Dexist Geplaatst: 2 juni 2015 Rapport Geplaatst: 2 juni 2015 http://nl.wikigta.or...he_Paleto_Score "...waar een FIB agent, Sanchez, staat te wachten." De link linkt naar de motor Sanchez en niet naar FIB agent Sanchez Inderdaad :O, goed opgemerkt Gefikst! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Geplaatst: 11 juni 2015 Bij Stunt Jump #12 staat een foutief screenshot. De schans waar je overheen moet ziet er toch echt anders uit, en zit ook niet echt in de buurt van water Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 juni 2015 Rapport Geplaatst: 11 juni 2015 Bleek een minuscuul typefoutje te zijn. Is nu aangepast, bedankt voor het melden. Reageren
Tyhonpholus Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 In de engelse versie van het Missie overzicht van GTA San Andreas zijn de optionele missies dezelfde kleur maar in de Nederlandse versie niet. Graag fixen! Nederlandse: http://nl.wikigta.org/wiki/Missieoverzicht_(GTA_San_Andreas) Engelse: http://en.wikigta.org/wiki/Mission_tree_(GTA_San_Andreas) Reageren
Benjamin12 Geplaatst: 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2015 Hi, Het valt mij op dat de kaart met vindplaatsen van gta 5 het niet goed doet. Geld voor de mobiele versie als de desktop. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 8 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2015 (bewerkt) Doet 'ie het nu wel bij jou? Hij deed het bij mij net niet, maar nu doet ie het gewoon weer. Bewerkt: 8 oktober 2015 door Tommie59 Reageren
Benjamin12 Geplaatst: 11 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2015 Doet 'ie het nu wel bij jou? Hij deed het bij mij net niet, maar nu doet ie het gewoon weer. Hi nee hij doet het nog steeds niet. Ik snap hier ook ff niks van. En op de desktop niet en via mijn telefoon niet. Reageren
Benjamin12 Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 hi, het lukt mij nog steeds niet om de kaart met de vindplaatsen te openen. ik heb het op de desktop geprobeerd en op de tablet en op de telefoon. niks werkt.de bolletjes met de vindplaatsen staan wel in de kaart maar de achtergrond laad niet. zodat je dus niet daadwerkelijk kunt zien waar het ligt. wie o wie kan me helpen?? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Welke browser gebruik je? Reageren
Benjamin12 Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Internet Explorer en Chrome en bij beide doet de map met vindplaatsen het niet.doet hij het bij jou wel dan? Andere gta episodes doet de map het wel trouwens alleen de map van gta 5 niet. Welke browser gebruik je? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2015 Ik gebruik Chrome. Heb je al geprobeerd om je cookies enzo te verwijderen? Reageren
Joriz Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Het probleem moet nu zijn verholpen. Sorry dat het zo lang heeft geduurd. Reageren
Benjamin12 Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2015 Yeeeaaah! Thanx het werkt weer! Reageren
RUBENN Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Op de mainpage van bijvoorbeeld VCS en LCS staat een link naar het betreffende subforum. De link werkt alleen niet goed, je komt op een foutmelding uit, lijkt me niet de bedoeling. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.