dit interior wel degelijk word gebruikt in het spel namelijk in de missie "Hit the courier"(http://nl.wikigta.org/wiki/Hit_the_Courier). De courier uit deze missie wilt namelijk de printplaten naar dit interior brengen welke alleen word gebruikt in deze missie. Ik heb hier een aantal screenshots van om het te bewijzen: Dit is de zelfde deur als waar Hidden Package #66 ligt (http://nl.wikigta.org/index.php/Hidden_Packages_61-70_(GTA_Vice_City)#Hidden_Package_66) echter is deze deur dus alleen tijdens deze missie geopend. Reageren
Dotz Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Hier zijn de medewerkers duidelijk nog niet aan toegekomen, hoewel de protagonisten van GTAV nu al geruime tijd bekend zijn. Misschien is het een idee de lijst niet alleen te updaten met Michael, Franklin en Trevor maar ook met deze, deze en deze dames en heren? Reageren
Ymosky Geplaatst: 8 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2013 Niet echt heel fout, maar op de pagina Complications vind ik de eerste zin nogal onduidelijk omschreven. Er staat: "Simeon is weer op zijn gebruikelijke manier een klant aan het oplichten, tot wanneer hij Franklin opmerkt." Zo vind ik het net lijken of Simeon stopt met klanten oplichten omdat hij Franklin opmerkt Ik heb de missie op youtube bekeken, en de situatie is dat Simeon het "gesprek" met de klant onderbreekt om Franklin aan het werk te zetten. Als ik een voorstel mag doen? "Wanneer Franklin bij Simeon aankomt is die weer op zijn gebruikelijke manier een klant aan het oplichten. Hij onderbreekt het gesprek met de klant om Franklin te vragen werk voor hem te doen." Op de pagina Fame or Shame staat de laatste zin niet helemaal goed. "Aan het eind van de missie zal Michael Dave bellen, wanneer hij een afspraak wil maken op het Galileo Observatory." In deze zin is nogal onduidelijk wie de "hij" is. Is dat Michael of is het Dave? Ik weet niet wie het moet zijn, omdat ik geen GTA V heb - Aan het eind van de missie zal Michael Dave bellen om te vragen wanneer hij een afspraak wil maken op het Galileo Observatory. ("hij" is nu dus Dave) - Aan het eind van de missie zal Michael Dave bellen, omdat hij een afspraak wil maken op het Galileo Observatory. ("hij" is nu dus Michael) Reageren
Tommie59 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Op de pagina van de Granger staat dat het voertuig 4 zitplaatsen heeft. Maar er zijn ook nog 4 "hangplaatsen" aan de linker en rechterkant van het voertuig. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Op de pagina van de Granger staat dat het voertuig 4 zitplaatsen heeft. Maar er zijn ook nog 4 "hangplaatsen" aan de linker en rechterkant van het voertuig. Ja, maar het gaat over zitplaatsen. Niet over hangplaatsen Reageren
BoDyLoTioN Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 http://nl.wikigta.org/wiki/Taxi_Driver_(GTA_Vice_City) Het lijkt net alsof er staat dat je de 100 fares in 1x achter elkaar moet halen? (Of ben ik de enige die het zo leest?) Reageren
Venzio Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 http://nl.wikigta.or...(GTA_Vice_City) Het lijkt net alsof er staat dat je de 100 fares in 1x achter elkaar moet halen? (Of ben ik de enige die het zo leest?) Ik denk dat je de enige bent? Het doel van de Taxi Driver missie is om 100 passagiers af te zetten op hun bestemming. Dit hoeft niet in één keer, ook al krijg je wel meer geld wanneer je meerdere passagiers achter elkaar afzet. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 [...] Excuus voor de late reactie, maar ik ben hier wel benieuwd naar. Ik ben namelijk zelf degene die aankwam dat de notie dat de garage in Vice Port (http://nl.wikigta.org/wiki/Vice_Port_garage) ongebruikt was ook incorrect was. 1) Begrijp ik het goed dat de courier uitstapt(?) en hier naar binnen rent? 2) Wat gebeurd er wanneer ze het haalt? (Is het na nog open ed?) 3) Hoe is het interieur? (Solide, niet afgewerkt ed) 4) Voor de duidelijkheid: geen mods die dit bewerkstelligen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.