Tommie59 Geplaatst: 19 juli 2018 Rapport Geplaatst: 19 juli 2018 Op 30-6-2018 om 12:32, robin_be zei: In de voertuigentabel van GTA San Andreas staat er een topsnelheid van 200 km/u bij de Hydra, maar op de Hydra pagina staat er 270 km/u Je hebt helemaal gelijk, ik heb het aangepast. Bedankt voor het melden! Reageren
superkoekje Geplaatst: 3 januari 2019 Rapport Geplaatst: 3 januari 2019 De verschillende snapmaps van collectibles in GTA San Andreas worden blanco weergegeven. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 januari 2019 Rapport Geplaatst: 4 januari 2019 @superkoekje Kan je een link en eventueel een screenshot geven? Als ik op de Wiki kijk zie ik ze namelijk wel allemaal. Reageren
superkoekje Geplaatst: 4 januari 2019 Rapport Geplaatst: 4 januari 2019 ik Heb het probleem hier: http://nl.wikigta.org/wiki/Tags_Los_Santos_(GTA_San_Andreas) Ook bij de Snapshots, Horseshoes en Unique stunt jumps heb ik dit. Ik heb het ook geprobeerd met andere computers en andere browsers, maar die hebben hetzelfde probleem. Alle overige snapmaps werken wel. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 januari 2019 Rapport Geplaatst: 4 januari 2019 Ik ben even wezen kijken in de Wiki zelf, maar ik zie geen bijzonderheden. Wellicht is het een technisch dingetje, @Joriz of @Thundercover, kunnen jullie hier iets mee? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 januari 2019 Rapport Geplaatst: 6 januari 2019 Bij mij werken de snapmaps ook niet. Op Chrome, IE en Firefox geprobeerd. Reageren
Nyltje Geplaatst: 25 december 2020 Rapport Geplaatst: 25 december 2020 (bewerkt) Zwart scherm bij de trailer van de mobiele versie van Gta Sa. Dit staat op de hoofdpagina van Gta SA. Is ook niet klikbaar. Browser versie: Ook bij de mobiele versie: Bewerkt: 30 december 2020 door Nyltje Extra info, mobiele versie Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 januari 2021 Rapport Geplaatst: 9 januari 2021 De betreffende video bestaat niet meer en een andere video deed het bij mij niet, dus ik heb het voor nu maar verwijderd. Bedankt voor het melden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.