Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of het echt een fout is maar bij de missie Trojan Voodoo staat twee maal:later zul je nog een bedankje via de telefoon krijgen van Umberto.Niet echt dezelfde zin maar er staat twee keer dat je een telefoon van umberto krijgt na die missie. :)

klik

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denke dat er hier iets niet klopt. In het Noorden, middenin de zee staat zogezegd een Bobcat :?. Ik ben daar voor de zekerheid eens gaan kijken maar er is alleen water.

Er staat trouwens ook een foutje in de titel:

LCS map geparkeerde autos
Het meervoud van auto schrijf je zo: auto's :).

Is al eens gemeld geweest. PatrickW heeft die informatie uit de broncode van de amerikaanse versie gehaald. Dat is dus een foutje die daar inzat. Ik weet wel niet of die er in de europese versie al uitgehaald is. Er spawnt daar inderdaad geen bobcat. Ik meld het patrickW wel nog even.

@ svenie;

dat moet inderdaad 'duw' zijn. Bij deze gefixed dus. :)

Die positie van die bobcat klopt inderdaad. In ieder geval in de amerikaanse versie spawned hij daar. Maar er is daar niets dan zee, dus hij zal in de golven verdwenen zijn, voordat de player echt dichtbij is.

Uit de coordinaten en de hoogte waarop hij spawned, is af te leiden dat hij waarschijnlijk had moeten spawnen op de parkeer-garage in staunton (vlak bij de bomb-shop). Zo te zien, zijn de makers een min-teken vergeten bij de Y-coordinaat van de spawn-positie. Als deze er wel had gestaan, had die bobcat wel netjes bovenop die parkeergarage gestaan.

Ik weet niet 100% zeker of die fout ook in de europese versie zit, want de sources daarvan heb ik nooit bekeken. Het probleem is, dat je die bobcat toch nooit zult zien, dus zonder de sources zullen we nooit weten of die fout ook in de europese versie zit.

Link to comment
Delen op andere websites

[...]

Ik weet niet 100% zeker of die fout ook in de europese versie zit, want de sources daarvan heb ik nooit bekeken. Het probleem is, dat je die bobcat toch nooit zult zien, dus zonder de sources zullen we nooit weten of die fout ook in de europese versie zit.

Waar zie/zag je die sources eigelijk?

Of keek je gewoon in een savegame?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er zojuist weer eentje gevonden ^_^:

Vercetti Estate is het grootste huis dat je in Vice City kan krijgen. Het huis heeft een zwembaden rondom het huis en een groot interieur om door heen te lopen.
Misschien is een zwembad of verschillende zwembaden beter?

EDIT: Nog eentje (denk ik)

3321 Vice Point is een simpele savehouse. Dit is eigenlijk alleen maar een simpel gebouw in een uithoek van Vice city.
... is een eenvoudig savehouse? een simpel savehouse?

http://nl.wikigta.org/index.php/Savehouses...TA_Vice_City%29

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker maar is het niet "Safehouse" ipv "Savehouse"?

Want als ik bijvoorbeeld op google zoek krijg ik op "Gta safehouse" veel meer resultaten.

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Feitelijk is het beide: safehouse is een veilige plek om te schuilen, ver weg van de wereld en de politie. Kortom, een veilig huis. Savehouse is een huis om te saven: oftewel een huis om je spel op te slaan. Eigenlijk dus een beetje van beiden. We kozen voor de laatste...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...