GTA-Sheep Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Je hebt volledig gelijk Ikkes en ik heb de F.A.Q. direct even aangepast. Aangezien de tekst van PatrickW hierover prima het standpunt verwoordt, heb ik die feitelijk 100% overgenomen. Mijn dank voor het melden Reageren
RogierS. Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Hallo, Ik heb weer een klein foutje gevonden: Bij San Andreas missie's - flying school - land plane staat helemaal onderaan bij "wat zijn de eisen voor goud": "Je Rusler mag totaal geen schade hebben.". Dit moet Rustler zijn. Misschien beetje gemier maar ik moest het van mezelf toch even melden. Groet! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Misschien beetje gemier maar ik moest het van mezelf toch even melden. Wat een gemier zeg....nee hoor, dat was een grapje . Ben juist blij met dit soort meldingen want dit zijn toch storende foutjes. Dank je voor het melden en ik heb het direct even aangepast Reageren
Jarno Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Om even terugtekomen op 'Rusler' dat 'Rustler' moet zijn. Er zijn nog 4 pagina's Klik >>> Door GTA-Sheep: Goed gedaan . Ik had er echt niet aangedacht dat de fout op meer pagina's kon staan. Maar alles is gewijzigd. De zoekmachine geeft met Rusler geen hits meer...<<< Reageren
Killer-GTA Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Hier Is Er Een Foutje Bij The Rampeges Staat Maak De Mensen dood met m16 maar het moet zijn een van die miniguns die je gebruikt bij phenom pehn 86 Reageren
camouflage Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 (bewerkt) *toch niet* srry foutje Bewerkt: 13 mei 2006 door camouflage Reageren
Ikkes Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Hoi, Ik weet niet zeker of het fout is maar ik meld het toch even. Op de hoofdpagina staat dit: Maar volgens mij mogen de maanden niet met hoofdletters. Het is wat mierenneukerig maar toch . Ikkes Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Dank voor het melden Ikkes, maar dat is niet mierenneukerig hoor. Januari hoort gewoon niet met een hoofdletter (nou ja, niet als het woord halverwege een zin staat ). Nadeel is nu alleen zie ik dat ik geen rechten heb om de eerste pagina te wijzigen.....dat zal 1 van de Sys-ops even moeten doen. Heren? Namens mezelf, Ikkes en 32532 andere leden onze dank Reageren
Ikkes Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 (bewerkt) Als het niet mierenneukerig was dan nog maar zo een Op de hoofdpagina staat: Lees meer wetenswaardigheden in het Wist je dat-archief. Volgens de officiele regels van de nederlandse taal moet het zijn: Wist-je-dat-archief. Net zoals het rood-wit-blauw moet zijn i.p.v. rood wit blauw. Ikkes . PS. Ook deze weet ik niet 100% zeker :$ . Bewerkt: 17 mei 2006 door Ikkes Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 het is niet echt een fout maar bij de missie : De Made Men staat er steeds een ander en de ander dit moet Mickey Hamfists zijn Tip: rij door de Bribe: Bribe at 15 nu heb je een wanted level van 1 je kunt JD nu makkelijker dumpen Reageren
VforV Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) het is niet echt een fout maar bij de missie : De Made Men staat er steeds een ander en de ander dit moet Mickey Hamfists zijn Tip: rij door de Bribe: Bribe at 15 nu heb je een wanted level van 1 je kunt JD nu makkelijker dumpen Bedankt, ASPHALT. Het was een tijdje geleden dat ik die missie gespeeld had toen ik ze beschreef. Zoals je ziet wist ik de beloning ook niet meer. @ASPHALT: Sorry, ik zat op toen ik dit typte school en typte erg snel. Bewerkt: 23 mei 2006 door VforV Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 het is niet echt een fout maar bij de missie : De Made Men staat er steeds een ander en de ander dit moet Mickey Hamfists zijn Tip: rij door de Bribe: Bribe at 15 nu heb je een wanted level van 1 je kunt JD nu makkelijker dumpen Bedankt, advancegta. Het was een tijdje geleden dat ik die missie gespeeld had toen ik ze beschreef. Zoals je ziet wist ik de beloning ook niet meer. Bedankt, advancegta. of het verkeerde stukie quote of de naam verkeerd volgens mij was de beloning $1.500 Reageren
(San) Andr Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 (bewerkt) Ik zag pas de kaart waar alle wapens, gifts enz. op staan, maar alleen de nightvision-goggles die zijn te vinden in Madd Dogg's mansion staan er niet tussen EDIT: (sorry offtopic) 100ste post! Bewerkt: 23 mei 2006 door (San) André(as) Reageren
ikt Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Reefer_%28GTA_Vice_City%29 Moet predator nier reefer zijn? Ik klik daarop en ik kom op de reefer pagina. Reageren
VforV Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Reefer_%28GTA_Vice_City%29Moet predator nier reefer zijn? Ik klik daarop en ik kom op de reefer pagina. Is aangepast, Lantyz was vast even verward . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.