Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Er staat bij Timeline het volgende: Oorkaan Hermione teistert het Caribisch gebied. Uit voorzorg worden een aantal bruggen in Vice City tijdelijk afgesloten, maar de oorkaan bereikt Vice City niet.

Het moet zijn: Orkaan Hermione teistert het Caribisch gebied. Uit voorzorg worden een aantal bruggen in Vice City tijdelijk afgesloten, maar de orkaan bereikt Vice City niet.

M.A.W., oorkaan moet moet 2X orkaan worden... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of het al gezegd is hoor, want ik heb geen zin om 18 pagina's door te spitten :puh:

Maar er staat het volgende op wikigta:

Spraytag 27

Ook deze komt uit Tagging Up Turf. De spraytag bevindt zich op de oranje muur van het mexicaanse restaurant, naast de muurschildering van de halfnaakte mexicaanse mevrouw. Hij is moeilijk te zien van afstand, want de spraytag zelf is ook oranje.

Maar het is paars, want het is een ballas spraytag, dus geen oranje want dat is van vagos :)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, hij is inderdaad paars. Het is dus een type foutje van GTA-Sheep. Waarschijnlijk zat hij met zijn hoofd er niet bij. Vast schaapjes aan het tellen. Bedankt voor het melden Dutchy3010 _O_ . >>> Door GTA-Sheep: vindplaats oke, tag oke, kleur iets minder oke. Dom schaap....<<<

Ohja, er staat ook nog veel informatie over de gang(-tags) en de gangs zelf op deze pagina. Best wel interssant, en er staat alles over hun gang tags (welke er dan zijn hé? Klik dus op de juiste gang ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vind ik het wel mooi staan, naja. Een echte jongen vind het woord sex alleen al mooi. Maar tja, wat ben ik toch een oversekste jongen :Y :$ . Maar bij deze verander ik het even.

Hartelijk bedankt voor het melden, blij dat je zo scherp bent! _O_

EDIT: Wacht eens ff, wij zijn toch een Nederlandse GTA Ensclopedie? Dus, het lijkt me het beste dat we ook alles nederlands houden! :Y

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Om nog wat moeilijk te doen over die sea sparrow :puh: ,

de sea sparrow van gtavc is vanaf een paar plaatsen (bv: vanaf voertuigen op het gta vice city blad en

uitvoeringen op het gta sa blad van de sea sparrow) soms een rode link en sopms

weer een blauwe link (ik heb de pagina toch al door een van die links gezien :? .)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad had het misschien handiger geweest als je eerst heel Los Santos kon doen qua oysters en daarna de badlands gevolgd door San Fierro. Maar dat kun je natuurlijk gewoon alsnog doen natuurlijk, niets staat een willekeurige volgorde in de weg :puh:. Ik weet eigenlijk ook niet hoe de nummering van die bolletjes destijds tot stand is gekomen. Het enige wat ik heb gedaan is de nummers van de kaart 'aanklikbaar' gemaakt en vervolgens dezelfde volgorde aangehouden voor de screens en de beschrijving. Misschien maken we ooit wel eens een wat logischer volgorde, maar da's iets voor later :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...