Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

That does not matter, we are glad you made an effort to make a message in Dutch. Thanks for the heads up, you're probably right about those missions, but as you understand we have to check it first. When you see any other mistakes, do not hesitate to let us know in this topic. Thanks again.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo mensjes.

Ik wou via de hoofdpagina kijken naar de Drugskartels van Grand Theft Auto bij het kopje Inhoud. Toen ik op de Drugskartel link klikte kreeg ik echter een 403 Error. En dat ook met een aantal andere pagina's. Onder ander 'Straatbendes' en de 'Cosa Nostra'.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je dit probleem nog altijd? Ik word namelijk naar de juiste pagina's doorverwezen (zowel als gast als ingelogde medewerker).

>>> Door Svenie: Ik wordt? Aaaaauw. :blauw: <<<

>>> Door Hanneswasco: Ik weet niet waarover je het hebt? :engel:<<<

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de kleine dubbelpost.

Klein foutje gevonden op WikiGTA op deze pagina ( :engel:)

De trailer over Franklin begint rustig in één van de wijken van Los Santos, terwijl het nummer "Hood Gone Luv It" van Jay Rock (featuring Kendrick Lamar) wordt ingestart.

Dit moet eigenlijk zijn ''Hood Gone Love it''

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Foutje GTA 4 en GTA 5

bij infernus staat er gebasseert op lambo murciélago

maar het is overduidelijk een pagani zonda die achterkant is bijna identiek aan een zonda F alleen ipv 4 heeft de infernus 5 uitlaten

Nog steeds reactie? :{

Er staat bij Trevor Phillips dat hij geen gang heeft. Alhoewel zie ik ''Trevor Phillips Industries'' juist wél aan als een Gang / Organisatie / Bedrijf.

trevor phillips industries is het bedrijf van trevor niet zijn gang

>>> Door Thundercover: Dubbelposts samengevoegd. Je kan de Bewerken-knop gebruiken om je bericht te bewerken of Citeren als je op meerdere berichten tegelijk wil reageren. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het "wapens" gedeelte van TBOGT en TLAD is volgens mij nog niet compleet.

Wanneer ik vanaf de hoofdpagina naar TBOGT ga, en vervolgens naar wapens dan krijg je een lijstje met wapens die alleen in TBOGT zitten. De "gewone" wapens uit IV staan hier niet tussen.

Maar wanneer ik dan de Carbine rifle opzoek (daar was ik dus naar op zoek) bij de GTA IV wapens, dan staan daar wel de vindplaatsen van GTA IV bij, maar niet die van TBOGT. Deze is alleen te vinden door via TBOGT naar "vindplaatsen" te gaan, en vervolgens naar "wapens" en tot slot naar Carbine rifle.

Ik denk dat de lijst met wapens voor TBOGT gewoon beter de complete lijst kan zijn? En op de aparte pagina's per wapen ontbreken dus de links naar vindplaatsen van TBOGT (en TLAD dan ook waarschijnlijk)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nergens de vindplaatsen vinden van de S-Uzi Machinegun. Alhoewel, deze wapen is wel te vinden bij de Zaibatsu Missies, (bij de telefoons). waar je onder ander de eerste missie ''Cop Car Crush'' kan doen.

2qa4uv6.jpg

Sorrie voor de late reactie, een terechte opmerking! De meeste medewerkers zijn nu bezig met GTAV-gerelateerde informatie. Ik ben zelf op 't moment met wat achtergrond info aan 't rommelen maar dit komt zeker eens aan de orde. Het heeft echter geen prioriteit omdat GTA2 an sich geen prioriteit heeft en deze wapens zeer eenvoudig te vinden zijn.. Ze zijn haast niet over het hoofd te zien.

Desalniettemin is dat geen excuus om ze niet op de wiki te plaatsen! Ze zullen er vroeg of laat eens op verschijnen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Bij GTAV staat stunt jump 35 (vrij rechts onderin de kaart) verkeerd gepositioneerd.

Deze zou aan de andere kant van de brug moeten staan. (waar nu geen stipje staat)

Ik heb vrij lang lopen zoeken :(

Stunt jump 34 zit ook te ver omlaag, die stuntjump bevind zich aan het einde van de weg die er boven ligt.

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Op GTAGames.nl hebben wij een functie om een Snapmap te maken. Wanneer je een snapmap maakt kan je laten zien welke locaties je bedoelt, zodat de medewerkers kunnen kijken als dit inderdaad klopt of als ze iets hiermee kunnen. Je kan de snapmap vinden op het menublok met de laatste tegel. Alleen maar een klein tipje... :)

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...