Dotz Geplaatst: 8 maart 2016 Rapport Geplaatst: 8 maart 2016 Heb je het over Snapmap? In dat geval hoort het niet hier, dit topic is voor fouten op WikiGTA. Zo niet, kun je iets specifieker zijn? Overigens werkt Snapmap bij mij ook niet naar behoren Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 maart 2016 Rapport Geplaatst: 8 maart 2016 Ik heb het over de snapmap ja. Geen idee waar ik het anders moet melden, maar hopelijk wordt het snel opgelost. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 maart 2016 Rapport Geplaatst: 8 maart 2016 Daar hebben we de Tracker voor. Je kan op deze link klikken, maar wanneer je rechtsboven in je scherm op je naam klikt, staat er in het menu onder andere "Bug tracker". Door daar op te klikken kom je er ook. Daar kan je fouten melden mbt het forum. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 29 maart 2016 Rapport Geplaatst: 29 maart 2016 Bomb da Base Act II Ik liep hier net een beetje vast en checkte even op WikiGTA of er wat tips waren. Merkte meteen op dat er een klein foutje is, de missie begint namelijk niet bij Salvatore's manision, maar bij 8-balls bomb shop. En afgaande op het logo die op de kaart staat, is 8-ball de opdrachtgever van de missie. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 Wat de beginlocatie betreft heb je gelijk, dat moet inderdaad 8 Ball's bombshop zijn. De opdrachtgever is echter net als bij deel 1 Salvatore. Hij heeft je naar 8 Ball doorgestuurd, vanwege diens expertise. Reageren
Dippie Geplaatst: 17 juli 2016 Rapport Geplaatst: 17 juli 2016 (bewerkt) Bij de lijst van Los Santos Rock Radio (http://nl.wikigta.or...ntos_Rock_Radio) mist Broken English - Comin' On Strong. Vond hem tussen de muziek van GTA V. Ook te zien op de Engelse GTA wiki (http://gta.wikia.com...ntos_Rock_Radio). Oh, en alle nummers waar jullie een sterretje achter hebben staan (dit geldt voor alle radiostations), zijn ook beschikbaar in de PC-versie. Bewerkt: 17 juli 2016 door Dippie Reageren
sietse538 Geplaatst: 15 augustus 2016 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2016 Op deze pagina staat dat de 'Enus Super Diamond' te vinden is op een parkeerplaats in eens steegje ten noorden van Michaels huis, dit is echter ten zuiden van het huis. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 23 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2016 Volgens WikiGTA heb je cheats en/of mods nodig om de Andromada in SA te bemachtigen, en cheats voor de Hotring A en B in VC en SA, maar dit is onjuist. Reageren
Big Boss Geplaatst: 26 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2016 Ik ben er vrij zeker van dat dit wel degelijk correct is. De Andromada heeft geen spawnplaats en is enkel te zien in de missies Stowaway en A Home in the Hills. In beide missies zijn ze naar mijn weten onmogelijk te bemachtigen. De normale Hotring in SA spawnt als beloning bij het stadion na het voltooien van de 8-track maar de A en B versies zijn voor zover ik weet normaal niet te bemachtigen. Reageren
Dotz Geplaatst: 26 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2016 Overigens hoort dit strikt genomen niet in de ideeënbus maar in ''foutje gevonden?''. :$ >>> Door Guardian1980: Inderdaad, daarom verplaatst.<<< Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 26 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2016 De Andromada kan worden bemachtigd in Stowaway; De Hotring A en B kunnen in SA en VC in de desbetreffende missies bemachtigd worden; 8-Track en Hotring Mocht je dit toevoegen, en heb je vragen over hoe je dit precies doet, vraag maar raak. Reageren
TuinRutger Geplaatst: 13 november 2016 Rapport Geplaatst: 13 november 2016 Ik weet niet of dit reeds gemeld is: Spaceship part 36 hoeft niet perse met de helikopter gepakt te worden. je kunt ook met een motor Door het poortje gaan en vervolgens via de motor op het dak klimmen. Reageren
Dotz Geplaatst: 13 november 2016 Rapport Geplaatst: 13 november 2016 Bedankt voor het melden , er gaat iemand naar kijken! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 november 2016 Rapport Geplaatst: 19 november 2016 er gaat iemand naar kijken! Was blijkbaar nog niet gedaan, dus ik ben even op de motor gesprongen om het te checken. En het gaat inderdaad, dus aangepast op de Wiki. Bedankt TuinRutger voor het melden. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 20 december 2016 Rapport Geplaatst: 20 december 2016 Heet het liedje in Vice City echt zo of heeft er een redacteur lopen dollen? http://nl.wikigta.org/wiki/Cum_On_Feel_The_Noise Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.